Boilermarkt.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.501 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2023
Boilermarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er stond "Op voorraad" de volgende dag niets binnen gekregen, gebeld en bleek dat er twee op voorraad waren en 4 bestellingen, dus niet de volgende dag ontvangen. De volgende dag gebeld, de uitleg gekregen en de volgende dag netjes het geld, zoals gevraagd, retour gekregen omdat ik elders sneller één kon bestellen.

24 aug 2023
Boiler op donderdagavond besteld. Zou op maandag geleverd worden (per e-mail aangekondigd). Niks op maandag geleverd terwijl het in de e-mail als geleverd stond. Na telf. contacten mijn kant bericht dat de boiler op dinsdag geleverd zou worden. Is gebeurd, maar bij uitpakken bleek schroefdraden aansluitpunten beschadigd. Weer telf. contact opgenomen. Men zou een andere sturen. Op donderdag uiteindelijk goede ontvangen

Beoordelingen voor Boilermarkt.nl

Goed en snel geleverd top
Antwoord van Boilermarkt.nl
Goedemiddag, Leuk om te zien dat uw boiler goed hangt en alles goed is verlopen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Boilermarkt
Antwoord van Boilermarkt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn dat het goed en snel is opgelost! Met vriendelijke groet. Team Boilermarkt
Perfecte boiler, makkelijk te installeren. Vlugge levering met duidelijke uitleg.
de persoonlijke aandacht en uitleg
PS
Paul S.
Barendrecht
27 jan 2024
8 nov 2023
Goede duidelijke web site, dat een artikel niet direct leverbaar was, zou gemeld mogen worden..Nu zat ik te wachten , terwijl op site staat, morgen binnen, heb na wat dagen en mailtje gestuurd, perfect, net antwoord...goed opgelost.
8 nov 2023
Levering was snel, het enige min punt was dat de afmetingen anders waren dan het daadwerkelijk product. Op de website stond dat de boiler 73cm hoog was het geleverde product was 82 en een half cm hoog. Toch tevreden.
LH
9 jun 2023
Hele korte slang en de stekker is niet bij geleverd. Voor zo een dure product is dit echt een dikke min punten voor de rest week hij perfect.
13 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review en 4 sterren. De minidoorstroomboiler DEM 6 heeft in de leveromvang alleen een kabel met een dikkere kabeldoorsnee. Fabrikant heeft deze het liefst met een vaste aansluiting op het stroomnet (aparte groep met 25 Ampere zekering). Dit om eventuele storingen elektrisch te voorkomen. Wanneer er met een stekker in het stopcontact wordt gewerkt heeft deze niet de optimale verbinding met het stroomnet. Het meegeleverde slangetje gaat de fabrikant er ook vanuit dat deze direct onder het tappunt wordt geplaatst. Vandaar de lengte van het slangetje wat is meegeleverd. We zullen de review ook mededelen aan de fabrikant, feedback is altijd belangrijk en zo kan de fabrikant ook verbeteren in het leverprogramma van de producten. Met vriendelijke groet, Hans en Irma
13 jan 2024
Er was een order “tussen wal en schip” gevallen, na telefonisch kontakt goed opgepakt en alsnog snel afgehandeld👍
JR
J C R.
Bergen op Zoom
5 jul 2023
Boiler was snel ontvangen. Verbeterpunt: er zit geen gebruiksaanwijzing bij voor de bediening en installatie.
Antwoord van Boilermarkt.nl
Beste heer Robben, Bedankt voor uw review en 4 sterren. Als u ons even had gebeld dan hadden we u graag geholpen met de handleiding. De handleiding hebben wij namelijk op onze website staan mocht u hier nog gebruik van willen maken. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
Ik ben niet zo handig met online kopen, maar voor mijn doen ging het makkelijk genoeg.
Prima contact. Maar 'morgen bezorgd' werd twee dagen later. Geen probleem.
16 aug 2023

Snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt
21 nov 2023
Goede uitleg en goed advies
12 aug 2023
Snelle levering, alles prima