cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

15 sep 2023
Pan beschadigd gekregen.. zeer moeilijk contact te krijgen.. tot geen telefonisch contact. Uren aan de lijn gehangen en werd niet doorverbonden.. etc. Etc. Kortom ik zit nog met de beschadigde pan en ben er eigenlijk wel klaar mee. Nooit meer bij cooking life iets bestellen. Slecht..
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je bestelling met schade is aangekomen. Zou je via onze site een schade melding willen doen. Wanneer je dit hebt gedaan zullen we binnen enkele dagen met een oplossing komen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Geen reactie pas na aandringen volgt er reactie en vervolgens moet ik er weer achteraan (inmiddels 5x in actie moeten komen voor drie flesjes, het is nu een principe kwestie aan het worden). En nu dit weer invullen… maar intussen wederom geen bericht of nieuwe spullen of geld terug.
16 sep 2023
Best Rob, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter kunnen wij, wegens drukte, onze klanten niet altijd binnen de gewenste tijd van een reactie voorzien. We werken er als team hard aan om klanten weer zo snel mogelijk te woord te staan. Ik heb je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Koop niks bij dit bedrijf!!! Ze hebben prachtige producten, maar als er ook maar iets mis is met je bestelling, hebben deze mensen niet eens het fatsoen om hun klanten te woord te staan of om op mails te reageren. Schandalige behandeling van hun klanten dus. Kortom; koop hier niks!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Pakketje is verdwenen. Het zou in Veenendaal bezorgd worden, maar na onduidelijke communicatie met de klantenservice en uiteindelijk een trip naar de winkel blijkt hij daar niet te liggen. Ik wil graag mijn bestelling annuleren, maar ook daar is geen oor naar bij de klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ester, Het spijt ons dat je pakket niet op de verwachte locatie was. We hebben je bestelling geannuleerd en een terugbetaling in werking gezet. We hebben je hierover al geïnformeerd via de mail. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling zonder overleg met mij als klant geannuleerd. Hierdoor korting kwijtgeraakt, geen producten en slechte klantenservice. De dames van de klantenservice zeiden letterlijk 'ik kan niks voor je doen'. Geen excuses, geen verontschuldiging. Heel jammer. Hier bestel ik niet meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lapricia, Het spijt ons ten zeerste voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen volkomen hoe belangrijk het is om transparant te zijn over bestellingen en eventuele annuleringen. Het is vervelend om te horen dat je niet tijdig op de hoogte bent gebracht over de annulering van je bestelling. Dit had beter gekund en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan communicatie. Onze leverancier heeft ons recent laten weten dat het artikel niet meer leverbaar is, wat heeft geleid tot de annulering van je bestelling zonder dat we je daarover hebben geïnformeerd. We begrijpen dat dit jou in een lastige positie heeft gebracht, vooral vanwege het verlies van de korting en het ontbreken van de bestelde producten. Echter zie ik dat mijn collega jou een mail heeft gestuurd op 07/12 om dit uit te leggen en jouw een nieuwe kortingscode heeft gegeven. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Zeer slecht! Vele mails gestuurd..maar nooit geen antwoord gekregen. Tot op heden geen geld terug gekregen..!! Ruim €300.00 omdat de pizzaoven niet goed was.. een onderdeel zat verkeerd gelast oid .. daarom terug gestuurd.. maar nu ruim 5 weken geleden en geen geld terug gekregen...
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annemarie, We vinden het spijtig om te horen dat je jouw terugbetaling niet tijdig hebt ontvangen! Ik zie echter in het systeem dat er vorige week (24/07) al een bedrag is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Dit is gedaan onder de naam van onze betalingspartner Mollie. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Servies kwam kapot aan, daarna heb ik er weken over moeten doen om iemand hierover te spreken. Niet bereikbaar via de site, mail, whatsapp of telefoon. Uiteindelijk na weken iemand die ik na 1.15 uur in de wacht aan de telefoon kreeg en een nazending gekregen van de kapotte borden.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe borden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Communicatie over schade zwaar onder de maat

Gebroken glas in een set van 6 stuks. Kan gebeuren, maar oplossen ho maar. Communicatie per app zeer warrig en traag, leidt tot niets. Op mail alleen een reactie dat het 'erg druk' is. Daarna nooit meer iets gehoord. Ik laat het erbij zitten, maar ben daar natuurlijk weg als klant.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie dat je per mail aangaf dat je een terugbetaling wenst voor het beschadigde glas, dus heb ik nu een terugbetaling in werking gezet. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Hele slechte aftersales bij problemen. Van kasje naar de muur. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Medewerkers zeggen dat ze A doen en dan terugbellen maar doen het niet. En afhandeling gaat moeizaam. Niemand lijkt beslissingen te kunnen nemen. Ik ga niets meer kopen bij u!
27 okt 2023
Beste Reinder, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons ten zeerste dat je ontevreden bent. We begrijpen dat je problemen hebt gehad bij je recente aankopen bij Cookinglife. We willen je laten weten dat we laatste tijd aanzienlijke verbeteringen hebben doorgevoerd in onze systemen en processen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we verhuisd naar een nieuw magazijn en kantoor. Dit mag geen excuus zijn voor jouw problemen uiteraard, maar ik wil het toch graag vermelden. Om je probleem nu zo snel mogelijk op te lossen, heb ik je een e-mail gestuurd om samen de ontstaande situatie op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken, en we waarderen je geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Bestel hier niets, foute artikel ontvangen na retourzending grote stilte, na 4 weken nog altijd niet het goede artikel ontvangen. Per telefoon slecht te bereiken , 45 minuten tot ze opnamen en dan een antwoord geven waar de honden geen brood van lusten. Kortom waardeloze winkel!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat er opnieuw een bestelling voor jou is geplaatst om het juiste artikel te leveren. Echter is dit artikel momenteel niet op voorraad. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Klantenservice niet te bereiken. Een deel van mn bestelling was na 2 bezorgpogingen retour naar webshop gegaan. Ik wilde het product graag alsnog ontvangen. Maar klantenservice niet te bereiken. Twee keer 30 minuten in de wacht gestaan en daarna werd de verbinding verbroken.
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We vinden het vervelend om te horen dat jouw bestelling twee keer retour is gekomen naar ons. Ik zie in het systeem dat het geldbedrag van deze bestelling inmiddels is op 25/07 is teruggestort. Als je graag deze artikelen nog graag had gewild, kan je deze opnieuw bestellen op onze website. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Klantenservice reageert al 10 werkdagen niet

Vaak besteld en nooit iets hoeven te retourneren maar nu een beschadigd artikel ontvangen en de klantenservice heeft nog niet gereageerd op mijn mails van 21 juli en de herinneringsmail van 24 juli. Jammer want de kwaliteit van servies en producten altijd meer dan in orde.
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 jul 2023

Pan besteld, nooit geleverd, na maand geld terug

Pan besteld, werd direct aangemeld voor verzending maar nooit verzonden. Eerst geen reactie op e-mails, na ruim drie weken bericht dat de pan niet (meer) op voorraad was en dat ik geld terug zou krijgen. Week later inderdaad ontvangen. Ga de pan nu ergens anders bestellen…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niets ontvangen

15 juli een bestelling geplaatst, nog steeds niets ontvangen! Meerdere keren gebeld, verbinding viel soms weg na een uur gewacht te hebben. Zeer slechte ervaring en zal hier niets meer kopen. Op dit moment hebben we geen idee of we dit pakket überhaupt nog gaan ontvangen.
17 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Ik heb jou een mail gestuurd met meer informatie hierover en hoop zo samen met jou tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
De bestelling werd veel te laat geleverd , de beloofde 2 werkdagen werden met meer dan 1,5 week overschreden. Het excuus was dat er een nieuw systeem in gebruik werd genomen en dat het druk was. Excusses voor de veel te late levering heb ik nooit ontvangen. Daarom 1 ster.
2 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat jij zo lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor! Wij begrijpen dat, de reden dat wij in een overgang van systemen zitten, inmiddels kan overkomen als een excuus. Echter is dit een probleem waar wij als team nog steeds hard aan werken om op te lossen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 sep 2023
Hun maken foutje op site, waardoor jij besteld, terug sturen omdat het niet is wat jij besteld hebt. Terug sturen op mijn kosten. Wel geld voor bestelling terug gekregen maar niet voor de extra kosten die ik moest maken om terug te sturen terwijl het HUN fout was.......
4 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat het niet soepel is verlopen. Zou je ons een mail kunnen sturen hierover? Als het inderdaad onze fout is geweest zullen wij je de retour kosten terug betalen! Ik hoor graag van je.

Bestel hier niks!

Heb meer dan uur in de wacht gestaan, meer dan 20 mails en mijn garantie probleem is nog steeds niet opgelost. Simpelweg omdat medewerkers geen tijd hebben en niet kunnen lezen, meerdere keer verkeerde artikel gekregen, nu weer verkeerde aantal en weer week geen reactie
23 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ons excuus voor het ongemak. Zou je contact op kunnen nemen per mail. Je kunt ons bereiken op het volgende emailadres: info@cookinglife.nl Mocht dit niet lukken kun je ons bellen op het volgende nummer: 088 - 145 1499 We zullen het zo spoedig mogelijk met je proberen op te lossen.
28 jul 2023
Klantenservice onbereikbaar. Na 50 min in de wacht wordt de verbinding verbroken vanwege sluitingstijd... meerdere pogingen gedaan, teleurstellend. Levering onaangekondigd in meerdere delen waardoor het incompleet leek. Bestelling een week later gekomen dan aangegeven.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Verkeerde product geleverd. Ik had 12 mooie mokken besteld maar kreeg 16borden. Netjes via de link retourbon ingeleverd. Mij wordt gevraagd op antwoord te wachten en vervolgens hoor ik niets meer. En ik heb die mokken nodig als kado voor mijn collega's volgende week.
16 sep 2023
Beste Yvonne, We vinden het vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat mijn collega gisteren contact heeft gehad met jou via Returnless en wil het op dat platform graag verder met jou oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
12 okt 2023

Reageren niet op de emails

Reageren op de emails. Ik heb jullie gemaild over pannen waarvan een gelijk kapot is gegaan bij eerste normale gebruik. De andere heeft me moeder in doos gelaten. Nou heeft ze en geen pannen en geen geld voor der verjaardag. Slechte service. Ik wil mij geld terug .
12 okt 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat de pan defect is. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife