intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.481 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Nog steeds niet geleverd

Donderdag besteld, zou vrijdag moeten ontvangen maar tot heden nog steeds niets. iedere dag een andere email dat het is vertraagd... zaterdag was het verjaardag van mijn broer en zat dus zonder cadeau, nog steeds.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u inmiddels contact met onze klantenservice heeft gehad. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben horen wij dit graag. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
30 apr 2024
In de volgende advertentie was het product goedkoper, ik begrijp niet waarom ik meer betaal. Ook was de ene schoen beschadigd, daar kwam ik achter toen ik m aan had buiten. Slecht!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Johan, Bedankt voor uw recensie! Heeft u hier al contact over gehad met onze klantenservice? Als u een email wilt sturen met foto's van de schoenen en uw bestel nummer kunnen wij even mee kijken of we nog een oplossing kunnen bieden. U mag mailen naar: klantenservice@intersporttwinsport.nl Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Ik probeer al zolang een retour label bij jullie te krijgen ik heb een retour
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u nog geen email contact heeft gehad met onze klantenservice. Het retourlabel kunt u aanvragen met de track & trace code en uw postcode. De track & trace code kunt u terug vinden in uw email ( om het pakket te volgen ), maar deze staat ook op de originele verpakking. Als het goed is is het een 3SDNIY nummer. Mocht u er niet uit komen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen van 09.00 t/m 17.00 te bereiken via Klantenservice@intersporttwinsport.nl of 0348-483022. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
20 apr 2024
Ik stuurde een artikel retour en was nog steeds €2.50 aan handelskosten kwijt.
22 apr 2024
Beste Joyce, Bedankt voor uw review. Sinds 1 maart worden er €2,50 retourkosten ingehouden op een retourzending. Dit doen wij om de handelingskosten te compenseren. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Ik heb besteld en nog niks ontvangen. Tevens betaald
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marijke, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze collega en het opgelost is. We hopen u terug te mogen zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport

Levering

Op woensdag schoenen besteld, met trunkers zouden ze op donderdag bezorgd worden. Het is nu dinsdag en ik heb de schoenen nog steeds niet. Ter compensatie wel de verzendkosten terug gekregen alleen de vraag is nog even of de schoenen en wanneer ze aankomen
16 apr 2024
Beste Chantal, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat er inmiddels ook mail contact met u is geweest. Om de een of andere reden is het pakket retour gekomen bij ons. Wij hebben inmiddels het volledige aankoop bedrag terug betaald. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Fusion C3 Tight besteld, was beschadigd gaatje in de broekband. Omruilen niet mogelijk wel geld terug maar te veel gedoe met opsturen dan maar beschadigde dure broek behouden. Alle vertrouwen in Intersport kwijt!
16 apr 2024
Goedemiddag Henny, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat er hierover ook al contact is geweest en dat wij u hierin een passende oplossing hebben kunnen bieden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Ik heb 2 paar schoenen besteld op een afhaal punt van post nl laten bezorgen maar alles gaat fout een paar schoen is bezorgd bij mij thuis en de andere is nog steeds spoorloos dit heb ik nooit mee gemaakt .
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat er inmiddels al mail contact met u is geweest en als het goed is heeft u beide pakketten inmiddels ontvangen. Excuses voor al het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Verzendkosten zonder levering?

Post NL levert niet op hun eigen afhaalpunt. Ik betaal verzendkosten en krijg vervolgens niet het volledig bedrag terug.
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat u hierover nog geen contact met ons heeft gehad. Mocht u hier nog vragen/opmerkingen over hebben willen wij u vragen even contact op te nemen met onze klantenservice. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
17 mrt 2024
Na 6 dagen nog steeds geen bestelling ontvangen of iets van gehoord. Alhoewel ze beloven 1-2 dagen levertijd.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest. Wij hopen dat u de bestelling inmiddels ontvangen heeft. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
17 mrt 2024
Product werd niet geleverd omdat het na betalen 2 dagen larer ineens uitverkocht was.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Het kan inderdaad gebeuren dat wij een online bestelling moeten annuleren. Als het om het laatste item gaat kan het zo zijn dat deze net verkocht is in de winkel. Mocht u hier nog vragen over hebben mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
55 euromoeten betalen terwijl er een sticker van 49,00 euro in zit.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag Nick, Ik heb uw even een persoonlijke mail gestuurd. Ik hoop dat wij daar een reactie op mogen ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
24 mrt 2024
Omdat ik 2 verschillende schoenen heb gekregen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er al verschillend mail contact is geweest en dat u het aankoop bedrag inmiddels ook terug heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
24 mrt 2024
Product beschadigd
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Ik zie dat er nog geen mail contact met ons is geweest. Zou u ons een email willen sturen op klantenservice@intersporttwinsport.nl ? Wij kijken dan graag even met u mee. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
7 apr 2024
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u via de mail inmiddels contact heeft gehad met mijn collega. Wij hopen dat u wij het een ander hebben kunnen uitleggen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
7 apr 2024
16 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback! Wat jammer om te zien dat u ons maar 1 ster geeft. Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat wij uw bestelling hebben moeten annuleren vanwege een voorraad fout. Wij hebben u hier over een email gestuurd met daarin een kortingscode ter compensatie. Uiteraard hopen wij dat u nog eens een bestelling plaatst. Met sportieve groet en onze welgemeende excuses voor het ongemak, Intersport Twinsport.
VD
viviane d.
frameries
9 mrt 2024
Plus jamais je commanderai chez vous site d'arnaque et de voleur, livreurs de merde
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Je vois que vous nous avez déjà contacté par email. Avec mes salutations sportives, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij hopen dat wij u verder goed hebben kunnen helpen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Bestelling geplaatst, bevestiging gekregen, verzendtermijn 1 werkdag, maar na 3 dagen nog niks ontvangen. Bleek bestelling niet doorgekomen te zijn.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Bianka, Bedankt voor uw recensie. Helaas komt het soms voor dat Klarna bestellingen niet goed doorkomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
4 feb 2024

Heel erg langzaam…..

Schoenen besteld en in winkel laten bezorgen. Zijn er na ruim een week nog niet.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels mail contact heeft met mijn collega. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen! Onze welgemeende excuses. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.