cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Prima geregeld en keurig op tijd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wim, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kelly, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankoop. Als je nog vragen hebt, horen we het graag!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ivar, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Melei, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, hoor ik het graag van je!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Michiel, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
WV
Wim V.
Alkmaar
Antwoord van cookinglife.nl
 Beste Wim, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te zien dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met je bestelling.
Snelle service goede kwaliteit
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jannie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hanny, Wat fijn om te horen dat je ons een vijf sterren beoordeling hebt gegeven! Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier hebt van je aankopen. Heb je nog vragen of opmerkingen, dan horen we dat natuurlijk graag.
SD
Sabine D.
Wijdenes
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sabine, Bedankt voor de 4-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als er iets is dat we kunnen doen om je ervaring tot een 5-sterren ervaring te maken, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Superservice, en om 20.00 uur besteld, volgende dag in huis! De rode Le Creuset pan was niet meer op voorraad waarvan ik direct een mailtje over kreeg van het team. Ik heb alsnog de witte besteld. Het geld was binnen 2 dagen retour gestort. Ook dat was een superservice! Dank jullie wel, zo kon ik een heel waardevol en tijdloos cadeau schenken aan mijn dochter...
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Siska, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus dit is altijd leuk om te horen! Het is geweldig dat je dochter zo"n mooi en tijdloos cadeau heeft gekregen. We hopen dat ze er veel plezier van zal hebben! Bedankt voor je mooie review en we zien je graag terug bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sandra, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij te horen dat de levering snel was. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Supersnelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Evelien, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je de bestelling snel in ontvangst hebt mogen nemen.  Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Strong, Bedankt voor je mooie review! Het team van Cookinglife is blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Veel plezier met je WoodWick Geurkaars Large Trilogy Fruits of Summer! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Prima service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maaike, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Verpakking

Zeer goed verpakt!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en in perfecte staat bij jou aankomen. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JV
Joan V.
Tilburg
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
snelle levering erg fijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nathalie, Ontzettend bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn enorm blij met je waardering. Geniet volop van je nieuwe servies en we hopen dat het je veel plezier en voldoening zal brengen bij elke maaltijd. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop!
Super snel geleverd en pannenkoekpannen voldoen helemaal aan de verkregen verwachting.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Heidi, Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw Westinghouse pannenkoekenpannen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u blijft genieten van het bakken van heerlijke pannenkoeken met uw pannen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chantal, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de levering zo snel ging. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

De zorgvuldigheid en zorg van levering

De zorgvuldigheid en zorg waar de spullen mee worden geleverd zijn echt al een reden om bij cookinglife te bestellen. De scherpe prijs is daarbij een bonus. Wij komen zeker terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edgar, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze zorgvuldige levering en scherpe prijzen! Dat is precies waar we het voor doen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife