cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

20 jan 2024

zit al 'n tijd op mengkom te wachten

zitten op mengkom te wachten
20 jan 2024
Beste Hannie, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk je nieuwe mengkom in gebruik wilt nemen. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je te informeren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 feb 2024
nog niet geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, volgens onze gegevens wordt het vandaag geleverd! Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024

..omslachtig onlogische site

Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Dank je wel voor je feedback, en we betreuren het te horen dat je onze website als omslachtig en onlogisch hebt ervaren. We nemen jouw opmerkingen serieus en streven ernaar om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. We willen graag begrijpen welke specifieke aspecten van de site als onlogisch worden beschouwd. Als je concrete punten of suggesties hebt, horen we die graag, zodat we gericht kunnen werken aan verbeteringen. Onze excuses voor eventuele frustraties die je hebt ondervonden. We doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw toekomstige ervaringen met onze website soepeler verlopen. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Bedankt voor je begrip en de kans om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 jun 2023

Bestelling willen annuleren maar geen gehoor..

15 sep 2023

vervolg klacht 8 september

UPDATE: na onderstaand gedoe kreeg ik uiteindelijk een vervangend product aangeboden. dit zou afgelopen maandag (het is nu vrijdag) bezorgd worden, maar het pakket is retour gegaan naar cookinglife omdat er iets mis was met het pakket volgens dhl (bijv. verkeerd label). contact opgenomen met cookinglife, krijg onderstaande reactie... ze nemen weer hun verantwoordelijkheid niet, wat zeker gezien de voorgeschiedenis te betreuren is, en ik mag maar wachten en wachten en wachten... ook telefonisch wordt gezegd dat ze alleen een product mogen opsturen als de retourzending verwerkt is en dat kan "best wel even duren". ik deed het voorstel dat ze gewoon opnieuw zouden verzenden en de rest achter de schermen regelen, maar dat mocht de klantenservice niet doen. bizar, want ik heb niks met dhl te maken... Omdat het enige wat dit bedrijf tot actie beweegt deze reviews zijn, hierbij nogmaals een slechte review...
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ik begrijp je frustratie. Wij hebben er helaas geen invloed op wanneer een label tijdens de verzending beschadigd wordt. We kunnen je zoals aangegeven pas een nieuwe toesturen wanneer we de zending retour hebben ontvangen. We zullen je zo spoedig mogelijk een nieuwe toesturen. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Laatste keer dat ik hier wat bestel

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.
7 nov 2023
Beste Bas, Het spijt ons oprecht om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met je bestellingen bij ons. We begrijpen dat dit frustrerend is en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen. We nemen je feedback zeer serieus en betreuren het dat onze communicatie en service niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Het is nooit onze bedoeling geweest je dit ongemak te bezorgen. Wat betreft je huidige bestelling, ik begrijp dat je het product niet meer nodig hebt en wilt retourneren. Als je het product wilt retourneren, kan je dit doen via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/ In je retourformulier, zou je ook foto"s kunnen toevoegen om de staat van het product te laten zien. Ik begrijp dat je niet bereid bent om de retourkosten te betalen, gezien de situatie. We zullen dit met ons team bespreken en proberen een oplossing voor je te vinden. Ik wil je graag vragen om je ordernummer en e-mailadres te verstrekken, zodat we je bestelling kunnen vinden en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023

Tweeënhalve maand wachten en nul communicatie.

Het duurde in totaal tweeënhalve maand voor ik mijn bestelling (1 Creuset skillet) kreeg. >> In deze tweeënhalve maand heb ik vele malen contact gezocht met Cookinglife, per mail, telefoon, whatsapp. Ik kreeg echter steeds niemand te spreken. Ben zelfs een keer na twee uur telefonisch in de wacht te staan van de lijn gegooid toen ik eindelijk aan de beurt was. Toen ik eindelijk, na een paar weken, Cookinglife aan de lijn kreeg, werd me verteld dat mijn adres verkeerd in systeem stond (had ik wél correct opgegeven overigens) en werd mij beloofd dat de bestelling per ommegaande alsnog zou komen. Dit gebeurde niet. Toen weer weken geprobeerd contact te zoeken, tevergeefs. Toen kreeg ik ineens een mail, maar gericht aan iemand anders over een mislukte bestelling, dit had niks met mij te maken. Weer geprobeerd contact te zoeken, en ik kreeg (na bijna tweeënhalve maand) eindelijk iemand aan de lijn: ik stond niet (meer) in systeem dus ook mijn bestelling niet. Het zou wederom geregeld worden. Maar dat gebeurde uiteraard weer niet. Wederom contact gezocht en kreeg te horen dat er weer wat mis gegaan was. En toen, eindelijk, na tweeënhalve maand, kreeg ik mijn bestelling. Ik ben meer dan zwaar teleurgesteld. Niet alleen heeft Cookinglife mij al die tijd laten wachten op een simpele bestelling, maar ben ook al die tijd in de veronderstelling geweest dat ik naar mijn geld kon fluiten, en dat jullie zwaar onbetrouwbaar waren, ondersteund door de vele negatieve reacties in Trustpilot, en ben veel tijd verloren met steeds weer contact zoeken.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus voor de slechte ervaring. We hebben het inmiddels al aardig de achterstand bijgewerkt. Nogmaals excuus. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Waardeloze klantenservice en inpakmensen

