intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.481 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

I recommend

very large selection in every category and very fast delivery
Snel geleverd. Bestelling was zoals het werd geadverteerd.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn om te lezen dat uw bestelling netjes op tijd is geleverd. Veel plezier ervan. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Klanten service hebben snel reageert op mijn probleem waar mijn welkomst 10.00 ontbrak. Probleem binnen 24u was opgelost. Ook retour zending ging heel vlot. 2 artikelen gekocht - 1 was te klein voor mij. Dus, al met al.. Tevreden. 😊
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie en uitgebreide recensie! Fijn dat het allemaal netjes en snel is geregeld voor u! Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Meedenken klantenservice hoe ik het snelst maar kan omwisselen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de mooie woorden! Hopelijk is het allemaal naar wens verlopen. Wij zien u graag terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Snelle service. Gympen vallen goed op maat. Erg tevreden!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn dat u tevreden bent over uw bestelling en de service. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Hopelijk tot ziens bij Twinsport! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Ik probeer al zolang een retour label bij jullie te krijgen ik heb een retour
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u nog geen email contact heeft gehad met onze klantenservice. Het retourlabel kunt u aanvragen met de track & trace code en uw postcode. De track & trace code kunt u terug vinden in uw email ( om het pakket te volgen ), maar deze staat ook op de originele verpakking. Als het goed is is het een 3SDNIY nummer. Mocht u er niet uit komen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen van 09.00 t/m 17.00 te bereiken via Klantenservice@intersporttwinsport.nl of 0348-483022. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
ES
Eelco S.
Buurmalsen
Snel en goed
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Hopelijk zien wij u nog eens terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Sandra , Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Maaike, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Harold, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Uitstekende service!

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede prijzen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Anneloes, Bedankt voor uw mooie feedback! Wij hopen u nog eens terug te mogen zien bij Twinsport? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Overzichtelijke webshop
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Eddy, Bedankt voor uw feedback! Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
super snel geleverd en mooie prijs
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Pieter, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie! Wij waarderen het dat u de tijd en moeite hiervoor heeft genomen. Hopelijk tot ziens bij Twinsport! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een recensie achter te laten. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.