Bomenbezorgd.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.056 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
het bestelproces en het op de hoogte gehouden worden van het verloop en de communicatie over de bezorging. Ook de bezorging was prima, zeer nette vriendelijke, behulpzame bezorger. Voor een volgroeide boom is ons de hoeveelheid vertakkingen tegen gevallen, een beetje "zielig

14 jun 2023
Wij hebben 2 beschadigde bomen ontvangen, door transport zijn bovenste meter van de boom beschadigd, hiervan melding gemaakt. Reactie van Boombezorgd: Wat vervelend om te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. De bladeren zijn wat beschadigd door de wind en zon en heeft gelukkig niet vaak direct invloed op de verdere groei van de boom en zal vaak vanzelf weer herstellen. De kans van aanslaan zal ook niet gelijk afnemen. Het is belangrijk om de boom voldoende te voorzien van water. Nieuwe boom in de tuin met een kale kruin!!

Beoordelingen voor Bomenbezorgd.nl

23 jun 2023
1 boom hingen de bladeren al slap de potten waarin de bomen zitten waren kurkdroog. Misschien de volgende x eerst van water voorzien.