cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

RH
R.M. H.
Enschede
Product niet leverbaar
30 mrt 2024
Beste Rob, Bedankt voor je review.  Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn.  Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden.  Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Willens en wetens ingebreke

5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt. 6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli
17 feb 2024
Beste Kim, We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven. Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugbetaling op 12 februari, 7 dagen na jouw bestelling, is verwerkt en terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
Slechte informatie op de site. Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd. Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk in de winkel wel snel voor je is opgelost. We hopen dat je desondanks nog steeds van je aankopen geniet. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
CB
Ciska B.
Hardenberg
28 jan 2024
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen. Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw rekening. We waarderen je feedback en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 feb 2024
Is al tweede keer dat ik iets bestel en krijg ik een mail terug dat de artikelen niet op voorraad. Jij kunt de artikelen betalen en bestellen staat op zijn website maar geen informatie over zijn voorraad . Ik vind het jammer dat niet genoeg informatie geeft.
10 feb 2024
Beste Lionel, Wat vervelend om te horen dat je twee keer iets hebt besteld en vervolgens een e-mail hebt gekregen dat de artikelen niet op voorraad zijn. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak Het spijt ons dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd over de beschikbaarheid van onze producten. We werken er voortdurend aan om onze website te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten altijd correct geïnformeerd zijn over de voorraadstatus van onze artikelen. We zullen uw opmerkingen serieus nemen en proberen onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
Took money and then no contact. After many contact attempts finally answer on here and some excuse no stock This seems to be common practice and a way for them to try and keep your money Not recommend, still have not had my money back!
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Rene, We sincerely apologise for the inconvenience you experienced and appreciate you taking the time to share your concerns. We are very sorry that your order did not meet expectations and that there was a lack of communication in this regard. We recognise that this situation is unacceptable and aim to manage our stock status more accurately so that future customers do not face similar problems. We received your cancellation request on 29/01 and would like to let you know that we have taken action. A refund has been initiated, and we sent an email to you on the same day with details of the refund. We understand that this has been an unpleasant experience for you, and we assure you that we are doing all we can to process the refund as quickly as possible. If you have any further questions or if there is anything we can help you with, please feel free to contact us at info@cookinglife.nl. Again, our sincere apologies for any inconvenience, and we appreciate your understanding as we deal with this matter. Kind regards, Team Cookinglife
Beter mensen op de hoogste brengen van de voorraad van jullie producten Heb een week op m’n product gewacht Geen mail gehad dat ie niet op voorraad was Uiteindelijk zelf maar gebeld Zo slecht
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Tjalling, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op voorraad was. Volgens onze gegevens is je bestelling al terugbetaald. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad. Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling, ik zie dat dit binnen 7 dagen is gebeurd. Afhankelijk van je bank kan dit uiteraard een extra dag of twee in beslag nemen. We nemen jouw feedback serieus en zullen dit meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze ervaring, je in de toekomst toch weer voor Cookinglife kiest.
27 jan 2024
Ik wacht nog steeds op 1 item. En krijg geen duidelijkheid over wanneer dit komt. Ik heb gevraagd voor mijn geld terug, maar krijg geen reactie…
27 jan 2024
Beste Floor, Bedankt voor je review.  Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Op de site niet vermelden 2 tot 5 dagen levertijd als iets niet leverbaar is
27 jan 2024
Beste Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling tijdig niet leverbaar was. Onze excuses daarvoor, ik zie dat je bestelling is geannuleerd Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024
het besteld was niet leverbaar en wacht nog altijd op mijn geld
24 feb 2024
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op je geld. Ik zie inderdaad in ons systeem dat het product "GreenPan Contactgrill - RVS - Keramische anti-baklaag" dat je had besteld met het ordernummer CL8140990 momenteel niet leverbaar is. Ik zie in ons systeem dat de terugbetaling voor jouw bestelling CL8140990 is verwerkt op 26 januari 2024. Wij zouden je nogmaals vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met Mollie Payments, de betaling is volgens onze systemen correct verlopen en inmiddels al een maand geleden teruggestort. Bedankt voor je geduld en begrip hierin. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geen producten op site zetten die niet leverbaar zijn.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martha, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een product wilde bestellen dat niet op voorraad was. We streven ernaar onze voorraad zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms kan er een kleine vertraging zijn tussen de werkelijke voorraad en wat op de website wordt weergegeven. Ik zie dat mijn collega jou goed heeft geassisteerd met het annuleren van jouw bestelling, en de terugbetaling in werking is gezet. We hopen dat dit helpt en dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 feb 2024
nog niet geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Klantenservice?

Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de mevrouw aan de lijn gaf tot twee keer toe aan dat ik maar even moest wachten want dat andere bakje kwam dan met een latere levering. Toen ze eindelijk door had dat de bestelling verkeerd ingepakt was gaf ze aan dat ik dan maar een mail moest sturen. Dit heb ik op 19 december gedaan en hier heb ik tot op heden nog geen reactie op. Ik mis een bakje, zo moeilijk lijkt het mij niet om die nog even op te sturen als je een fout maakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Om dit recht te zetten, hebben we direct actie ondernomen. Een nieuwe set vershoudbakjes is inmiddels naar je onderweg als compensatie voor het ontbrekende bakje. Je zou hierover ook een e-mail moeten hebben ontvangen met alle details. Nogmaals onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie.  Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 jan 2024

Ik heb problemen ivm een aankoop van karaf van Eva Solo, bestelling 51278

Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51278. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De mailwisseling was steeds met een andere persoon van klantenservice. Het is alsof deze mensen de berichten van hun collega's niet kunnen of willen lezen. Ik ben behoorlijk boos over de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Carla Speklé
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het advies kreeg om het te weigeren bij bezorging. We begrijpen dat dit tot verdere complicaties heeft geleid. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket is geretourneerd. Om dit op te helderen, hebben we een onderzoek gestart in samenwerking met onze verzendpartner. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben we u ook een e-mail gestuurd met meer details over de huidige stand van zaken en de stappen die we ondernemen. We begrijpen uw boosheid en waarderen uw geduld terwijl we dit probleem aanpakken. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken en we hopen op uw begrip terwijl we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad. Ik baalde hier dus stevig van.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Cookinglife: nooit meer!

Een voorradig artikel besteld, maar bleek er toch niet te zijn. Bestelling geannuleerd, tien dagen gewacht op mijn geld ... niets. Gebeld en toen bleek het niet geannuleerd te zijn. Terug wachten op een terugbetaling. Net ontdekt dat ze 22,99 euro terugstortten i.p.v. 224,99 euro, dat is 202 euro te weinig! Terug gebeld, terug flauwe excuses en nog meer wachten. Tip: koop hier niet!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Veke, Het spijt ons enorm om te horen over de vele problemen die zijn ontstaan tijdens het verwerken van je bestelling. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en frustraties die je hebt ervaren. We begrijpen volledig je teleurstelling en frustratie. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We hebben jouw situatie onmiddellijk doorgezet naar onze financiële afdeling voor een snelle oplossing. Ze zijn op de hoogte van de fout en werken er met spoed aan om het resterende bedrag zo snel mogelijk terug te betalen op de door jou gebruikte betaalmethode. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. We begrijpen dat dit een enorme bron van frustratie voor je is geweest en we bieden nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te assisteren en willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duurt lang

Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen? Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was
6 jan 2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak.  Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is.  Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling!  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Pakketje is verdwenen. Het zou in Veenendaal bezorgd worden, maar na onduidelijke communicatie met de klantenservice en uiteindelijk een trip naar de winkel blijkt hij daar niet te liggen. Ik wil graag mijn bestelling annuleren, maar ook daar is geen oor naar bij de klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ester, Het spijt ons dat je pakket niet op de verwachte locatie was. We hebben je bestelling geannuleerd en een terugbetaling in werking gezet. We hebben je hierover al geïnformeerd via de mail. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bestelling werd geannuleerd,zonder terugbetaling tot nu toe

Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben we je een e-mail gestuurd met de vraag of je wilt annuleren of wilt wachten op de beschikbaarheid van het artikel. Je hebt aangegeven te willen annuleren, en daaropvolgend hebben wij de annulering verwerkt. Jouw bestelling is op 19/01 geannuleerd en in de bevestigingsmail van de annulering hebben we aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort.  Om je meer duidelijkheid te geven en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we je zojuist nog een e-mail gestuurd waarin we de situatie opnieuw uitleggen en de verwachte termijn voor de terugbetaling verduidelijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife