Boilermarkt.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.501 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Boilermarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er stond "Op voorraad" de volgende dag niets binnen gekregen, gebeld en bleek dat er twee op voorraad waren en 4 bestellingen, dus niet de volgende dag ontvangen. De volgende dag gebeld, de uitleg gekregen en de volgende dag netjes het geld, zoals gevraagd, retour gekregen omdat ik elders sneller één kon bestellen.

24 aug 2023
Boiler op donderdagavond besteld. Zou op maandag geleverd worden (per e-mail aangekondigd). Niks op maandag geleverd terwijl het in de e-mail als geleverd stond. Na telf. contacten mijn kant bericht dat de boiler op dinsdag geleverd zou worden. Is gebeurd, maar bij uitpakken bleek schroefdraden aansluitpunten beschadigd. Weer telf. contact opgenomen. Men zou een andere sturen. Op donderdag uiteindelijk goede ontvangen

Beoordelingen voor Boilermarkt.nl

24 aug 2023
29 aug 2023
Goedemorgen, Wij hebben uw product vrijdag gelijk opgestuurd. Helaas door de vakantie periode is het bij de vervoerder wat langer blijven liggen dan normaal. Nadat mijn collega hoorde dat de schroefdraad defect was heeft hij gelijk een nieuwe naar u opgestuurd. Fijn om te horen dat u nu alles goed heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
JS
jos s.
steun
14 aug 2023
produkten nog steeds niet ontvangen omdat de transporteur aangeeft dat wij gesloten zin ivm vakantie. mail gestuurd naar boilershop met de inhoudelijke info, dat de transporteur gewoon niet komt lkeveren, echter moeten wij daar maar zelf achteraan gaan......
29 aug 2023
Beste Jos, Na mail contact met mijn collega is het pakket in goede orde bij u afgeleverd. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
15 okt 2023
Ging ervan uit dat een voorraad artikel binnen 2 dagen geleverd zou worden. Duurde bijna een week waardoor ik een nieuwe afspraak met klant moest maken.
17 okt 2023
Beste, Onze excuses voor de vertraging en ongemak die u hiervan heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt
EV
E. v.
Heeswijk-Dinther
11 aug 2023
Boiler is beschadigd. zit flinke transport deuk in. Ben bereikbaar op 06-19649587 om te overleggen. Mvg, E. van Zutphen
29 aug 2023
Goedemorgen, Vanwege de vakantie lezen wij uw bericht vandaag pas. Wij hebben net telefonisch contact met u opgenomen maar u bent niet bereikbaar op dit nummer. Mijn collega stuurt u nu een mail om dit samen met u op te lossen Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
26 sep 2023

Water in een nieuw toestel…

Heel vreemd als je een nieuw toestel uitpakt en het water loopt er uit.
3 okt 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. In de fabriek worden bijna alle doorstroomboilers getest met water. Hierdoor kan er wel eens wat water in de doorstroomboilers blijven zitten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt
21 nov 2023
Telaat geleverd
Antwoord van Boilermarkt.nl
Goedemiddag, Onze excuses voor de te late levering. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt