Bomenbezorgd.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.056 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
het bestelproces en het op de hoogte gehouden worden van het verloop en de communicatie over de bezorging. Ook de bezorging was prima, zeer nette vriendelijke, behulpzame bezorger. Voor een volgroeide boom is ons de hoeveelheid vertakkingen tegen gevallen, een beetje "zielig

14 jun 2023
Wij hebben 2 beschadigde bomen ontvangen, door transport zijn bovenste meter van de boom beschadigd, hiervan melding gemaakt. Reactie van Boombezorgd: Wat vervelend om te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. De bladeren zijn wat beschadigd door de wind en zon en heeft gelukkig niet vaak direct invloed op de verdere groei van de boom en zal vaak vanzelf weer herstellen. De kans van aanslaan zal ook niet gelijk afnemen. Het is belangrijk om de boom voldoende te voorzien van water. Nieuwe boom in de tuin met een kale kruin!!

Beoordelingen voor Bomenbezorgd.nl

Goede ervaring

Mooie bomen en conform afspraak geleverd. Ze werden ‘s ochtends om 6:35 al bezorgd; dat is écht geen tijd voor een avondmens als ik. Daarnaast hebben we een boom besteld die een stamomtrek van 10-14 cm zou hebben. Met 10,2 cm voldoet hij er wel aan, maar dan ook echt nét.
10 jun 2023

Heel goed

Prima bezorging en ook heel snel. en mooie boompjes jammer dat er van1 tak van het appel leiboompje eetstokjes dood is .misschien beschadigd daar kan niemand iets aan doen kan gebeuren . Al met al heel blij met bomenbezorgd.nl
Antwoord van Bomenbezorgd.nl
22 jun 2023
Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenbezorgd.nl
23 jun 2023
Snelle levering en mooie bomen, bij de nalevering viel het tegen dat 1 leiboom er slecht uitzag. Was uitgedroogd en de blaadjes waren verdroogd. We hopen dat deze natuurlijk het wel gaat doen
31 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed contact en overleg mogelijk ivm uitgestelde leveringsdatum. Netjes afgeleverd. Goede beschrijving met aanplanten en gerelateerde zaken.
Antwoord van Bomenbezorgd.nl
22 jun 2023
De leibomen hebben een beetje moeite met het aanzetten van de knoppen.
30 jun 2023
Tijdig bezorgd en kwalitatief goed plantmateriaal.