Had een breekbaar product besteld, dat kwam met zeer matige bescherming in de doos gebroken aan. Kan gebeuren natuurlijk. Vervolgens binnen 24u na ontvangst (03 Aug) melding gemaakt bij klantenservice of ik een nieuw product kon krijgen. Na ruim een week nog geen reactie ontvangen, dus een reminder gestuurd op 12 Aug. Vervolgens pas op 15 Aug een reactie ontvangen dat het product niet op voorraag is maar zodra dat zo is opgestuurd wordt. Hierna ontvang ik op 23 Aug een bericht met "ik heb je direct een nieuwe toegestuurd" en dat ik nieuwe verzend-info ontvang zodra het verzonden is. Op 29 Aug had ik nog steeds niets gehoord en reageer ik opnieuw met een reminder. Op 1 Sept ontvang ik een nieuw bericht dat het zsm verstuurd wordt. Op 6 Sept eindelijk vervangend een product ontvangen, maar het is opnieuw niet goed verpakt geweest en kapot. Oftewel, ik heb een maand zitten wachten op niets. Tip voor mogelijke klanten: Doe vooral ergens anders zaken. Tip voor klantenservice: Doe geen weken over reageren en aan waardeloze excuusjes als 'je bericht was kwijt in het systeem'. Tip voor de inpakkers van cookinglife: Als je iets breekbaars in een doos doet, zorg dan dat er bescherming aan alle kanten zit, beide keren lag het onderin een doos met losjes wat verpakkingskarton er bovenop. Als je er mee kan schudden en het nog hoort is het niet goed verpakt.
9 sep 2023
Beste Marc, We vinden het vervelend om te horen dat jij, tot twee keer toe, jouw bestelling met schade hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie dat mijn collega op 06/09 een terugbetaling in werking heeft gezet voor het beschadigde artikel. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 aug 2023

Impossible to return broken goods

On 18th June I was excited to complete my collection with the purchase of a set of beautiful Turbolino plates from your website. However, to my disappointment, the entire experience has been far from satisfactory. To start, I encountered significant problems with the delivery of the goods. Instead of delivering the package to my apartment, it was carelessly left in the hallway downstairs where anyone passing by could easily access it. This raised significant security concerns for me, as similar incidents in the past have resulted in stolen packages. Upon locating the package, I discovered that all the plates were chipped. In my efforts to resolve this matter, I reached out to cookinglife via WhatsApp on the 21st of June, providing videos and images showcasing the damages. Regrettably, the response I received was to exercise patience, but since then, I have not received any further communication despite my follow-ups on the 30th of June and the 3rd of July. Frustrated with the lack of progress, I initiated the return process on the 3rd of July. Subsequently, I was requested to provide additional pictures, which I submitted.On 21st July finally a reprentative from cooking live mentioned they will process the return. Now it is 2nd of August and no sign from them
Antwoord van cookinglife.nl
Dear customer, We"re sorry to hear that you received your order with damage, we apologise for this! We pack your parcel with the greatest care, yet unfortunately it can happen that you received a damaged item. We are also very sorry to hear that your parcel was not delivered with care by DHL. I see in the system that one of my colleagues has just contacted you via Returnless and a refund has been initiated. Apologies again for the inconvenience. Kind regards, Team Cookinglife

Doe het niet!

