Biogroei.nl

741 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Snelle levering dat wel ,maar de larven waren levenloos

Snelle levering, maar de larven bewogen niet en leken al dood. Ik heb ze wel meteen uitgezet, maar ik betwijfel of het wat wordt. Vorig jaar ook gekocht en daar waren de larven heel actief. Daarom heb ik deze keer mijn twijfels
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Marja, bedankt voor de feedback. De levering was inderdaad op 1 dag bij jou, we sturen je een mailtje apart om dit even samen te bespreken. Mvg, Sabrina van Biogroei
2 mei 2024

Het produkt werkte niet

Het produkt wat ik besteld had was er snel, maar werkte helaas niet,dus een miskoop gedaan
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Marius, Je bestelde een poederverstuiver...zonder lavameel erbij. Laat even weten welk product je probeert te verstuiven. Vaak ligt het aan de te grove mailing van het product en dan loopt de poederverstuiver vast. Ik kan alvast meegeven dat wij deze verkopen om te gebruiken in combinatie met onze Lava-Terra (superfijne maling) en onze Diatom-Terra. Mvg, Team Biogroei
WP
wim p.
zaltbommel
2 mei 2024
Nog steeds geen pakket ontvangen. Hoe kunt u dan een beoordeling sturen???
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Henk, Excuses hiervoor. Foutje van ons! Ondertussen werd het order op jouw vraag geannuleerd en terugbetaald. Fijne groeten, Team Biogroei
Zonder beschrijving de bollen ontvangen. Met 1 bol had ik geen resultaat
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo, bedankt voor de beoordeling. Ik stuur je zo dadelijk een mailtje om even samen met jou te kijken naar jouw bestelling van de Bokashi vijverballen - 5st. Mvg, Sabrina van Biogroei
29 apr 2024
Bestelling nog niet ontvangen zou vrijdagmiddag bezorgd worden
29 apr 2024
Hallo Adriana, bedankt om ons dit te laten weten. Ik heb dit even bekeken en er is blijkbaar iets fout gelopen tijdens het vervoer, ik stuur je zo dadelijk een mailtje om dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Barry, bedankt voor je beoordeling. We gaan even via mail contact opnemen met jou om te kijken met wat we je eventueel nog kunnen helpen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Johan, we sturen je een mailtje om even samen te bekijken waarmee we je eventueel nog kunnen helpen. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Tinneke, bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de vertraging in je No Slug aaltjes bestelling. We sturen je hiervoor nog zo dadelijk een mail. Bedankt voor je geduld en mvg, Sabrina van Biogroei
24 feb 2024
Werkt absoluut niet. € 40 weggegooid geld
Antwoord van Biogroei.nl
Beste Lia, Wat vervelend dat de plaag niet opgelost is! Bij Biogroei vinden we het zeer belangrijk dat iedereen goed is verder geholpen en dat de vervelende plaag weg is. We sturen je even een mailtje met wat vraagjes, zo kunnen we even mee kijken naar de situatie en je goed verder helpen. Groetjes, Biogroei
er zou een aanvink item moeten zijn waarin klanten kunnen aangeven of ze aanbiedingen en emails willen ontvangen.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Jeroen, Dank voor je bericht. Onze excuses dat je na ontvangst van je bestelling een mailtje ter evaluatie van je ervaring hebt ontvangen. Voor veel mensen is ons productengamma relatief onbekend en daarom doen we ons best om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen. In geval van vragen kan je vanzelfsprekend steeds ter plaatse in Leuven, via telefoon of via email bij ons terecht. Fijne groeten, Team Biogroei