cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Prijs-kwaliteitverhouding Snelle levering
3 mrt 2024
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering van onze producten. We streven ernaar om dit soort ervaringen voor al onze klanten te bieden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt voor je keuken of eetkamer, weet je ons te vinden!
Mooie serviezen en goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Francisca, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je nieuwe servies in goede staat is aangekomen. Veel plezier toegewenst met je nieuwe servies :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 mrt 2024
Beste Ashna, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Veel plezier met je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling.  We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze diensten!  Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel kookplezier met je nieuwe hapjespan en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Prima

Goed en snel geregeld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe theeglazen. Veel drink plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering, mooie produkten, fijne en attente medewerksters alsmede geweldige service. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!
3 mrt 2024
Beste Petra, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We doen ons best om het zo goed mogelijk te doen voor onze klanten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angelique, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe dinerborden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Wat fijn om te zien dat je ons 5 sterren hebt gegeven!  Bedankt voor je positieve beoordeling.  We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe bierglazen! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nel, Bedankt voor je mooie review! We waarderen je feedback enorm. Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe keukengerij! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 mrt 2024
Beste Irma, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering. Veel plezier met je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jeroen, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe aardappelstamper en vergiet.  Als je in de toekomst vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dennis, Bedankt voor de perfecte score die je ons hebt gegeven! Het is altijd geweldig om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe taartstolp! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Stevige en flexibele placemats die makkelijk zijn te reinigen. Met kids is het ideaal
3 mrt 2024
Beste Jimmy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat de placemats goed bevallen, vooral met de kids. Veel plezier ermee!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Riet, Bedankt voor je mooie review!  Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe koekenpan.  Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij hopen dat je nieuwe placemats mooi zullen staan op je eettafel :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henny Tinga, Bedankt voor je vijf sterren review!  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe braadpan.  Veel kookplezier toegewenst :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Atie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe placemats  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste C.N. Biegstraaten, Bedankt voor de 4 sterren! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je feedback hebben over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Top

Netjes geleverd en mooie kwaliteit retro waterkoker en broodrooster, staat ook mooi als decoratie in de keuken. Ben er heel blij mee😉 zal deze site zeker aanbevelen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annemarie, Wat super om te horen dat je blij bent met je nieuwe retro waterkoker en broodrooster! Het is altijd leuk als keukenapparatuur niet alleen functioneel is, maar ook nog eens bijdraagt aan de sfeer in je keuken. Bedankt voor je mooie review en aanbeveling, dat waarderen we enorm. Veel plezier met je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles super geregeld
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Trudy, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Dat horen we graag! Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je product! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife