Schutrups.nl- Logo - Beoordelingen

Schutrups.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden530 beoordelingen in totaal

In de zaak werd ik geweldig geholpen door een super aardige verkoper. Ik weet nu dat ik een maat groter van schoenen nodig heb. Dus nieuwe schoenen gekocht en na afloop ook nog op de foto gezet. On-line heb ik later ook nog een paar nieuwe schoenen gekocht. Hetzelfde merk, andere kleur. Na een paar dagen had ik ze al en ik ben er super blij mee. Ook omdat mijn steunzolen erin passen. In de zaak ook nog een heerlijk kopje koffie gehad.

Sorry had me erg verheugd op m’n skyline schoenen helaas niks gehoord wanneer komen ze dan en anders graag m’n geld terug Mvg Dirk Kruize

Beoordelingen voor Schutrups.nl

Antwoord van Schutrups.nl
22 nov 2023
Beste Dirk Kruize, We houden je op de hoogte via je email adres. Wij hebben vorige week (16-11-2023) een update gegeven over de ophaaldag van de Skyline schoenen. Hopelijk heb je deze update gezien. Zo niet zou je dan een email willen sturen naar webshop@schutrups.nl? Ik hoop dat het probleem zo verholpen is. Het zou fijn zijn als je je recensie wilt aanpassen :) Met gezonde groet, Team Schutrups
GB
5 okt 2023
Mijn schoenen waren niet voorradig