Biogroei.nl

741 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

Beter naar de voorraad kijken voordat iets online gezet wordt Dit is een product (aaltjes) die iedereen nu nodig is dit omdat het ook nog eens 2 weken ongeveer duurt voordat het probleem is verholpen
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Edwin, We hebben elke klant persoonlijk op de hoogte gebracht aangaande de vertraagde levering van de No-Slug aaltjes. Zoals je weet werken we hard om snel aan ieders vraag te kunnen voldoen. Ook via deze weg onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Team Biogroei
Te snel om te beoordelen. Gebaseerd op eerdere ervaringen (roofmijten tegen spint: toen echt geen goed resultaat ondanks de erg hoge kosten): matig positief, ik wil het een kans geven.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Kris, bedankt voor de feedback. Geef de Stenema aaltjes tegen rouwvliegjes inderdaad even de tijd om hun werk te doen. Als je nog vragen hebt kan je ons graag direct contacteren via mail: info@biogroei.be. Mvg, Sabrina van Biogroei
Onlangs een rattenval gekocht, maar na 2 dagen viel hij constant dicht en kon ik hem niet meer spannen
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Ria, Dit lijkt me een productiefout. Enorm jammer dat jou dit moet overkomen. Mag ik je vragen om contact op te nemen met onze klantendienst? Zij zorgen sowieso voor een snelle en gepaste oplossing. Vriendelijke groet, Lester van Biogroei
2 mei 2024
Niks ontvangen, vaag bericht van FedEx. Verder geen communicatie over de bestelling.
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Rooitske, Opgelet voor Spam! Wij werken niet samen met FedEx! Het eerste deel van jouw order werd afgelopen zaterdag via DHL aan huis geleverd. Zoals je weet is het even spannend met No-Slug, maar daar werken we volop aan. Mvg, Lester van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Klaudia, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je even gemaild om te kijken of we je nog eventueel kunnen helpen met iets. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Nienke, Ik zie dat je ervoor koos om je bestelling te annuleren. Geen probleem natuurlijk. Je order werd ondertussen ook reeds volledig terugbetaald. Mvg, Team Biogroei

Had meer verwacht

Lieveheersbeestjes larven besteld welke als eitjes aan zouden moeten komen. Waren al larven toen ze arriveerden. Meteen uitgezet, maar een groot deel had elkaar al opgegeten.
24 mrt 2024

Verkeerde afmetingen klimaatdoek

Snelle kevering klimaatdoek echter niet de goede afmetingen maar alles aan 1 stuk !