Website zegt vandaag besteld, morgen in huis. Niet dus, maar na er achter aan gebeld te hebben kwam het alsnog......drie kwart van de bestelling. De volgende dag kwam de rest, maar deels in gruzelementen in een zwaar gedeukte DHL doos. Vervolgens een schademelding formulier waar je niks mee kan, terug sturen voor eigen rekening (nou mooi niet dus ..) en een klantenservice waar je niks aan hebt. Vervolgens mail gestuurd waar we zelf een voorstel doen om in filiaal van cookinglife de gebroken goederen te ruilen voor hele borden. Antwoord is een standaard mail die niet raakt aan de inhoud en dat ze binnen 7 dagen reageren. Nou, mooi niet dus (zoals te verwachten). Na nog een boze mail met dringend verzoek om reactie voor bepaalde termijn verscheen er opeens een track en trace en waren de borden alsnog in aantocht. Servies ziet er leuk uit, summer green, helaas zo poreus en fragiel als de pest. Stukjes vliegen al van de rand als je er naar kijkt en borden en bekers laten voortdurend ronde kringen achter op de houten tafel. Een schrale troost is dat het niet zo heel erg prijzig was. Maar hier gaat het al oude spreekwoord goedkoop is duurkoop dus wel op!
13 sep 2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Je bestelling was eerst niet in zijn volledigheid voorradig. Hierdoor konden we dus niet direct de volgende dag leverd. Excuus voor het ongemak. Mocht de schade erg worden bij het servies mag je ons een mailtje sturen zodat we er even naar kunnen kijken. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 dec 2023

Cadeau kerst

Ik wilde een cadeau voor kerst bestellen. Omdat ik zeker wilde weten dat ik ‘m voor kerst had koos is voor het ophalen van het pakket op een vestiging. (Nijmegen) Direct na het bestellen kreeg ik een mailtje dat ze hem daar niet op voorraad hadden, ik kreeg de vraag of ik de bestelling wilde annuleren, hierop heb ik gereageerd dat ik dat niet wilde maar of ze me konden aangeven wat de verwachte levertijd was en of het wellicht mogelijk was om het cadeau bij een andere vestiging op te halen , op dit mailtje heb ik geen reactie gehad. Enkele dagen later heb ik gebeld met de klantenservice met de vraag ‘en nu?’. Daar heb ik ook aangegeven dat ik het cadeau ook op een andere vestiging kon ophalen, ze gingen voor me uitzoeken wat er gedaan kon worden en ik zou teruggebeld worden. 3 dagen later nog niks gehoord. Gister heb ik maar weer zelf gebeld met de vraag ‘En nu?’. Daar kreeg ik te horen dat het product op geen enkele locatie op voorraad was en dat ook onbekend was wanneer het artikel weer op voorraad zou zijn. Toen heb ik de bestelling geannuleerd (waar ik overigens geen bevestiging van het gekregen…)
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wesley, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bestellen van het cadeau voor kerst. Het spijt ons enorm dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat het product niet op tijd beschikbaar was. We begrijpen de frustratie van het niet kunnen leveren van het cadeau voor de feestdagen. Het is zeer spijtig dat we er niet in zijn geslaagd om je tijdig van de benodigde informatie te voorzien en de bestelling correct te annuleren. We willen je laten weten dat we de bestelling nu hebben geannuleerd en het bedrag terug hebben gestort. Onze excuses voor het ontbreken van de bevestiging hiervan. Als we je nog op een andere manier van dienst kunnen zijn of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We streven ernaar om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen en onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
14 aug 2023
Bestelling 1 juli. Mij paket werd na een week pas verstuurd nadat ik een mail stuurde waar mijn pakket bleef. Op site stond verstuurd binnen 1 a 2 dagen. Door een fout bij de chauffeur van dhl is mijn pakket niet bezorgd en retour naar cookinglife gestuurd. Hiervoor meerdere malen telefonisch contact gezocht. Antwoord apparaat blijft altijd op het zelfde aantal bellers hangen en als je kiest voor teruggebeld worden en je volgens hun op dezelfde plek in de rij blijft staan hoor je nooit meer wat. Mail gestuurd waar geen antwoord op kwam. 27 juli bericht gehad van cookinglife dat ze mn pakket retour hebben gehad die ik nooit ontvangen heb en of ik hem toch nog wil hebben. Hier heb ik meteen op gereageerd met, ja heel graag. Hier na niets meer gehoord. 9 augustus nogmaals gemaild of mijn pakket nog verstuurd wordt aangezien ik ook mijn geld niet terug heb. Tot vandaag nog steeds niets vernomen. Geen servies en 100 euro armer.
17 aug 2023
Beste klant, We vinden het erg jammer om te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Er zijn de laatste tijd veel pakketjes wegens onbekende redenen door onze verzendpartner retour gestuurd naar ons. Dit is helaas ook gebeurd met jouw bestelling. Ik heb nu doorgegeven aan de retourafdeling dat jij het pakket nog graag ontvangt. Deze zal zo snel mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. Nogmaals excuses voor het ongemak en we hopen dat je dit pakket in goede orde ontvangt! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Klantenservice?

Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de mevrouw aan de lijn gaf tot twee keer toe aan dat ik maar even moest wachten want dat andere bakje kwam dan met een latere levering. Toen ze eindelijk door had dat de bestelling verkeerd ingepakt was gaf ze aan dat ik dan maar een mail moest sturen. Dit heb ik op 19 december gedaan en hier heb ik tot op heden nog geen reactie op. Ik mis een bakje, zo moeilijk lijkt het mij niet om die nog even op te sturen als je een fout maakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Om dit recht te zetten, hebben we direct actie ondernomen. Een nieuwe set vershoudbakjes is inmiddels naar je onderweg als compensatie voor het ontbrekende bakje. Je zou hierover ook een e-mail moeten hebben ontvangen met alle details. Nogmaals onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie.  Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 okt 2023

Customerservice????

Na een eindeloze hoeveelheid telefoontjes met betrekking tot een schade bij levering en een order die ondanks dat het product op het website beschikbaar was, pas na bestelling bleek een langere levertijd te hebben eindelijk gesproken met iemand van customer service. Vervolgens drie keer de foto’s moeten mailen voordat deze door een ‘fout in hun systeem’ niet doorkwamen, afgesproken dat een creditering zou volgen. Inmiddels drie weken later is, terwijl duidelijk gesteld wordt dat binnen 10 werkdagen creditering zou plaats vinden, het geld nog niet op mijn bankrekening gestort. Na herinneringskrant mail, reactie gekregen dat contact met me opgenomen zou worden. Wanneer dit zal gebeuren…….? Schadenummer is240848. Kanzaken doen met dit bedrijf, tenzij hun customer service drastisch verbeterd helaas niet aanraden.
3 okt 2023
Beste Petra Pinotsis, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! We hebben je via de mail geïnformeerd betreft de terugbetaling.  Nogmaals onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 okt 2023

Slechte service

Bestelling geplaatst. Twee dezelfde artikelen besteld,die ik cadeau ga geven. Deze zijn in een te krappe doos verpakt. De artikelen waren samen ruim 27 cm breed en zijn verpakt in een doos van 25-26 cm. Bij het opendoen van de omdoos zag ik dat de 2 doosjes in mekaar gedrukt waren en allebei flink kapot waren. Heb dit aangegeven bij Cookinglife. "Artikelen zijn nog bruikbaar, dus ze doen er NIETS aan". Ik had nog een artikel gekocht dat wel goed was. Doordat het bedrag boven 50 euro zat, kreeg ik 5 euro korting. Uiteindelijk heb ik de 2 doosjes op eigen kosten terug mogen sturen. Het bedrag dat ik terugkreeg was minus 5 euro en niet naar ratio, voor het artikel wat ik wel behouden heb! Dus koop NOOIT iets bij hen, je wordt belazerd!
1 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service. Op het artikel zelf zat geen beschadiging, wanneer het artikel beschadigd was hadden wij het in goede orde met je opgelost! Omdat alleen de doos een beschadiging had doen wij hier niks voor. Dit is ook omdat je de doos normaliter direct weg gooit en nergens anders meer voor gebruikt. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Borden bestellen. Helaas zat er een kapot bord bij geleverd. Twee keer gebeld, waarvan één keer 40 minuten in de wacht heb gezeten. Tweede keer namen ze op, kon het ene bord wel retouren maar als ik de hele set wilde retouren moest ik verzendkosten betalen, of ik kon de set in een winkelretouren. Ik heb de set in de winkel Almere geretourd, dit verliep goed. Echter schreef de jongenman alles op een blaadje, dit omdat ze overgingen naar een ander software. Inmiddels is het 2,5 week verder en heb ik mijn gebeld nog steeds niet ontvangen. Nog een keer gebeld hierover en de mevrouw gaf aan dat het bij de FA las en zou mij diezelfde dag terug bellen. Helaas is niet niet gebeurd.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus voor de slechte ervaring. We zijn inderdaad overgaan naar een nieuw systeem, hierdoor zijn er wat problemen opgedoken. Is het inmiddels al met je opgelost? Mocht dit niet zo zijn adviseer ik je om er achteraan te bellen. Nogmaals excuus. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Onbetrouwbaar bedrijf. je krijgt je geld niet terug. Hier niet kopen.

De afhandeling van een bestelling is ronduit slecht. De klantenservice is om te huilen. Nagenoeg onbereikbaar. Zowel telefonisch als per app en per mail. Cookinglife heeft uitsluitend smoesjes en maken hun beloftes niet waar. Aangezien ik mijn geld maar niet terugkreeg ondanks valse beloftes ten einde raad na 4 weken de eigenaar via LinkedIn benaderd en een slechte recensie geplaatst op Google over zijn marketingbedrijf. Daar was meneer niet van gediend en gedroeg zich als het slachtoffer van de chaos in zijn eigen bedrijf. Maar had wel als resultaat dat ik eindelijk mijn geld terugkreeg. Dus ik raad iedereen die nog geld tegoed heeft van Cookinglife op deze wijze te handelen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten op een terugbetaling. Onze excuses hiervoor! Wij begrijpen dat, de reden dat wij in een overgang van systemen zitten, inmiddels kan overkomen als een excuus. Echter is dit een probleem waar wij als team nog steeds hard aan werken om op te lossen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Een pannenset in plaats van een blender

Wij hebben ongeveer een maand terug een blender besteld van het merk Kitchen aid. Na meer dan een week krijgen wij onze bestelling toegestuurd, maar wat blijkt? In plaats van een blender ontvangen wij een pannenset. Uiteraard reageer ik direct, tracht het bedrijf telefonisch te bereiken, maar zonder succes. Via de algemene mail krijg ik van een medewerker een mail terug met heel veel excuses en een formulier om het niet bestelde product terug te sturen. Wat ik ook zo snel als mogelijk doe. Na ongeveer 14 dagen speelt hetzelfde scenario zich terug af. Geen telefoon, geen mail en zeker nog geen blender!!!!!!!! En bijna 300€ armer !!!!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het leveren van een onjuist artikel! Helaas kunnen wij pas het juiste artikel opnieuw versturen, wanneer wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt. Dit duurt momenteel helaas wat langer, aangezien onze retourafdeling het heel erg druk heeft. Ik zie in het systeem dat het juiste artikel wordt verzonden op het moment dat wij jouw retour hebben verwerkt. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Besting verloopt moeizaam

Voordat ik bestelde klopte de tekst op de website over verzendkosten niet. Dit zou vanaf 49,95 voor Ned. gratis zijn, maar in mijn winkelmand werden toen wél kosten berekend. Het bleek pas vanaf 59,95 gratis te worden verzonden. Bestelling aangepast en toch besteld.... Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik binnen 12 min een mail dat het artikel even niet voorradig was en dat ik spoedig een juiste levertijd te horen krijg. Helaas is het nu al 2 weken stil, er is geen opvolging van mijn bestelling meer gekomen. Het lijkt mij niet dat IK hier achteraan hoef te gaan. Een update over mijn order binnen 2 weken zou niet misstaan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Schandalig slechte service.. Trap er niet in..

Ronduit schandalig.. de producten zijn beschadigd, willen een korting aanbieden, daar zijn ze snel mee. Vervolgens geef je aan het terug te willen sturen, telefoon word niet geantwoord of verbinding verbroken. Altijd ‘drukker dan je van ons gewend bent’. Uiteindelijk zeggen ze je kunt het terug sturen, moet je zelf er nog achteraan gaan om een retourlabel te ontvangen, je raad het al, 2 weken verder. Daarna geen gehoor meer.. uiteindelijk via hun retourprovider een klacht ingediend, en vervolgens geld terug ontvangen. 9 juni besteld, 25 JULI verwerkt. 1,5 maand.. man man man.. dat dit zichzelf een webshop mag noemen.. rotzooi..
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! Wij begrijpen dat, de reden dat wij in een overgang van systemen zitten, inmiddels kan overkomen als een excuus. Echter is dit een probleem waar wij als team nog steeds hard aan werken om op te lossen. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife