cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

8 sep 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Ik zie dat je order gisteren ons magazijn heeft verlaten. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Betaald artikel leveren i.p.v. "niet leverbaar".
16 dec 2023
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat het artikel aanvankelijk niet op voorraad was. We begrijpen de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Gelukkig hebben we goed nieuws: het artikel is nu weer op voorraad! We hebben je bestelling gisteren verzonden en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We waarderen je geduld en begrip enorm. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat je veel plezier zult hebben met het artikel zodra het bij je is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Uberhaupt bereikbaar zijn via Telefoon of email
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Timo, We vinden het vervelend om te horen dat je niet met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren.  Helaas kan ik geen mail vinden in ons mailsysteem wanneer ik jouw emailadres invul. We zouden je willen vragen om ons (nogmaals) een mail te sturen. Dan helpen we je graag verder! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
I’ve not received neither products nor refund
Antwoord van cookinglife.nl
Dear customer, We sincerely apologize for the inconvenience you"ve faced in not receiving your products or refund. Our team has investigated the matter, and we"re pleased to inform you that your package has been dispatched from our warehouse. The estimated delivery date for your order is December 3rd. We apologize for any delays or issues in the delivery process. We hope that your order arrives promptly and without further complications. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to contact us. We"re here to help and hope to regain your trust. Best regards, Team Cookinglife
beter communiceren en leveren wat gekocht is
Antwoord van cookinglife.nl
Beste JMTM Verhaeghe de Naeyer, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je een verkeerd label hebt ontvangen, onze excuses hiervoor.  Wij hebben je op 14/07 een retourlabel verschaft zodat wij je kunnen voorzien van het juiste artikel.  Wij vernemen nog graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 aug 2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen.
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! De laatste tijd worden er meerdere pakketjes wegens onbekende redenen retour naar ons gestuurd door onze verzendpartner. Dit was helaas ook het geval bij jouw bestelling Ik zie in het systeem dat jij gisteren (14/08) contact hebt gehad met één van onze collega"s en dat jouw bestelling opnieuw is verzonden. We hopen dat je dit pakket in goede orde ontvangt! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lara, Bedankt voor jouw review. Helaas is het artikel dat jij hebt besteld momenteel niet op voorraad, waardoor jouw bestelling nog niet was verzonden. Onze excuses hiervoor! We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Na 9 dagen nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je nog geen pakket hebt ontvangen. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het pakket zoek is geraakt bij DHL. Zou je even contact met ons willen opnemen of je een nieuwe zending wenst of liever een terugbetaling. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 okt 2023
Leveren wat besteld is. Bereikbaar zijn.
3 okt 2023
Beste Jolanda van de Vuurst, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de bestelling onjuist hebt ontvangen en ons niet goed hebt kunnen bereiken.  Onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij via de mail contact met je opgenomen met de situatie.  We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Product wordt niet geleverd. Heel slecht!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat jouw bestelling als sinds 16/06 op aangemeld staat bij DHL. Het is voor ons niet precies duidelijk waarom deze niet is geleverd. Wij hebben jouw bestelling inmiddels retour ontvangen en verwerkt. Ik zie in het systeem dat het bedrag van deze bestelling op 24/07 is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
1 ster is zelfs teveel voor dit bedrijf!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Juiste informatie geven betreft voorraad
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de voorraad niet klopte. Het kan altijd zo zijn dat er net een klant is geweest die een product heeft aangeschaft voor jou waardoor de voorraad niet met de website overeenkomt. Excuus voor het ongemak. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
ze vallen mij lastig met dit soort spam
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Je kunt je hiervoor uitschrijven. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Antwoord geven op telefoon, ap en mails
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Nog steeds bestelligng niet ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat jouw bestelling op 04/07 is verstuurd vanuit ons magazijn, maar dat deze wegens een onduidelijke reden door DHL retour is gestuurd naar ons. We hebben je een mail gestuurd om met jou tot een oplossing te komen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Spullen optijd leveren en sws leveren
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 aug 2023

Ik had bierglazen besteld van de 6 waren er 3 aan gruzelementen, tot nu toe geen nieuwe glazen gekregen en ook niet het geld terug wat een zooitje.

Ik had bierglazen besteld, van de 6
16 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik zie in het systeem dat jij gisteren contact met één van onze collega"s hebt gehad en dat hij voor jou een terugbetaling in werking hebt gezet. Dit bedrag zal jij zo spoedig mogelijk ontvangen op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Betere service en sneller reageren
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 okt 2023
Geen reactie op gestuurde e-mail!
18 okt 2023
Beste Merkle, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen reactie had ontvangen op je gestuurd mail, onze excuses hiervoor! Zojuist heb je een reactie ontvangen op de gestuurde mail, onze excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Heb verkeerde product ontvangen
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat jij de verkeerde theeglazen hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Ik heb je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife