intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.483 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

28 apr 2024
Product wat ik had gekocht was veel te klein. Bij verder onderzoek had ik gezien dat andere webshops hier een melding van doen dat dit product veel kleiner uitvalt. daarnaast heb ik recht op een korting van 10% om dit te verzilveren kost extra veel werk. Hij pakt dit niet automatisch. Nabellen ......net alsof je niets anders te doen hebt. Een heel positief punt was: "een paar keer heb ik, om alles in goede banen te geleiden, telefonisch contact gehad met een zeker Iris. Zij was erg vriendelijk en legde alles perfect uit!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat de 10% korting niet automatisch werd verzilverd. Fijn om te lezen dat het wel netjes voor u is opgelost. Hopelijk zien wij u nog eens terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
25 apr 2024
Ik kreeg mijn kledij met veiligheidsclip nog aan. Ik had ook geen retourlabel en kon het ook niet online verkrijgen. Pas na tussenkomst klantendienst. En ik moest misschien de retour kosten betalen en later terugbetaald krijgen. Stuk van 95€ nog bijna 4€ verzendkosten.
26 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u een artikel heeft ontvangen met een alarmlabel er nog aan. Onze welgemeend excuses hier voor. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk hebben wij u hier goed kunnen helpen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
De verzending en de communicatie hieromheen zijn allerminst vlekkeloos verlopen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Danny, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
7 apr 2024
Pakket is kwijtgeraakt bij verzending en er werd geen actie ondernomen totdat ik zelf ging bellen. Het probleem loopt nog steeds na 9 dagen. Ps. Het winnen van deze shoptegoed zou het wel goedmaken!
16 apr 2024
Goedemiddag Souhail, Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad onze procedure om eerst een onderzoek te openen voor meer duidelijkheid. Echter zie ik in uw geval dat het pakket vermist is verklaard en wij het aankoop bedrag terug hebben betaald. Mocht u hier nog vragen over hebben raad ik u aan even contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Interesport Twinsport.

Toch niet voorradig

Iets besteld en betaald en achteraf een mail krijgen dat het toch niet op voorraad is. Erg jammer. Terugbetaling ging vlot overigens maar toch jammer als je iets verwacht en nodig hebt.
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik snap uw teleur stelling. Onze online voorraad loopt gelijk aan onze winkel voorraad. Het kan dus inderdaad zijn dat een item op het moment van bestellen is verkocht in de winkel. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Heel smalle pasvorm. Kwam er net in maar deed direct pijn, helaas. Gelukkig aan een teamgenoot kunnen geven die wel heel smalle voeten heeft.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat het artikel niet paste. Voor product vragen kunt u ook altijd contact opnemen met een van onze Twinsport winkels. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Klantenservice

Ik heb een vraag gemaild hier kwam een zeer ongeïnteresseerd en een antwoord waar ik niks mee kon op, erg jammer.
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega bezig is geweest met uw vraag. Ik denk dat er door mijn collega geen gekke reactie is gegeven op uw vraag. Sterker nog ik zie dat zei met u mee heeft gekeken naar een alternatief artikel. Excuses voor het ongemak als u de vraag niet duidelijk beantwoord vondt. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Bestelling via webshop gedaan. Lowa schoenen 1 schoen was verkeerd gemaakt.
16 apr 2024
Beste Fred, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels mail contact met ons heeft gehad. Omdat het om een fabricage fout gaat heeft u de schoenen retour kunnen sturen en het aankoop bedrag terug gekregen. Hopelijk hebben wij het op deze manier netjes voor u kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Nog niets ontvangen en ik word niet geïnformeerd
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij nog geen contact met u gehad over uw bestelling. Als u de bestelling nog niet heeft ontvangen wil ik u vragen even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via: Klantenservice@intersporttwinsport.nl of 0348-483022. Wij kijken dan graag even met u mee. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
7 apr 2024
Verkeerde model geleverd bij mijn bestelling
16 apr 2024
Goedemiddag Carla, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat u hier over nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice. Dit betreuren wij enorm omdat wij altijd graag mee kijken naar een passende oplossing. Mocht u nog vragen hebben raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@intersporttwinsport.nl of via 0348-483022. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Mark, Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet aangeeft waar de 2 sterren vanaf komen. Mocht u vragen hebben of ons toch nog tips hebben mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. klantenservice@intersporttwinsport.nl. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Jammer is geen retour van uit België!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. U kunt uw bestelling vanuit België wel retour sturen. Echter zijn de kotsen hiervoor voor de klant zelf. Dit staat ook vermeld op onze website. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Account aanmaken

Goede website, alleen ik ging wat bestellen als cadeautje voor de kerst. Dit was niet voor mij zelf uiteraard. Om te bestellen MOET je een account aanmaken. Ik dacht al bij het aan maken zal wel weer emails gaan krijgen en zoals verwacht reclame mails. Ik wil alleen wat bestellen als Gast.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bij ons hoef je niet verplicht een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Dit kan ook door verder te gaan als gast in het bestelproces. Wellicht keek u op een andere website? Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Matige klantenservice

Ik ben recent verhuisd en ontdekte net te laat dat ik mijn adres nog niet had aangepast. Vervolgens kan intersport dan niets meer. Niet het adres aanpassen, niet de bestelling annuleren. Mensen kunnen fouten maken, klantenservice zou dan wat meer mogen doen. Producten waren verder prima!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Robin, Als een bestelling wordt verwerkt en verstuurd door het magazijn, kan deze helaas niet geannuleerd worden.. Zodra de bestelling is verwerkt en verstuurd gaat deze op een grote kar waar nog vele andere bestellingen inzitten. Het is dan voor ons onmogelijk op uw pakket er tussen uit te halen. Als u nog verdere vragen heeft mag u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
13 apr 2024

schoenen waren 2 maten te klein maten kloppen niet geef dit aan!

aangeven dat een schoen 2 maten te klein valt had me 3 keer bestellen gescheeld en geen servies bieden van vandaag besteld mogen in huis als je dit niet kan waar maken
16 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. ik zie dat uw bestelling inderdaad een kleine vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wat betreft de maat zullen wij dit intern even oppakken. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
14 okt 2023
Ik heb goeie en slechte ervaring. de goeie de levering en de schoen zien er top uit. mijn retour zending is na 14 dagen nog niet verwerkt
20 okt 2023
Goedendag! Bedankt voor uw recensie! Ik heb u zojuist even een persoonlijke email gestuurd zodat ik even met u mee kan kijken. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Alvast bedankt! Met sportieve groet, Intersport Twinsport - Klantenservice.
De veiligheidsmagneten zaten nog in het artikel. Ik was dus genoodzaakt naar een fysieke winkel te gaan om Ze eraf te laten halen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Mariette, Wat ontzettend vervelend dat het alarm label er nog aan zat! Wij zullen dit zeker terug koppelen naar onze collega's in de winkel. Excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Goede spullen en snelle levering maar bezorgkosten zijn (veel) te hoog, evenals retourkosten.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw recensie. Wij rekenen inderdaad altijd de verzendkosten. Dit komt omdat onze artikelen 5% zijn afgeprijsd op de website. Als u kiest voor winkel afhaal ( dit kan met 1 artikel in het winkelmandje ) betaald u geen verzendkosten. Vanuit Nederland is retourneren gratis. Wij werken namelijk binnen Nederland met een antwoordnummer. Retourneren vanuit Belgie is inderdaad wel voor de klant zelf, dit staat ook aangegeven op onze website. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Heb slechts 1 broek ontvangen terwijl ik er 2 heb betaald en dus besteld
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Paul, Wat vervelend dat u maar één broek heeft ontvangen. Het kan goed zijn dat dit om een deellevering ging, dus dat de broeken apart zijn verzonden. Mocht u hier nog geen contact met ons over hebben gehad, kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
15 okt 2023
Geen retour vanuit België.
20 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw recensie. Klanten uit België kunnen zeker hun bestelling retour sturen. Alle informatie hierover vind u op: https://www.intersporttwinsport.nl/klantenservice/retourneren/ Mocht u nog vragen hebben mag u ons altijd bellen of mailen. Met sportieve groet, Klantenservice Intersport Twinsport.