cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

28 jul 2023
Ik heb een mega slechte ervaring met Cookinglife. Ik ga hier ook nooit meer iets kopen. Na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het product niet leverbaar was (stond niet bij het product vermeld) dus ik heb gelijk terug gemaild dat ik mijn order wilde annuleren. Want ik had het product snel nodig. Helaas geen antwoord. Ik heb meerdere keren gemaild, geprobeerd te bellen en zelfs whatsappen. Geen gehoor. Soms werd de lijn er gewoon op gegooid. Tot ik een bericht van DHL kreeg na 2 weken dat ze voor de deur zouden staan. Inmiddels had ik al ergens anders iets gekocht. Na 1 maand kreeg ik pas reactie van de klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met Cookinglife. We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 aug 2023
bestelling gedaan op 29.07.23 bericht klaar voor verzending op 30.07.23 niets op 31.07.23 niets op 01.08.23 niets op 02.08.23 niets op 03.08.23 niets op 04.08.23 gebeld met klantenservice op 05.08.23 er waren communicatie problemen met DHL maar die waren inmiddels opgelost en de verzending zou nu gebeuren niets op 06.08.23 niets op 07.08.23 niets op 08.08.23 niets op 09.08.23 niets op 10.08.23 niets op 11.08.23 niets op 12.08.23 niets op 13.08.23 niets op 14.08.23 niets op 15.08.23 ik weet nu al wat het de komende dagen wordt het zijn gewoon oplichters ..... maar wel met een klantenservice
30 aug 2023
Beste Rob,  Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je ons niet kunt bereiken! Onze oprechte excuses voor het ongemak, door de overgang naar ons nieuwe systeem hebben wij helaas ongewenste vertraging opgelopen. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023

Bestelling nog steeds niet binnen

Als je op de website vertelt dat je bestelling de volgende dag binnen is en het 3 dagen later er nog niet is, gaat er iets mis. Als dan de klantenservice ook slecht bereikbaar is, word je niet zo blij. Nadat ik ze eindelijk te pakken had, kreeg ik te horen dat mijn bestelling inderdaad nog niet bij DHL was. Ja duh dat zie ik ook. De productieafdeling zal ernaar kijken mevrouw en vandaag nog versturen. U krijgt mail. Helaas nog niets vernomen maar de dag is nog niet om. Ik hoop mijn bestelling snel te ontvangen maar ik zal niet snel nog eens iets bestellen hier. Jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakket helaas zoek is geraakt bij DHL. Kunnen we je een nieuwe zending toesturen of zie je liever een terugbetaling tegemoet. Ik hoor graag van je. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Klantenservice: Problemen met Bereikbaarheid en Retourneren"

De klantenservice is zeer slecht bereikbaar wanneer er vragen of problemen zijn met betrekking tot de levering. Op e-mails wordt geen reactie gegeven, en om iemand telefonisch te bereiken, moet je vaak meer dan een uur wachten. Het retourproces is ook problematisch en werkt niet naar behoren. Om het nog erger te maken, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten als je een verkeerde bestelling hebt geplaatst. Dit detail wordt alleen met kleine letters aangegeven in de algemene voorwaarden. Ook benieuwd of ik mijn geld retour krijg. Het is nu de 10e werkdag
9 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie dat jij op 09/07 een bestelling hebt geplaatst en deze is op 13/07 verzonden vanuit ons magazijn. Op 14/07 hebben van jou pas een mail ontvangen dat jij een nieuwe order hebt geplaatst en dat de vorige order verkeerd was. Wij kunnen op dat moment de order niet meer annuleren en aangezien je dit pas hebt gemeld nadat jouw pakket al is verzonden, dekken wij niet de retourkosten. Ik zie dat we jouw retour net vandaag (09/08) hebben ontvangen en er is een terugbetaling in werking gezet. Vanaf dit moment geldt het termijn van 10 werkdagen. Wij werken met onze betaalpartner Mollie. Hun naam zal je terugzien op je rekeningafschrift. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Geen heldere communicatie. Antwoord mails met tips ?? Vaag. Waarom kun je niet chatten(aub geen robot) of nog beter bellen. Ik had een bestelling gedaan dan krijg je direct een bevestiging. Helaas konden jullie mij geen garantie geven voor de hele bestelling dus heb ik deze na 2 dagen geannuleerd. Maar dan krijg je geen duidelijke bevestiging van de annulering. Misschien hadden jullie de artikelen wel in een andere kleur maar dat kun je dan niet vragen omdat de je niet even kan bellen of chatten. Jammer want jullie hebben leuke producten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dries, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de communicatie. We streven ernaar om altijd duidelijk te zijn in onze communicatie, dus het is jammer om te horen dat dit niet het geval was. Wat betreft telefonisch contact, je kunt ons bereiken op +31 (0)88 145 14 99. We zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. We bieden op dit moment geen live chat aan, maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Het is inderdaad zo dat wanneer een product niet op voorraad is, we geen garantie kunnen geven over de levering. Gelukkig is je gehele bestelling inmiddels voorradig en verzonden :) Wat betreft de beschikbaarheid van andere kleuren, we proberen altijd de meest actuele voorraadinformatie op onze website te tonen. Mocht je vragen hebben over de beschikbaarheid van bepaalde producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Bestelling gedaan en betaald op 5 juni. Zoubi nen 2 a 3 werkdagen geleverd worden. Na een dag of 10 navraag gedaan. Oeps iets fout gegaan we gaan het herstellen. Vele dagen later geen afdoende sctie, dus maar gevraagd geld te retourneren. Zou binnen 10 werkdagen gebeuren. Na 10 dagen niets, dus weervragen. Je krijgt een automatisch ontvangstbevestiging met wat zwamverhalen. Maar je geld???? Toen ik de hoop had opgegeven en dat ook gemaild kwam dan eindelijk mijn geld. Pfffffff nooit meer kopen bij cookinglife.nl
2 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met Cookinglife. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Hierdoor duren de levertijden en terugbetalingen soms wat langer. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niets voorradig, geld nog steeds niet terug

Bestelling geplaatst voor Riedel glazen, 12 stuks in totaal en deze direct betaald, kreeg nog geen twee minuten later een mailtje met de mededeling dat niets op voorraad is. Ik heb gevraagd om een terugbetaling, geen reactie, drie keer gebeld, telkens werd er gedaan alsof ze nergens van wisten. Gevraagd om bevestiging van annulering, niet gekregen en wordt, ondanks belofte, ook niet teruggebeld. Snap niet wat hier aan de hand is, was in de veronderstelling dat ik met een betrouwbare partij te maken had.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt! Excuses voor het ongemak. Je bestelling voor de Riedel glazen is inderdaad geannuleerd omdat de producten niet op voorraad waren. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De pannetjes die ik besteld had bleken niet leverbaar. Na betaling kreeg ik las te horen dat ze niet voorradig waren. Dat was vorige week. Ik heb nu nog mijn geld niet terug. Daarna bestelde ik bij Woldring dezelfde pannetjes. Hier gebeurde hetzelfde. Ook hiervan nog geen geld terug gehad. Twee maal dik 50 euro. Deze twee bedrijven zijn dus Van dezelfde eigenaar. Hier ga ik nooit meer iets bestellen. Laat op de website meteen weten of iets voorradig is, dat is wel zo prettig voor de klanten
16 dec 2023
Beste Hanny, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet voorradig hebben van de pannetjes die je besteld had. We begrijpen je frustratie en betreuren het dat dit twee keer is gebeurd. We hebben je e-mails ontvangen en ons team heeft actie ondernomen. Beide orders zijn geannuleerd en we hebben de terugbetalingen in werking gezet. Het spijt ons dat dit niet op tijd is gebeurd en dat dit tot ongemak heeft geleid. We begrijpen het belang van transparantie met betrekking tot voorraadinformatie en zullen ons best doen om dit te verbeteren. Het is onze intentie om onze klanten altijd duidelijkheid te bieden over de beschikbaarheid van producten. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en als er nog andere vragen zijn of als we nog iets anders kunnen doen om te helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Bestelling werd beschadigd geleverd. Geld terug krijgen erg moeizaam.

Bestelling werd beschadigd geleverd, twee van de zes borden vertoonden defecten. Uiteindelijk besloten alle borden terug te sturen omdat ze niet aan de verwachtingen voldeden (kleur viel tegen in het echt). Uiteindelijk heeft het drie weken geduurd en meerdere belletjes voordat ik een keer mijn geld terug heb gekregen. Klantenservice had elke keer weer een andere reden waarom het niet gelukt was, elke keer dezelfde informatie moeten geven, zeer slecht. Ik raad deze winkel niet aan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat jij een slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Excuses hiervoor! We kampen momenteel helaas nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 aug 2023

Kapotte borden, slecht verpakt en moeilijk te bereiken

Mijn bestelling is kapot aangekomen. De borden waren in een gammele doos verpakt die ik niet durfde te tillen omdat de boding er elk moment onderuit kon vallen. Er wordt gemeld dat je binnen 48 uur een melding moet maken via een link, maar de website herkent je bestelling niet. Er wordt daarnaast niet gereageerd op mails en als je belt (kan alleen tussen 10:00 en 16:00) kom je in de wachtrij en wordt je 3 uur later pas teruggebeld (natuurlijk net wanneer het je net niet uitkomt).
17 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We hebben je een mail gestuurd met de juiste gegevens die je kan gebruiken voor Returnless. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ruim 2,5 week op mijn bestelling moeten wachten zonder duidelijke communicatie hierover. Op de site stond vermeld dat er een levertijd van 2/3 werkdagen zou zijn. Het was onmogelijk om Cookinglife te bereiken. Zowel telefonisch, per app als per mail geen reactie, alleen automatische antwoorden dat het erg druk was. Uiteindelijk is de bestelling netjes bezorgd, maar vanwege de lange levertijd en onduidelijke communicatie bestel ik de volgende keer liever bij een andere webshop.
17 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat het zo moeilijk is geweest om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Ik heb op 28 juli een retour aangevraagd en betaald maar wacht nog steeds op mijn retourlabel! Telefonisch niet bereikbaar mijn hele belbundel van 150 min aan hun verspilt en geen antwoord!!! E mail gestuurd en standaard antwoord gekregen maar geen antwoord op mijn vraag ! Heb zoiets nog nooit meegemaakt !!! Nooit meer zal ik hier iets kopen ! Zit nog steeds hier met een doos die helaas niet retour kan !! En ook nog retourkosten betaald ! Flut bedrijf !!!
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Ik zie in Returnless dat jouw retourlabel helaas nog niet is betaald, daarom heb je deze ook nog niet ontvangen. Mocht het toch zo zijn dat dit bedrag is afgeschreven, dan vragen wij je contact op te nemen met het retourportaal Returnless. Zij kunnen jou dan verder helpen en kunnen dit aanpassen in het systeem. Nogmaals excuses voor het ongemak!
16 nov 2023
Spullen werden niet geleverd. Zelf achter alles aan gegaan, 1 item was niet op voorraad meer, ze zouden de andere twee gaan opsturen. En dan later het andere item als deze weer op voorraad zou zijn. Helaas kregen wij niets toegezonden, daarop gevraagd om geld retour. Hier ook wederom geen reactie mogen ontvangen. Daarop gaan bellen en uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Helaas heeft Cookinglife niet waar kunnen maken om ons een goed gevoel te geven.
17 nov 2023
Beste Michael, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor de teleurstelling die je hebt ervaren. Het spijt ons echt dat we niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We begrijpen de frustratie van het wachten op de bestelling en het moeten navragen van de status. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je deze ervaring te bezorgen. We zullen ons uiterste best doen om onze voorraadstatus accurater te tonen op onze website en ons proces te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Deze zaak maakt niet waar wat ze beloven en zijn zeer slecht bereikbaar! Nu ruim 2 weken geleden 2 pannensets gekocht en betaald en nog steeds NIKS ontvangen! Bij beide sets stond op de website vermeld dat deze de volgende dag in huis zouden zijn. De volgende dag een track and trace gekregen maar deze is nog steeds niet actief. Contact met de klantenservice lost niks op, na wachttijd tot 1,5 uur! Op mailcontact komt enkel direct een standaard reactie.
15 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Het is voor ons niet precies duidelijk wat er fout is gegaan met jouw bestelling, maar het lijkt erop dat er wat fout is gegaan met het scannen van de producten van jouw bestelling. Onze excuses hiervoor! Ik heb een terugbetaling voor je in werking gezet. Je hebt hierover een mail ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 sep 2023

Voor mij een van de slechtste webshops die ik ken …

Voor mij een van de slechtste webshop aankopen tot nu toe. Ik moest twee weken !!! wachten tot ik wist of ik iets retour kon sturen. Inmiddels had ik het al -aangetekend- retour gestuurd. Wacht nu nog (2,5 week later) op mijn terugbetaling! Maar het aller ergste is het gebrek aan contactmogelijkheden. Chat herkent de vraag niet en op een mail wordt niet gereageerd. Geen telefoonnummer beschikbaar. Het aanbod is leuk, nu de klantgerichtheid nog!
20 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat het niet helemaal soepel is verlopen. Wanneer ik je bestelling bekijk zie ik dat wij vandaag het bedrag terug hebben gestort op je rekening. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Jammer

Bestelling gedaan die maar niet verzonden werd, kreeg ze met geen mogelijkheid te pakken. Lees: 3 mails, 2 telefoontjes en 2 what’s app gesprekken. Uiteindelijk een maand later een reactie dat ze de terugbetaling in werking hebben gezet. Helaas zonder excuses wat voor mij alles had opgelost! Niet erg dat het soms niet goed loopt met een bestelling, maar zorg dat je je klanten altijd te woord kunt staan of op de hoogte kunt houden van hoe of wat.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het erg vervelend om te horen dat je geen fijn ervaring hebt gehad met Cookinglife. Onze welgemeende excuses hiervoor! Je hebt helemaal gelijk dat wij als klantenservice onze klanten altijd te woord moeten staan en moeten inlichten als zaken anders lopen. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren.  We doen er elke dag alles aan doen om deze achterstand weg te werken, zodat we jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Producten komen kapot aan, en ze sturen verkeerde niet bestelde producten, geld terug krijgen is vervolgens bijna onmogelijk. Meerdere mails, foto's en telefoontjes. En vervolgens zijn ze nog steeds totaal niet coulant. extra informatie die je geeft in de order omtrend de levering, wordt totaal niet gelezen. Waardoor de bezorging op een dag was dat de zaak gesloten is. Vervolgens is een deel van de levering bij onze buren af gegeven
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Beau, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ontevreden bent.  Wij zijn bezig met het verwerken van je schade melding, echter zijn wij in afwachting van duidelijkheid betreft de order. Wij horen graag van je zodat wij je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 aug 2023

Hoop gedoe met een zoekgeraakt pakketje

Hoop gedoe met een bestelling die wel aangeboden was voor verzending, maar ergens zoek is geraakt. Heel veel zelf achteraan moeten bellen. Ze hebben technische problemen met hun (klanten)systeem. Als je belt, kan je aangeven dat je teruggebeld wordt volgens de hoeveelste je in de wachtrij was. Geef die optie gewoon niet, want ik was derde in de rij en ik werd 3 uur later gebeld.. Slecht verstaanbare medewerkers aan de telefoon.
31 aug 2023
Beste Joep Linssen, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je ontevreden bent met onze service, onze excuses hiervoor! Vanwege de momentele drukte en inderdaad de overzet van verschillende systemen hebben wij een achterstand opgelopen op het beantwoorden van de mails en de telefoongesprekken. Wij werken er met man en macht aan om deze achterstand bij te werken.  In ons systeem zie ik dat je inmiddels op 14/08 de terugbetaling hebt ontvangen voor je bestelling. Nogmaals onze excuses voor het opgelopen ongemak!

Kansloos

Op 7 juni bestelling gedaan, kreeg direct na 40 min een bericht dat de bestelling niet op voorraad was. Omdat ik de bestelling snel nodig had heb ik de bestelling geannuleerd. Meerdere malen contact gezocht via mail / whatsapp / telefoon (na lang wachten wordt er gewoon opgehangen), tot heden (28-07-2023) geen reactie. Nu is de bestelling (die ik niet meer nodig heb) toch 21-6-2023 bezorgd, en wordt er nergens op gereageerd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je en gratis retourlabel toegestuurd, aangezien je ons al eerder had gevraagd om jouw bestelling te annuleren. Nogmaals onze excuses voor het niet tijdig reageren! We hebben je een mail gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had twee producten besteld. Vlak na de bestelling kreeg ik een bericht dat 1 van de 2 producten niet op voorraad is (waarom valt het dan nog wel te bestellen?) dus dat die later nageleverd zal worden. Twee dagen later krijg ik een mail dat beide producten niet op voorraad zijn. Klantenservice reageert slecht tot niet op mailwisseling en ik wacht na een week nog steeds op de confirmatie van mijn annulering. Geen aanrader!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maurice, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus om dit soort situaties te voorkomen. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife