cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Er ontbrak een product bij de bestelling. Dit is zsm opgelost door het bedrijf. Heel netjes en zeer klantvriendelijk! Ik ga hier zeker vaker bestellen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Vanity Beunk, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat we je goed van dienst konden zijn en je tevreden bent met onze service.  Veel plezier met je nieuwe Lampe berger na vullingen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Uitstekend product en zeer goede service

Wij hebben onze pannen van Le Creuset bij Cookinglife gekocht. Wij zijn heel blij met deze pannen. Aan 1 was helaas een beschadiging gekomen en de klantenservice van Cookinglife heeft dit snel en zeer goed voor ons opgelost.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Clary, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Le Creuset pannen en onze klantenservice. Veel plezier met je pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JV
J. v.
Teteringen

Servies

Alles goed verpakt ontvangen. Snelle, duidelijke service.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cathelijne van Alderen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en je aankoop. Veel plezier met je nieuwe servies! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Hele mooie borden besteld. Goed verpakt en supersnel verzonden. Echt blij mee
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Monique Robben, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over je nieuwe borden en onze service. Veel plezier met je borden! Vriendelijke groet, Team Cookinglife.
RH
R.M. H.
Enschede
Product niet leverbaar
30 mrt 2024
Beste Rob, Bedankt voor je review.  Wij begrijpen dat het vervelend is geweest dat je bestelling toch niet voorradig bleek te zijn.  Helaas was er tijdens het verzamelen van je bestelling een voorraad fout gebleken, hierdoor hebben wij de bestelling niet direct kunnen verzenden.  Onze welgemeende excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie spullen en goede service! Er was een kleine fout gemaakt, dit werd direct opgepakt en collega’s onderling hebben elkaar meteen opgevolgd wat getuigd van een goede interne communicatie bij Cookinglife. Ik ga hier vaker bestellen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ghislaine, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Fijn dat de kleine fout snel is opgelost, dat is waar we naar streven bij Cookinglife. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen met jouw kookbenodigdheden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Perfecte service met oerdegelijk materiaal
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yves, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om een uitstekende service te bieden en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je Ovenhandschoenen. Vriendelijke groet, Team Cookinglife.
Prima webshop met goede producten. Al vaker iets besteld. Snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met je aankopen en we zien je graag weer terug bij Cookinglife.
17 mrt 2024

Vriendelijk en behulpzaam

Een van de producten die ik had besteld zou later worden geleverd. Ik kreeg daar duidelijke informatie over en het was geen probleem om de andere producten in de winkel te laten liggen totdat alles beschikbaar was. Het personeel in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service en het geduld en behulpzaamheid van ons team waardeert. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Veel plezier met je producten en hopelijk tot snel in een van onze winkels!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joop, Het lijkt erop dat je een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven zonder commentaar. Dat is helemaal prima! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag!

Nieuw product na stukkende ontvangst

Product was stuk aangekomen en is zonder probleem opnieuw verstuurd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat we snel een nieuw product konden leveren nadat je eerste zending beschadigd was aangekomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
Op tijd geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lilly, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk geniet je volop van je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maria-Alexandra, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
Erg leuk en vriendelijk contact via de chat! Enkele borden waren tijdens de levering gebroken. Het is direct opgepakt en de volgende dag zijn er nieuwe borden (heel) bezorgd. Top service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daisy, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met hoe we dit hebben opgelost. Veel plezier met je nieuwe borden!

uitstekend bedrijf.

goede producten en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J. van Leeuwen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
Een goede service
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harald, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag.
HL
Harry L.
Deventer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harry, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat je ons vier sterren hebt gegeven, waarvoor dank. Als je nog opmerkingen of suggesties hebt over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren, dus je feedback is zeer welkom!

snelle levering

Nieuwe pannen besteld deze werden snel en goed verpakt de volgende dag al bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wilna, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de verpakking van je nieuwe pannen! We hopen natuurlijk dat je net zoveel plezier hebt van het koken met de pannen als dat wij hadden met het verzenden ervan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig hebben voor je keuken, dan horen we het graag!

Wadjan naar wens.

Pakket voldoet goed om het product te beschermen. Product (wadjan) bevalt goed. Goede beschrijving voor het eerste gebruik en het onderhoud meegeleverd. Gebruikservaring: zeer prettig en naar wens
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karina, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe wadjan en dat de beschrijving voor het eerste gebruik en onderhoud goed bevalt. Veel plezier met je aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kathy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar.