cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.519 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.694 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

15 sep 2023
UPDATE: na onderstaand gedoe kreeg ik uiteindelijk een vervangend product aangeboden. dit zou afgelopen maandag (het is nu vrijdag) bezorgd worden, maar het pakket is retour gegaan naar cookinglife omdat er iets mis was met het pakket volgens dhl (bijv. verkeerd label). contact opgenomen met cookinglife, krijg onderstaande reactie... ze nemen weer hun verantwoordelijkheid niet, wat zeker gezien de voorgeschiedenis te betreuren is, en ik mag maar wachten en wachten en wachten... ook telefonisch wordt gezegd dat ze alleen een product mogen opsturen als de retourzending verwerkt is en dat kan "best wel even duren". ik deed het voorstel dat ze gewoon opnieuw zouden verzenden en de rest achter de schermen regelen, maar dat mocht de klantenservice niet doen. bizar, want ik heb niks met dhl te maken... Omdat het enige wat dit bedrijf tot actie beweegt deze reviews zijn, hierbij nogmaals een slechte review...

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Nette prijs, snelle levering

Nette prijs, snelle levering. Zoals verwacht mag worden, maar wat niet voor elk bedrijf is weggelegd. Als ik weer iets nodig heb kom ik hier zeker terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Berni, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de nette prijs en snelle levering! We doen ons best om te voldoen aan de verwachtingen en zijn blij dat we je hebben kunnen overtuigen. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen voor je volgende aankoop. Veel plezier met je ZiiPa SPETINA Vershouddoos Set 6 Antraciet! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife.

Zeer tevreden over 10+ producten gekocht in afgelopen 3 jaar

Afgelopen 3 jaar meer dan 10 verschillende producten gekocht. Over allemaal zeer tevreden, zowel qua product kwaliteit als de levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Johan, Bedankt voor je mooie review! Wat goed om te horen dat je al 3 jaar tevreden bent met de producten en onze service. Dat is precies wat we graag horen en waar we het allemaal voor doen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife.
Prachtig assortiment. Verschillende kopjes besteld en helaas was er 1 beschadigd (kan gebeuren). Dit is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.
Antwoord van cookinglife.nl
Nieky,   Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je kopjes en we hopen je snel weer te zien bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
We hebben een pasta machine gekocht voor een mooie prijs en hij is lekker degelijk. De bezorging was zoals afgesproken.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronald, Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe Blackwell pastamachine en onze service. We wensen je veel kookplezier hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Fijne producten en goede service
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Felice,   Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je producten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 jul 2024
Hele goede snelle service, het servies wat ik had besteld was heel goed verpakt. Super blij mee ..
4 jul 2024
Beste Arie, Hartelijk dank voor je geweldige vijfsterrenreview! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en de zorgvuldige verpakking van het servies. Het is fijn om te weten dat je super blij bent met je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 jul 2024

Excellente klantenservice en mooi product

Nadat ik een leuk klein potje heb besteld, kwam het helaas met een barst aan. Verpakking was prima en het werd ook snel bezorgd. Heel gemakkelijk retourproces aangevraagd. Na een dag kreeg ik een vervangend potje en hoefde het beschadigde potje niet terug te sturen. Dit "Save the planet idee" spreekt me ook aan.
4 jul 2024
Beste Margit, Bedankt voor je mooie review!  Wat fijn om te horen dat jouw schadeaanvraag goed is opgepakt! Wij dragen graag een steentje bij in het verminderen van onze uitstoten, zo ook bij jouw bestelling. Veel plezier met je nieuwe potje! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 jun 2024
vlotte bezorging in de winkel van een mooi product
26 jun 2024
Beste Anne, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent met de bestelling en snelle levering. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden.  Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je ons te vinden bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jun 2024
Super vriendelijk en behulpzaam!
26 jun 2024
Beste Jesse, Bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je onze service als super vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren.  We staan altijd voor je klaar. Tot snel bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jun 2024
Snelle levering, pannen voldoen aan verwachting, mooie aanbiedingen!
21 jun 2024
Beste Gerlinde, Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de pannen aan je verwachtingen voldoen. Fijn dat je ook de mooie aanbiedingen waardeert. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
TT
Tessy T.
Rotterdam
12 jun 2024
Super service. Een gedeelte van mijn bestelling had een andere kleur. Zonder problemen juiste kleur nagezonden en de verkeerde mocht ik houden.
17 jun 2024
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel bakplezier met je producten en hopelijk tot snel bij Cookinglife!
4 jun 2024
Ik had twee thee thermoskannetjes bij hen gekocht. Helaas functioneerde er één niet goed meer na een tijdje. Er was wat verwarring, maar ik kreeg twee nieuwe! Super fijn.
4 jun 2024
Beste Villy, Bedankt voor je review!  Jammer om te horen dat een van de thermoskannetjes niet meer goed functioneerde, maar fijn dat we het uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.  Hopelijk heb je nu veel plezier van je nieuwe thermoskannetjes! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 mei 2024

keurig en klantvriendelijk

Een grote bestelling gedaan. Daarbij kregen wij een kleine attentie. De bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar dit is keurig en klantvriendelijk opgelost.
28 mei 2024
Beste Wijk, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.  Veel plezier met je aankoop en we hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 mei 2024
Goed contact gehad met cookinglife. Omdat mijn product uitverkocht was vanwegen actie. Ze hebben mij goed geholpen zowel per email maar ook per telefoon. Dus goede service
22 mei 2024
Beste Ruby, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen, zowel via e-mail als telefonisch.  We hopen dat je veel plezier zult hebben van je product en zien je graag terug bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 mei 2024
Lovely wine glasses, great price, delivered quickly, and responded to a delivery query with a good solution.
22 mei 2024
Dear James, Thank you for your great review! We are happy to hear that you are so satisfied with the wine glasses and our service.  If you have any further questions or need anything else, we are always here for you.  Cheers to many fine wines! 🍷 Kind regards, Team Cookinglife
17 mei 2024

Biedt fijne oplossingen

Ik had iets besteld waarvan een deel wel als voorradig stond maar later bleek niet voorradig te zijn en niet meer leverbaar. Dit werd snel gecommuniceerd en er werden meerdere oplossingen geboden. Via de mail ging de communicatie wat traag, maar via de chat was het binnen 5 minuten geregeld. Erg fijn!
23 mei 2024
Beste Grietje, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen via de chat. We streven ernaar om altijd de beste oplossingen te bieden, ook al loopt het soms even anders dan verwacht. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat we altijd voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 mei 2024
snel geleverd en heel goed en netjes verpakt
15 mei 2024
Beste Carla Knappstein, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en nette verpakking. We hopen dat je volop geniet van je aankoop. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 mei 2024
Fantastische service! Snelle levering, super verpakt, momenteel gereageerd op mijn verzoek voor de vervangen van een product en bijzonder goede oplossing van mijn verzoek! Ik ben 100% tevreden en raad Cookinglife aan iedereen!
10 mei 2024
Beste S, Bedankt voor je mooie review! We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de oplossing voor je verzoek. Veel plezier met je aankopen bij Cookinglife en we hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 mei 2024
10 mei 2024
Beste K. Meijjer, Bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product of onze service. Mocht je nog opmerkingen of vragen hebben, horen we graag van je. Tot snel bij Cookinglife!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
RJ
Richard J.
Amersfoort
29 apr 2024
Was een mok bij de levering beschadigd. Na melding kregen we een compleet nieuwe set mokken toegestuurd. En dat ook nog eens razend snel. Puike service mag wel zeggen zeldzaam goed
30 apr 2024
Beste Richard, Bedankt voor je mooie review! Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een mok beschadigd aankomt, maar we zijn blij dat we het snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.  Veel plezier met je nieuwe set mokken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife