Bomenbezorgd.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.056 beoordelingen in totaal

14 mei 2023
Samengestelde haag besteld. Taxus- en beukenhaag. Systeem van bestellen duidelijk en overzichtelijk. Vraag mbt levering snel en duidelijk beantwoord. Muv de termijn (8 dagen) ook de levering prima. Perfecte track en trace. Bestelling precies volgens de wens en kwaliteit lijkt mij dik in orde. Met het nazorgadvies moet ik dit zo zien te houden!

14 mei 2023
Bomen zijn op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Wij zouden bomen ontvangen met een stamhoogte van 200 cm. De stamhoogte was echter maar 185-190cm. Hierdoor moesten we de grond 10-15 cm extra ophogen. Tevens zijn de bomen van 180 cm € 25 per stuk goedkoper. We hadden 8 bomen besteld. Dat betekent € 200 teveel betaald. Gelijk gereclameerd. Eerst moesten we foto’s maken. Toen een filmpje. En als dat nog niet genoeg was moesten we een filmpje van alle bomen maken. Waarom hierover liegen. Als we bomen met een stamhoogte van 200cm bestellen, verwacht je die ook geleverd te krijgen. Nu moeten we zoveel bewijs aanleveren…. We zijn niet tevreden over de after service.

Beoordelingen voor Bomenbezorgd.nl

Samengestelde haag.

22 jun 2023
Beste Peter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat de levertermijn buiten de 5 werkdagen is gebeurt, onze excuses hiervoor. Fijn dat u over de rest van onze service wel tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw hagen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
18 mei 2023

1 dode boom ontvangen.

3 bomen zijn prima aangekomen maar heb wel een appelboom gekregen die in zeer slecht staat was. Hij was volgens mij al dood bij aankomst, in ieder geval is hij dat nu wel. Heeft nooit een levend blaadje aangezeten. Daar zou ik eigenlijk wel een nieuwe boom voor verwachten als ik eerlijk ben.

Goede ervaring

Mooie bomen en conform afspraak geleverd. Ze werden ‘s ochtends om 6:35 al bezorgd; dat is écht geen tijd voor een avondmens als ik. Daarnaast hebben we een boom besteld die een stamomtrek van 10-14 cm zou hebben. Met 10,2 cm voldoet hij er wel aan, maar dan ook echt nét.
10 jun 2023
het bestelproces en het op de hoogte gehouden worden van het verloop en de communicatie over de bezorging. Ook de bezorging was prima, zeer nette vriendelijke, behulpzame bezorger. Voor een volgroeide boom is ons de hoeveelheid vertakkingen tegen gevallen, een beetje "zielig
23 mei 2023

Goed advies bij specifieke boom

Zeer vriendelijk geholpen bij vragen over specifieke boom en dat via de chat. Bomen werden optijd bezorgt fijn dat je bezorger kan volgen. Bezorger was zo aardig om bomen naar de tuin te tillen, nam hier zorg vuldig de tijd voor. Bomen staan inmiddels in de tuin nu genieten
22 jun 2023
Beste Meriam, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Italiaanse cipresbomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Uitstekende bomen

We hebben sierpeerleiboom besteld. Er werd keurig aangegeven wanneer en welke tijdstip de bomen geleverd werden. De bomen zien er netjes uit. Ik bestelde ze met aanplantpakket, daarin zaten palen, band en aanplantgrond. Een goeie prijs kwaliteit verhouding!
22 jun 2023
Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
15 mei 2023

Nette levering van verkeerde producten

Verbetering: niet de juiste producten geleverd. Ik had twee laagstam leiboompjes besteld. Heb helaas middelhoog ontvangen. Heb daarom mijn beplantingsplan moeten veranderen (boompjes geven met deze hoogte straks teveel schaduw). Op afgesproken dag geleverd

Correcte vlotte afhandeling

De bezorging gebeurde zoals werd afgesproken. De vriendelijke bezorger hielp om alles naar de tuin te brengen. De planten zijn heel mooi met een goed vochtige gezonde kluit. Als ik in de toekomst nog planten nodig heb zal ik hier zeker terug bestellen
12 mei 2023

Prima service en mooie bomen

Het was eenvoudig om te bestellen. De informatie over de bezorging en communicatie met de bezorger was heel duidelijk. En niet onbelangrijk, het waren mooie bomen die goed ingepakt zaten tijdens transport. De aanplantinstructies waren ook heel handig.
22 jun 2023
Beste Willy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Glansmispel leibomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl

Heel goed

Prima bezorging en ook heel snel. en mooie boompjes jammer dat er van1 tak van het appel leiboompje eetstokjes dood is .misschien beschadigd daar kan niemand iets aan doen kan gebeuren . Al met al heel blij met bomenbezorgd.nl
9 mei 2023

Topkwaliteit van bomen en service

Mooie bomen, vlot en geplaatst op de gevraagde plaats. Vriendelijke dame die ons ook nog uitleg gaf over het verzorgen van de bomen. Mochten we onze collectie nog uitbreiden bestelen we zeker terug bij bombezorgd.nl
15 jun 2023
Beste Nicolas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
23 jun 2023
Snelle levering en mooie bomen, bij de nalevering viel het tegen dat 1 leiboom er slecht uitzag. Was uitgedroogd en de blaadjes waren verdroogd. We hopen dat deze natuurlijk het wel gaat doen
11 mei 2023
Levering keurig en op tijd zoals je zelf kan volgen dus niet de heledag er op wachten. Misschien volgende keer her juiste aantal montage spijkers voor de boom banden er bij leveren
15 jun 2023
Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij zullen de feedback over de spijkers en boombanden intern bespreken. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw rode Japanse sierkers bomen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
7 mei 2023

Prima bedrijf !!

Prima service. Vlotte levering. goede prijs kwaliteit verhouding. Prima track and trace. Handige brochure bij aflevering van de boom met een aanplant- en verzorgingsinstructie.
15 jun 2023
Beste Jan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Anna Paulownaboom. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
13 mei 2023
De communicatie. Wat ik wel heel jammer vind, is dat 1 ban de twee bomen scheef geplant is. Deze boom groeit ook minder fraai. Kan dit verholpen worden? 0653892149
22 jun 2023
Beste Helga, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Vervelend om te vernemen dat 1 boom scheef is aangeplant. Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, maar ik kreeg uw voicemail. Graag wil ik meekijken naar een passende oplossing, ik zal via de email contact met u opnemen. Ondanks deze mindere ervaring, hoop ik dat we u in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
Geïmporteerde beoordeling

Mooie bomen en duidelijk bericht wanneer ze bezorgd worden en vriendelijke chauffeur.

Goede kwaliteit, afgeleverd op het afgesproken tijdstip en vriendelijke chauffeur, die bomen keurig neergezet heeft bij de plek waar ze moesten komen.
14 mei 2023
Wordt netjes bezorgd tot aan de plek waar de bomen de grond in moeten. Er zitten duidelijke instructies bij over hoe te planten en te onderhouden
22 jun 2023
Beste Ilse, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw Oosterse platanen. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
Geïmporteerde beoordeling
Goed contact en overleg mogelijk ivm uitgestelde leveringsdatum. Netjes afgeleverd. Goede beschrijving met aanplanten en gerelateerde zaken.
23 jun 2023
1 boom hingen de bladeren al slap de potten waarin de bomen zitten waren kurkdroog. Misschien de volgende x eerst van water voorzien.