cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Cookinglife. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jakob, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daphne, Bedankt voor je mooie review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Claudia, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Geniet van je aankoop en als er nog vragen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De goede afhandeling van een productie fout van mijn borden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Simone, Bedankt voor je positieve feedback! We doen altijd ons best om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je borden. Veel plezier met je borden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle bezorging, niet duur en goed product.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Wanneer is de levertijd

Zou het prettig vinden om een indicatie te krijgen wanneer de bestelling geleverd kan worden. Nu is het na de bestelling stil geen berichten meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor je bericht. We streven ernaar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze voor 22:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met een track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Ik zie in ons systeem dat al jouw bestellingen inmiddels verstuurd en geleverd zijn. Klopt dit niet, dan zou ik je graag direct willen verwijzen naar ons schade- en retourenplatform. Hier kan jij een melding maken dat je een product niet hebt ontvangen. Zodra deze melding binnen is doen wij ons uiterste best daar zo snel mogelijk op te reageren.  We helpen je graag verder!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste W vd Graaf, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Dank je wel voor de vijfsterrenreview! We zijn verheugd dat je tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met het gebruik ervan, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joachim, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je tevreden bent met je aankoop en dat alles naar wens is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maksym, Bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar!

Fijn contact met verkoopster

In Groningen kreeg ik een goede uitleg over pannen, er werd later nog een mail gestuurd met meer informatie. De bestelling werd heel vlot bezorgd. Hele mooie pannen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Johanna, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de service in onze winkel in Groningen als de snelle levering van je bestelling. Veel plezier met je nieuwe pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bernard, We hebben je review met 5 sterren gezien, maar er zat geen commentaar bij. Bedankt voor de hoge score! Als je nog opmerkingen of feedback wilt geven, horen we dat graag. We waardeerden je mening en willen altijd verbeteren waar mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede service, snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankopen. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering en communicatie
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering en communicatie. Dat is waar we het voor doen! Veel plezier met je aankoop.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Robert, Bedankt voor de 4-sterrenbeoordeling! We zien dat je geen opmerkingen hebt toegevoegd, maar als er iets is dat we kunnen verbeteren of als je vragen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om te helpen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Minet, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag.
De kwaliteit en snelheid van de service is super!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elena, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
Super snelle levering en uitstekend verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze levering en verpakking. Veel plezier met je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jantine, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife