hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

Ik heb een Elsajurk besteld voor mijn dochter. De jurk is mooi maar helaas is mijn bestelling niet compleet geleverd. Ik mis de bijbestelde schoenen. Ik wacht nog op reactie aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn en ik nog geen reactie heb op mijn mail.

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

review het betere merk

De producten van Het Betere Merk springen eruit door de kwaliteit van de materialen en de afwerking. Het lijkt erop dat ze veel waarde hechten aan klanttevredenheid, wat te zien is in hun klantenservice die responsief en behulpzaam is.
20 aug 2023
De schoenmaat was niet beschikbaar, ik kreeg de keus te annuleren of een grotere maat te bestellen. Ik heb de grotere maat laten komen, deze paste goed bij m'n dochter. Blij dat ik zelf de keus kreeg hiervoor.
14 mei 2023
Na ruiling naar een kleinere maat die niet voorradig bleek te zijn van een mooie unicornjurk is het via prettig contact prima opgelost en is onze kleindochter heel blij met haar mooie paarse unicorn jurk
23 dec 2023

Prachtige jurken

Ondanks dat er 1 jurk bij de eerste zending niet erbij zat, werd dit zeer snel opgepakt en de volgende dag al nageleverd. Zeer tevreden dus! En dochter is heel blij met de prachtige jurken! 🤗
26 dec 2023
Zeer betrouwbaar mooie website hele snelle levering een absolute aanrader dankzij het betere merk het prinsessenjurje voor kleindochter op tijd voor de kerst geweldig
1 jul 2023
Snelle bezorging en snel beantwoorden van een vraag over niet vastzittend sierstiksel. Kwaliteit van het jurkje ,de presentatie en verpakking is keurig verzorgd.
2 okt 2023
Goede prijs-kwaliteit. Snelle levering. Compleet setje met accessoires. Mijn kleindochters waren helemaal in de wolken met hun Frozen princess jurken.👍🏼✔️
7 nov 2023

Prachtige jurk!

Erg mooie jurk, dochtertje is er blij mee. Gisteren besteld en vandaag geleverd klopt precies! Volgende jurk koop ik hier zeker weer
5 nov 2023
Kwaliteit van de kleding is heel goed. Ik wilde iets omruilen en dat ging ook perfect, prima contact hierover gehad, gewoon top!
Prijs/kwaliteit van het product prima en volgens afspraak geleverd. Daarbij goede en klantvriendelijke communicatie.
20 jun 2023
Prima ervaring en zeer snelle levering mooie artikelen en nette afwerking van de jurken en bij behorende artikelen.
15 jun 2023
Snelle levering en de jurk voldeed aan de verwachtingen die ik had, mijn dochter is heel blij met haar Frozen Jurk.
29 sep 2023

Toptransaktie

Makkelijkewebsite. Snel ontvangen. Prachtige jurk. Past ook heel mooi. Helemaal goed? want blije kleindochter .
24 mei 2023
Duidelijk betere kwaliteit vergeleken met mijn vele bestellingen bij verschillende websites. Ga zo door👍🏻
21 nov 2023

Prachtige prinsessenjurk!

Prachtige prinsessenjurk ontvangen van hele goede kwaliteit. Mijn dochter gaat hier heel blij mee zijn!
14 nov 2023

Kwaliteit en snel bezorgd

Heel mooie kwaliteit. De maat klopt en het pakket voor 10:00 besteld werd dr volgende dag bezorgd. Top!
Een pracht van een jurkje, heel netjes en correct geleverd. Volledig conform de info op de website.
Pri sessenjurk voor verjaardag kleinkind. Is as zondag jarig. Ik vind het super mooi.
Geweldig jurkje, maat komt over met werkelijke maat. Goede kwaliteit.
22 mei 2023
Binnen 14 uur na bestellen al thuis ontvangen!