cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

28 jul 2023
geen reactie naar meerdere mails
2 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik heb je een mail gestuurd! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Na 2 maanden nog niks binnen
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat jouw bestelling al sinds 16/06 op aangemeld staat bij DHL. Het is niet precies duidelijk wat er fout is gegaan, maar het lijkt erop dat jouw pakket kwijt is geraakt. Ik heb de artikelen van jouw bestelling nu opnieuw besteld. Deze bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden vanuit ons magazijn. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Ik kreeg mijn product kappot
15 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet,] Team Cookinglife
17 dec 2023
onbereikbare klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Geke Krijger, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je onze klantenservice niet makkelijk hebt kunnen bereiken, onze excuses hiervoor! Vanwege de momentele drukte rondom de feestdagen is het reactie termijn helaas wat langer dan gewoonlijk.  Inmiddels heb je een oplossing vanuit ons ontvangen, onze excuses voor het opgelopen ongemak!🎅️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb nog niets ontvangen
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik heb jou een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb nog niets ontvangen
16 dec 2023
Beste Hettie, Bedankt voor je bericht. Ik zie in ons systeem dat je gekozen hebt voor "Store Pickup Groningen". Dit betekent dat je bestelling inmiddels klaarligt om opgehaald te worden bij onze winkel in Groningen: Cookinglife Store Groningen Zwanestraat 2-2 9712 CL Groningen Netherlands Mocht je hiervan geen bericht hebben ontvangen, dan vragen we je vriendelijk om ons filiaal in Groningen te bellen en dan zullen zij bevestigen of jouw pakket daar al ligt. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
geld op tijd terug storten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Arie Strijker, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je de gewenste terugbetaling niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je een update betreft je bestelling ontvangen in de mail. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 aug 2023
Waardeloze klantenservice
1 sep 2023
Beste Tom, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze klanteservice! Onze oprechte excuses voor het ongemak. In ons systeem zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega"s en dat er een terugbetaling in werking is gezet. Deze kan je terugvinden onder de naam Mollie Payments. Hopende dat het zo in goede orde is opgelost! :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem van DHL dat jouw bestelling wegens onbekende redenen retour is gestuurd naar ons. We hebben je hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 nov 2023
Update me on my orders
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Gavin, Our sincere apologies for the inconvenience you experienced with your order. We fully understand your frustration and apologise for the confusion surrounding the stock status on our website. We have sent you an email to reach a solution with you. We take your feedback to heart and will take steps to more accurately track stock status on our website. Happy to hear from you! Once again, we apologise for the inconvenience and thank you for your understanding. Kind regards,
Slechtste service ooit
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Zeer slechte service
9 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Waardeloos bedrijf
Zie bericht eerder
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Helaas kan ik op op dit moment geen ander bericht vinden jou. Excuses hiervoor! Graag vragen we je ons een mail te sturen, zodat we jou verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Reageren op email
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review, wij begrijpen dat het vervelend is dat je geen reactie hebt ontvangen op je review.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels voorzien bent van je bestelling, wij wensen je veel plezier toe met de bakmat! Fijne feestdagen toegewenst 🎅  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 okt 2023
Slechte service
7 okt 2023
Nooit geleverd.
13 sep 2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakket inderdaad zoek is geraakt. Excuus voor het ongemak. Zou je ons laten weten of we de bestelling opnieuw kunnen opsturen of dat je liever een terugbetaling hebt? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Onbereikbaar
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Zeeer slecht!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen wij waar je niet tevreden over bent, zodat we samen met jou tot een oplossing kunnen komen. Als je ons een bericht heeft gestuurd, zullen we zo snel mogelijk reageren. Helaas kan dit, door de achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen, langer duren dan je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nvt
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Zou je ons feedback kunnen geven na aanleiding van je 1 ster review. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife