cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

FL
Fila L.
Oldeberkoop
4 aug 2023
Antwoorden op mail, actie ondernemen en klant terugbellen of mailen.
9 aug 2023
Beste Klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je een mail gestuurd! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
telefonisch niet bereikbaar en per mail krijg je ook geen antwoord.
11 sep 2023
Goedemiddag, Wij zijn telefonisch wel bereikbaar. We lopen helaas achter met de mail en hierdoor zijn de reactie tijden wat langer dan dat je van ons mag verwachten. Zou je ons nogmaals willen bellen? Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Artikel retour gestuurd en nog steeds geen geld terug na 40 dagen.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het erg vervelend om te horen dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Het lijkt er op dat jouw bestelling nooit bij ons retour is gekomen. Ik heb nu contact gezocht met onze retourafdeling. Wanneer ik reactie heb gekregen, zal ik je hierover inlichten. We hopen je hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Geen contact met ze kunnen krijgen via telefoon slecht berijdbaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je ons slecht hebt kunnen bereiken. We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Ik heb een week geleden schade gemeld en krijg maar geen reactie
9 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik zie in het systeem dat jij gisteren (08/09) telefonisch contact hebt gehad met één van onze collega"s en dat zij een nalevering voor de beschadigde artikelen in werking heeft gezet. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Received defective plates, the company does not respond to emails
Antwoord van cookinglife.nl
Dear customer, How sorry to hear that you have received your order with damage, we apologize for this! We pack your package with the greatest care, but unfortunately it is possible that you have received a damaged item. We have sent you an email to come to a solution with you. Best regards, Team Cookinglife
8 sep 2023
Geen pakbon bij de bestelling en onbereikbaar voor retourneren
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Helaas hebben we het momenteel erg druk. Heb je inmiddels al reactie van ons ontvangen? Mocht dit niet zo zijn adviseer ik je om ons morgen even te bellen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Mijn Mail beantwoorden en zorgen dat ik mijn bestelling krijg.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peggy, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat je niet jouw volledige bestelling hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Ik heb je een mail gestuurd met meer informatie over jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Ongebruikte serveer plank binnen 1 week al kapot aan het gaan.
8 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat jouw serveerplank na een week al kapot is gegaan. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Waar is mijn product?

"Wat kunnen we ter verbetering doen?" Mijn product leveren (:
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je nog geen product hebt ontvangen. Wanneer je nog niks hebt ontvangen zou je ons dan morgen even willen bellen zodat we direct het met je kunnen oplossen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Retouren is waardeloos

Schandalig hoe jullie met retouren om gaan. Echt waardeloos
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie in het systeem dat jij op 04/08 een retourlabel van één van mijn collega"s hebt ontvangen. Wanneer wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij jou het juiste artikel opsturen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Niet te bereiken nav problemen retour agv foutieve levering
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat één van mijn collega"s gisteren (31/07) een nalevering in werking heeft gezet. Deze bestelling zal zo spoedig mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. We wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Producten zijn mooi en goed maar klantenservice waardeloos
8 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Dat is dan ook meer dan terecht. Door de achterstand die we hebben opgelopen door de overgang van systemen, kunnen wij klanten helaas niet altijd de service bieden die zij van ons mogen verwachten. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere hulp kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Mijn bestelling is niet geleverd, ik wil mijn geld terug!
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Ik heb de terugbetaling voor je in werking gezet. Alles is nu met je opgelost, je kunt het geld binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 okt 2023
Bestelling niet gekregen. Geen reactie op mijn emails...
11 okt 2023
Beste Danka, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je geïnformeerd via de mail over je bestelling.  Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelde producten bleken niet leverbaar. Zéér slecht
23 dec 2023
Beste Marieke Brasser, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat je ontdekte dat je bestelling niet op voorraad was nadat je deze had geplaatst. Helaas heeft de bestelling vertraging opgelopen vanuit de leverancier. We hebben de bestelling uiteindelijk met enige vertraging kunnen verzenden. Gelukkig heb je de bestelling nu ontvangen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Stoompan besteld maar er werd 2 dozen bestek geleverd
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je de verkeerde artikelen hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega"s. Wanneer wij de verkeerde artikelen ontvangen en verwerkt hebben, zullen wij het juiste artikel zo spoedig mogelijk opsturen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
ik zit al twee maanden te wachten op mij bier glazen
28 jul 2023
Beste Fred, Bedankt voor je review. We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Jouw pakket is helaas retour gestuurd naar ons vanwege onjuiste adres gegevens. Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met één van onze collega"s. Wanneer wij jouw pakket retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt er een terugbetaling in werking gezet. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 sep 2023
De spullen afleveren we hebben nog niets ontvangen.
22 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat jouw bestelling op 18/09 is verstuurd vanuit ons magazijn, maar dat deze nog niet is verwerkt door DHL. We zullen dit in de gaten houden. Mocht dit namelijk langer duren, dan zullen wij een onderzoek met DHL starten. Ik hoop je hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Geen kontakt mee te krijgen Artikelen stuk gekregen
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Wil je ons misschien even bellen dan kunnen we het direct met je oppakken. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife