intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.483 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

23 apr 2024

Toppertjes uit m’n sokkenla!

Elke ochtend begint goed, wanneer ik deze witte parels uit mijn sokkenla haal en aan mag trekken! Deze nike sokken zijn natuurlijk een klassieker en hier bij intersport worden ze aangeboden voor een top deal, wat betreft prijs & kwaliteit. Deze sokken komen altijd van pas. Zo stralen ze als detail van een casual hip outje bij m’n sneakers, maar ze dienen ook als sportieve basic voor een sessie in de gym of een snel rondje op de racefiets, waar ze de show overlaten aan mijn snelle fietsbril. Zo kom ik de week weer fantastisch door, totdat het einde van de week nadert en er steeds minder wit overblijft in mijn la… Dan wordt het snel tijd om mijn witte parels een ritje te laten maken in wasmachine, of misschien moet ik toch maar een extra setje bestellen! Al met al een mega aanrader!
24 apr 2024
Beste Julie, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve feedback. Nog heek veel plezier gewenst van uw sokken en graag tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
17 apr 2024

Het loopt nóg lekkerder wanneer je met korting online je favoriete artikel koopt.

Ik loop nog niet zo lang hard, maar vanaf dag 1 ben ik merkentrouw én grote fan van de tights van Fusion. Met de zomer voor de deur was ik op zoek naar een extra exemplaar en die vond ik bij jullie online, met korting! Loopt het nóg lekkerder! Communicatie over de bestelling klopt en levering snel en prima verpakt. Jullie hebben er een tevreden klant bij.
19 apr 2024
Beste Siegrid, Bedankt voor uw mooie en uitgebreide recensie! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en het bestel proces :)! Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
16 apr 2024

Goede en snelle service

Snelle levering en ook snelle verwerking van het omruilen naar een maat groter. Snelle reactie op de mail nadat ik had gevraagd of ze de welkomstkorting konden verrekenen op de ruiling. Dat was ook allemaal geen probleem en werd direct gedaan. Al met al super leuke sneakers en ook nog eens voor een hele mooie prijs. Ik ben heel tevreden.
19 apr 2024
Beste Yvonne, Goed om te horen dat alles naar wens was. Wij doen ons best om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten. Wij hopen u vaker van dienst te mogen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
30 apr 2024
Schoenen besteld, verkeerde maat, geen probleem binnen enkele dagen na retour geld terug.reden te meer om gewoon weer te gaan shoppen bij Intersport - Twin sport Mijn cliënten in mijn sportschool vertel ik ook over de service en keuze. A3-SPORT
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Adrie, Bedankt voor uw mooie feedback! Wat fijn dat uw retour zo snel is afgehandeld! Leuk om lezen dat u bij uw sportschool ook reclame voor ons maakt! Dit waarderen wij enorm, dank hiervoor! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Gravelgeweld

Intersport is de shop voor mijn sportspullen. Ik kom al jaren bij het filiaal in Alphen den Rijn. Altijd vriendelijk en goede hulp! De tennisschoenen van KSwiss ondersteunen erg goed en de zool blijft lang goed, ondanks het gravel 'geweld' .
23 apr 2024
Goedemiddag Brian, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn om te horen dat u een vaste klant bent in onze winkel in Alphen a/d Rijn. Wij wensen u veel plezier met de tennisschoenen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Klanten service hebben snel reageert op mijn probleem waar mijn welkomst 10.00 ontbrak. Probleem binnen 24u was opgelost. Ook retour zending ging heel vlot. 2 artikelen gekocht - 1 was te klein voor mij. Dus, al met al.. Tevreden. 😊
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie en uitgebreide recensie! Fijn dat het allemaal netjes en snel is geregeld voor u! Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Ondanks dat we nauwkeurig de maattabel van de Nikes hadden gadegeslagen pastte de schoenen toch niet. Daarop besloten we om maar naar de winkel te rijden en daar werden we uiterst vriendelijk en goed geholpen.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag Erik, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat de maattabel niet klopte. Wij zullen hier zeker even naar kijken, excuses voor dit ongemak! Fijn dat het in de winkel netjes en goed geregeld is! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
JS
Joost S.
Amsterdam
Prima kwaliteit voor een prettige prijs! Bestellen ging eenvoudig. Uitstekende kwaliteit schoenen voor een fijne prijs. En het exemplaar dat retour ging werd snel afgehandeld en netjes betaald.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Joost, Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review. Fijn dat het hele proces van bestellen tot retourneren goed is bevallen, en u tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding. Zien we u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport twinsport

Makkelijke website en snelle service

Makkelijke website. Goede prijs kwaliteit en snelle levering. Ik shop vaak in de uitverkoop en ben altijd erg tevreden over de producten en levering. Ook het retourneren gaat makkelijk
16 apr 2024
Beste Charlotte, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je een vaste klant van ons bent. Wij hopen je nog veel vaker van dienst te mogen zijn. Veel plezier met de bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Top! Zowel levering als retour!

Een jas besteld, volgende dag in huis! Bleek te groot. Retour gestuurd, de volgende dag al een bevestiging van ontvangst en daarna mijn geld terug gestort! Gewoon zoals het hoort! Top!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie feedback! Wat fijn dat het allemaal zo snel en vlot is verlopen. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Bestellen ging echt super makkelijk en snel en ik was zeer verrast over het feit dat het de volgende dag op mn stoep stond. Ik moest een paar terugsturen en dat was super easy!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Simone, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en het retourproces. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
21 apr 2024

Uitstekende service

Kon makkelijk product vinden. Dat het om een damesvest ging, kon ik alleen bij het kenmerk vinden. Was makkelijk als het bij de titel stond aangegeven Maar service uitstekend
22 apr 2024
Beste Jorien, Bedankt voor uw feedback, deze zullen wij zeker meenemen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
20 apr 2024
Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden via mailberichten van de actuele status van de bestelling, verzending e.d., artikel perfect verpakt. Goed product aangekocht.
22 apr 2024
Beste Cees, Bedankt voor uw positieve en uitgebreide review. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
30 apr 2024
Goede service en ze werken samen met post nl. en dat is altijd goed. Geen poes pas wat betreft ruilen of retourneren, Alles top geregeld!! Blijf vooral zo door gaan!!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij zijn zeker van plan om op deze manier door te gaan :). Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Wij kijken er naar uit! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
26 apr 2024

Alles liep probleemloos

Artikel snel gevonden op de website, bestelling verliep eenvoudig, levering was snel, en artikel kwam overeen met beschrijving en foto. Ook de maat klopte precies.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

F1 shirt besteld met top service

F1 shirt besteld. Mooie kwaliteit, snelle verzending en goed geregeld achteraf met de kortingscode die ik niet kon invoeren en toch nog kreeg. Perfecte service!!!
22 apr 2024
Beste Heidi, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Graag tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Snelle levering! Helaas iets te grote maat voor mn zoon. Gelijk gratis kunnen retourneren en het geld stond binnen paar dagen al op de rekening!! Top service!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Nelly, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en terug betaling van uw retour. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
30 apr 2024
Altijd goede service en snelle levering waar je op kunt rekenen. Originele producten van prima kwaliteit. Ik winkel zowel graag online als in de winkels zelf.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Arjan, Bedankt voor uw mooie recensie! Fijn om te lezen dat u zowel graag in onze winkels komt als in onze Webshop. Wij kijken uit naar u terugkomst! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
19 apr 2024
Lowa wandelschoenen besteld, waren via de website in de aanbieding en binnen 2 dagen thuis geleverd, goede service en duidelijke track en trace berichten!
22 apr 2024
Beste Andre, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
17 apr 2024
Snelle levering. De prijs verhouding kwaliteit zijn ook heel goed. Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen en zal zeker vaker bestellen.
19 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie feedback! Wij kijken uit naar uw nieuwe bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.