Biogroei.nl

754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden754 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Biogroei.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard

29 apr 2024
De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

29 apr 2024

Oncorrecte bezorging

Antwoord van Biogroei.nl
Goede namiddag Christiane, Dank voor deze melding. We gaan ermee aan de slag bij onze koerier. Gelukkig kan het geen kwaad om aaltjes tijdelijk bloot te stellen aan iets hogere temperaturen. Je kan ze dus met een gerust hart toepassen en je slakkenplaag wegwerken. Fijne groeten, Lester van Biogroei
We hadden aaltjes besteld tegen slakken in de tuin maar deze waren helemaal niet leverbaar terwijl ze n promotiefilmpje op de site zetten, kregen wel gelijk n mail dat ze nog niet wisten wanneer ze wel leverbaar zijn dus konden ook kiezen om t geld terug te storten
Antwoord van Biogroei.nl
Beste Theo, We worden overrompeld met de vraag naar No-Slug. De No-Slug aaltjes tegen slakken zijn opnieuw volop in productie en worden pas midden volgende week verstuurd. Dit stond ook zo op onze site vermeld, nu is dit een latere datum geworden voor de nieuwe bestellingen. Onze excuses voor het ongemak en dankjewel voor het begrip. Met vriendelijke groeten, Inez van Biogroei
18 apr 2024
De verzending verliet heel vlot maar het vivarium sluit onvoldoende af waardoor er reeds larven ontsnapt zijn. En dat tot grote teleurstelling van de kinderen.
Antwoord van Biogroei.nl
Hoi Els, Die larven zijn echt kapoentjes. Om te vermijden dat de kleinste exemplaren ontsnappen kan je een stukje plakband rondom het vivarium aanbrengen. Op die manier kunnen de kleine smullers niet meer alleen op stap. Je kan er ook voor kiezen om een zwaarder element op het deksel van het vivarium te leggen. Op die manier is er geen ruimte tussen deksel en vivarium. Fijne groet, Lester van Biogroei
Lange afwezigheid en productieprobleem no-slug is erg onhandig. Planten verdwijnen door de vraatzucht. Positief is de goede communicatie van biogroei.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Erik-Jan, Dank voor je aardige woorden. Als het mis gaat communiceren we dit natuurlijk ook. Al hopen we dit niet te vaak te moeten doen ;-) Goed nieuws is dat de No-Slug opnieuw in productie is en hopelijk kunnen we midden volgende week alle openstaande bestellingen wegwerken! Fijne groeten uit Leuven, Lester van Biogroei
3 mei 2024
De zending was door bijgroei verzet van België naar Nederland . Daardoor week vertraging in de levering
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Diane, Ik zie dat er inderdaad iets fout is gelopen tussen het opgegeven factuuradres in België en het afleveradres in Nederland. Er werd vandaag een pakket verzonden naar jouw Nederlandse adres, dus nu moet het goedkomen. Dank voor je geduld en je begrip! Mvg, Team Biogroei
2e bestelling niet leverbaar. Volgens de site wel maar na 2 dagen gecanceld.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Niek, Je order staat niet als gecanceld. Echter moeten we onze klanten geduld vragen om de aaltjes tegen slakken te ontvangen. Hierover zou je afgelopen vrijdag een mail moeten hebben gekregen. Indien dit niet het geval is verwijs ik je graag door naar onze klantendienst. Zij kunnen je laten weten wanneer je je bestelling kan verwachten. Natuurlijk snappen we het ook mocht je liever je bestelling annuleren en terugbetaald zien worden. Onze excuses voor het eventuele ongemak! Vriendelijke groeten uit Leuven, Team Biogroei
1 dag geleden
Bezorging niet binnen de beloofde tijd.
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Pieter, bedankt voor je feedback. We hebben dit even bekeken: je hebt op zondag 12/05 besteld, op maandag 13/05 is deze bestelling bij ons vertrokken met DHL. En spijtig genoeg gaf DHL op 14/05 om 10:43 aan dat de bezorging gehinderd was en dat het pakje vertraging had. Onze excuses daarvoor. Gelukkig kwam het pakje op woensdag 15/05 aan. Mvg, Sabrina van Biogroei
Antwoord van Biogroei.nl
Hallo Jos, bedankt voor je beoordeling. Kunnen we je nog helpen met iets? Ik stuur je nog een mailtje apart. Mvg, Sabrina van Biogroei
20 apr 2024

beetje vaag maar helemaal goed.

Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling dus ik dacht dat er iets niet goed was gegaan en alleen op het laatst kreeg ik een verzendbevestiging van het product. Dus al et al was alles prima geregeld en had ik het product snel binnen.
30 mrt 2024
De bestelling is goed afgeleverd maar ik miste de gebruiksaanwijzing. Deze zat er niet bij en wist zodoende niet goed de verhouding van verdunnen. Ik heb het middel toegepast maar kan nog niet beoordelen of het middel effectief is..
7 apr 2024
Prima levering en goed verpakt. Alleen jammer dat ik bij het gebruik van de Nematodenspuit zelf ook nat werd, omdat het aansluitstuk voor de waterslang behoorlijk lekte en alle kanten uitspoot.
Antwoord van Biogroei.nl
Dag Jo, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op de nematodenspuit past een standaard koppeling die moet vermijden dat er lekkage ontstaat. Probeerde je even een ander koppelstuk? Misschien ligt het aan een verouderde rubber ring? Vriendelijke groet, Team Biogroei

Geen gebruiksaanwijzing!!!!…

Er zat geen gebruiksaanwijzing bij de pruimenmotval, dat is niet fijn voor n onhandige knutselaar!!!
Bij een van de vallen viel de inhoud uit de groeven.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Aty, Dank voor je review. Bij de taxuskeverval kan het gebeuren dat de gelstroken uit de groeven glippen. Dit is helemaal normaal en kan worden opgelost zoals omschreven in de meegeleverde gebruiksaanwijzing. Prettige avond, Team Biogroei
31 mrt 2024
Muizenval zonder goede instructie
Ik kan nog niet beoordelen of het product werkt. Pas over 14 dagen. De gele plakstrips werken iig uitstekend. De uitleg is prima en bezorging vlot.
Ik vind de verzendkosten hoog, anders zou ik eerder en vaker wat halen. De producten zelf zijn over het algemeen wel goed, uiteraard kom je nooit echt van de beestjes af als je veel planten hebt.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Bas, Dank voor je beoordeling. Zoals je weet moeten we 4,95 euro aanrekenen voor bestellingen kleiner dan 50 euro. We snappen dat dit soms vervelend is en rekenen daarom zelfs de reële verzend- en verpakkingskost niet helemaal door. Hierdoor hopen we dat het voor iedereen haalbaar is om zelfs wat kleins te bestellen en aan huis geleverd te krijgen. Tip: bekijk ook even onze anti-trips abonnementsformules. Hiermee kan je lekker uitsparen. Met vriendelijke groet, Team Biogroei