bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

653 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.309 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

24 mei 2023
Heb iets besteld en nu vragen jullie mijn om mijn ervaring, terwijl ik nog niets binnen gekregen heb jammer genoeg. Dus vraag mijn dit als het binnen is. Maar duurt wel lang mijn bestelling
2 jun 2023
Beste, Door hoge drukte worden pakketten ietwat vertraagd uit het magazijn verzonden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uw Bikester team
7 jun 2023
Jammer dat de verkeerde schoenen zijn geleverd, maar ook jammer dat er geen duidelijke retour info beschikbaar is. Het label is van DPD, de info op de website van UPS… erg verwarrend.
13 jun 2023
Nadat het pakket niet is geleverd en is teruggestuurd naar Bikester, heb ik niets van Bikester vernomen. Ook niet na mijn ticket. Zojuist heb ik maar een nieuw ticket aangemaakt.
22 jul 2023
Ik wacht nog steeds op een reactie op mijn vraag over mijn fiets die binnen de 100k al kapot is gegaan. Eerder had ik wel goede ervaring met klachtenafhandeling.
6 sep 2023
U moet de bestelling goed controleren voor dat deze uw fabriek verlaat. De aansluiting past niet op de giyo M4 hij is veel te klein.
21 jun 2023
Bestelling is al 8 dagen onderweg!! tenminste dat hoop ik, geen track&trace oid gehad, alleen een bevestiging vd bestelling.
7 nov 2023

Mooie website maar aftersales moet beter!

Bestelling ontvangen en retour gezonden. Na bijna 2 weken nog geen reactie of bevestiging van retourzending ontvangen.
23 nov 2023
mijn bestelling is na 4 weken nog niet geleverd, dit zou volgens mail contact maxomaal 6 dagen moeten duren.
Waarom ontvang ik mijn geld niet retour op mijn creditcard of bank voor een retourzending van 30 november?
Antwoord van bikester.nl
Uw terugbetaling werd inmiddels uitgevoerd en kunt u vinden op de door u gebruikte betaalmethode bij bestelling. Bovendien staat volgende melding sinds midden oktober boven elk artikel in de webshop: "Tijdelijk kunnen er beperkingen zijn voor klachten en vertragingen bij terugbetalingen. We werken eraan om je de diensten zoals gewoonlijk aan te kunnen bieden." Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
3 jun 2023

Hardloopschoenen

Ik heb hardloop schoenen een week geleden gekocht en heb ze nu nog niet en weet ook niet wanneer dan wel
1 jun 2023
Nog steeds niets ontvangen en website van bikster loopt altijd vast als je wilt registreren, troep.
27 okt 2023
Ik weet niet waar mijn pakketje is. Wordt niet goed gecommuniceerd wanneer deze wordt bezorgd.
22 jun 2023
Levertijd klopt niet en geven niet snel een terugkoppeling wanneer het dan wel geleverd wordt
22 mei 2023
order geplaatst, vertraagd, vervolgens geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen.
23 mei 2023
Beste, Wellicht zijn de emails in uw spam folder geraakt. Emails over annuleringen etc. worden namelijk wel degelijk verstuurd. Met vriendelijke groet, Uw bikester team
5 aug 2023
Na te lang wachten op levering, was het opeens uitverkocht. Slechte communicatie!
13 jun 2023
6 juni besteld , nog steeds niks binnen,bizar dat jullie om een waardering vragen.
14 mei 2023
na 2 weken krijg je te horen dat er geen voorraad is magazijn verschil.
11 nov 2023

Niet geleverd na 14 dagen!

29 oktober besteld, 11 november nog steeds niet geleverd! Wel betaald!
23 mei 2023

Wrong product shipped and no timley…

Wrong product shipped and no timely response from service team
2 sep 2023
Wat een matige bezorging. 2-4 dagen bezorgen werd 7/8 dagen.