Pakket is niet aangekomen. Wel bericht dat het in de brievenbus gedaan zou zijn. Dit voelt niet zo prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van Köster Fashion
3 aug 2023
Bedankt voor je review!
Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet is bezorgd!
We gaan dit met je oplossen! We nemen z.s.m. contact met je op!
I.i.g. willen we je via deze weg ook een compensatie aan bieden, gezien het ongemak. Hierbij een code voor je toekomstige bestelling. Code: Jasper20 De code heeft een waarde van €20,-
We hopen tot een geschikte oplossing met elkaar te komen.
6 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Jullie pakketjes fatsoenlijk inpakken en versturen. Niet in een papiertje met plakbandjes.
Beoordeling melden
Antwoord van Köster Fashion
9 jan 2024
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket niet in juiste staat is bezorgd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Normaliter staan wij bekend om onze kunsten voor het inpakken. Het bezorgen van uw pakket moet een feestje zijn en een cadeau zijn om uit te pakken.
We willen u evengoed bedanken, dat u deze situatie met ons deelt! De huidige situatie kunnen we helaas niet meer verbeteren. Om de volgende keer wel van onze sterkste kant te laten zien, willen we u compenseren bij een mogelijke toekomstige bestelling. Hierbij geven we u een kortingscode: klacht15 t.w.v. 15% korting op uw eerstvolgende aankoop, daarbij geven we garantie dat het pakketje netjes als een cadeau zal worden ingepakt.
We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn! We balen er enorm van dat het zo is verlopen!
We willen u evengoed een fijne dag verder wensen!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.