Boilermarkt.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.501 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Boilermarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er stond "Op voorraad" de volgende dag niets binnen gekregen, gebeld en bleek dat er twee op voorraad waren en 4 bestellingen, dus niet de volgende dag ontvangen. De volgende dag gebeld, de uitleg gekregen en de volgende dag netjes het geld, zoals gevraagd, retour gekregen omdat ik elders sneller één kon bestellen.

24 aug 2023
Boiler op donderdagavond besteld. Zou op maandag geleverd worden (per e-mail aangekondigd). Niks op maandag geleverd terwijl het in de e-mail als geleverd stond. Na telf. contacten mijn kant bericht dat de boiler op dinsdag geleverd zou worden. Is gebeurd, maar bij uitpakken bleek schroefdraden aansluitpunten beschadigd. Weer telf. contact opgenomen. Men zou een andere sturen. Op donderdag uiteindelijk goede ontvangen

Beoordelingen voor Boilermarkt.nl

15 nov 2023
Ik heb hem nog steeds niet ontvangen, ondanks de berichtjes dat hij afgeleverd is. We waren beide dagen thuis, geen bezorger gezien of briefje ontvangen
21 nov 2023
Goedemiddag, Jammer dat u ons maar 1 ster geeft. U heeft aangegeven dat u uw boiler maandag 13 november wilde ontvangen. Op 13 november is transmission bij u aan de deur geweest en er was niemand thuis. Transmission heeft een niet Thuis-kaart in de bus gedaan. Dinsdag 14 november is uw pakket afgeleverd bij u buren op nummer 7. Mochten er nog problemen zijn dan mag u altijd telefonisc contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt.
24 okt 2023
Zijn doen transportzaken met een slecht transportbedrijf, we hebben 5 dagen op de boiler zitten wachten.
25 okt 2023
Beste, We vinden het super vervelend dat het zo lang heeft geduurd bij de transport. Gelukkig gaan de leveringen grotendeels goed en soms helaas niet. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt
Geen service geen garantie geen collance
Antwoord van Boilermarkt.nl
Beste heer Verdellen, Zoals besproken telefonisch blijkt deze recensie niet voor ons bedoeld, maar voor het bedrijf Franke. In gesprek gaf u aan dat van ons de levering en dergelijke uitstekend was verlopen. Misschien kunt u deze recensie van ons dan ook aanpassen. Met vriendelijke groet, Hans van Dalen Team Boilermarkt