bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

653 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.309 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

Ik heb nog niets ontvangen en krijg ook geen reactie waarom
18 jun 2023
Wel veel reclame maar nog steeds geen producten geleverd!!
10 jun 2023

Geen product ontvangen ...mails word…

Geen product ontvangen ...mails word niet op gereageerd
2 nov 2023
Tot op heden niets ontvangen, geen enkele communicatie
21 mei 2023
De prijs niet een 3 dagen later met 23%!!! Verlagen.
Antwoord van bikester.nl
23 mei 2023
Beste Pieter, Door voorraad opruiming of seizoenskorting worden producten inderdaad steeds verder in prijs gereduceerd. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
19 sep 2023
Al vaak dat dpd vervoerder het pakket niet bezorgd.
21 jun 2023
Laten ze na 7dagen het pakketje eens afsturen
ED
26 okt 2023
DPD waardeloos!! Na zes dagen nog niet geleverd
BB
ben b.
holland
10 jun 2023
Product is nog steeds niet binnen na een week
28 mei 2023
Levertijd 2 x verplaatst. Zeer spijtig!!!!
13 jun 2023
Nog steeds de bestelling niet ontvangen!!
PB
Pim B.
H.i.ambacht
9 aug 2023
Jammer dat het niet sneller bezorgd word
20 jun 2023

bestelling

Ik moet lang wachten op mijn bestelling
Nog steeds niets ontvangen na 10 dagen
20 okt 2023
Product is nog steeds niet geleverd.
Antwoord van bikester.nl
24 okt 2023
Volgens de trackinglink is uw pakket binnen 5 werkdagen geleverd aan een derde partij. *Het weekend" wordt niet meegeteld. Als er nog steeds een probleem is met uw levering, neem dan in de tussentijd contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten Uw Bikester Team
24 aug 2023
Besteld product NIET ONTVANGEN
1 nov 2023
Bestelling is niet geleverd.
3 jun 2023
De bestelde spullen leveren
14 jun 2023
Nog steeds niks ontvangen
Where is my purchase?????