cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

29 jul 2023
Fluitketel die op voorraad stond uitgezocht; levertijd 3-5 werkdagen. Dus besteld en betaald. Als reactie een e-mail dat er leverproblemen waren aan de kant van de leverancier. Reageren op niks: niet op e-mail, niet op Whatsapp en bij de telefoon blijf je eindeloos in de wachtrij van beller 5 naar beller 4 en daar blijf je hangen. Geen aanrader! Door bemiddeling van TrustedShops hebben we gelukkig wel ons geld terug.
2 aug 2023
Beste klant, We vinden het erg jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad bij Cookinglife. Onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 jul 2023
Ontzettend slechte klantenservice. Zijn niet bereikbaar, reageren niet op e-mails. Via whatsapp een automatische chatbot wordt ook niet gereageerd. Serviesset besteld, 4 vd 6 dinerborden kapot, evenals 2 ontbijtborden. Duurt lang voordat je contact krijgt. Uiteindelijk nieuwe borden gekregen waarvan er weer 1 kapot is aangekomen. Allebei de keren ook geen pakbon bij de bestelling. Ik zou hier nooit meer bestellen!!
2 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je weer een beschadigd bord hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik heb dit bord nu opnieuw voor je besteld en jou een bericht hierover gestuurd via Returnless. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Na een verkeerde bestelling geleverd te hebben, zou er 5 dagen geleden alsnog mijn gevraagde product opgestuurd worden. Dit is tot op heden nog niet verzonden. Ik ga vandaag maar weer bellen. Het is ook een drama om het bedrijf überhaupt te bereiken. Je staat eerst 45 min in de wacht terwijl je als eerstvolgende aan de beurt ben. Voorheen nooit problemen gehad met cookinglife maar het is nu echt een zooitje!
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je een mail gestuurd met meer informatie over jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Wegblijven hier

Een grote set glazen besteld waarvan groot deel kapot. Alleen terug te sturen via de website met een nummer wat op de orderbon zou moeten staan die in het pakket zat, maar er zat helemaal geen orderbon bij de bestelling. Dan maar mailen, bellen en appen. Allemaal geen reactie. Zijn nu bijna 2 maanden verder, nog een aantal keer contact gezocht en nog niks gehoord. Ik zou lekker ergens anders shoppen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jun 2023

Geen idee

Bestelling geplaatst, krijg daarna een mail dat die vertraagd is omdat de producten niet op voorraad zijn (dat zou vermeld zijn bij de producten op de website maar dat klopt niet), ik heb per mail gevraagd wat de levertijd dan is, maar een antwoord blijft al bijna een week uit.. geen idee wanneer ik mijn bestelling kan verwachten
5 aug 2023
Jammer dat deze shop alleen wil verkopen, heb iets verkeerd besteld en meerdere keren geprobeerd contact te krijgen. Door iets met het systeem lukten dit niet, toen het juiste artikel besteld met de opmerking erbij dat ik het verkeerde artikel wilde ruilen. Had het bestelde artikel snel binnen het verkeerde bestelde artikel heb ik nooit meer wat over gehoord. IK ga hier nooit meer wat bestellen.
30 aug 2023
Beste Marco, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen contact met ons kon krijgen. Wij zijn inderdaad recent overgestapt op een ander systeem, dit zorgt voor ongewenste vertraging in alle processen rondom orderverwerking. Onze oprechte excuses voor het ongemak. In ons systeem zie ik dat het inmiddels gelukkig is opgelost en je de terugbetaling al hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses en hopende dat het zo in goede orde is opgelost :)  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

geannuleerd product toch geleverd. retourneren tegen eigen kosten

mijn bestelde product zou op voorraad zijn. via een email meldde men mij dat dit toch niet het geval was, met uitstel van levering als gevolg. per kerende post geannuleerd, want ik kon er niet op wachten. geen reactie. email hestuurd: geen reactie. retourneren mag alleen tegen eigen kosten. hier bezwaar tegen gemaakt: geen reactie. wat is dit voor een tent? mij ziet men er niet meer terug.
16 dec 2023
Beste Rein, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet tijdig reageren op je annuleringsverzoek en de daaropvolgende communicatie. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. We begrijpen de frustratie vanwege de onjuiste voorraadinformatie en de gevolgen daarvan voor de levering van je bestelling. Als tegemoetkoming voor onze fout willen we graag de retourzending voor je regelen op onze kosten. Om dit zo soepel mogelijk te maken, hebben we je zojuist een e-mail gestuurd met een gratis retourlabel, zodat je het product zonder extra kosten kunt retourneren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging in onze reactie. We waarderen je feedback enorm en we hopen dat we je vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 sep 2023

Slechte bereikbaarheid, service en bezorging

Slecht bereikbaar. Geen reacties op e-mails (9 stuks). Bezorging slecht. Order was zoek daarna zonder reden niet bezorgd en retour gezonden waar vervolgens niks mee werd gedaan tot ik eindelijk iemand telefonisch sprak. Het telefoonnummer was op de website verstopt. Vervolgens na klachten geen enkel excuus compensatie of prioriteit om het probleem op te lossen. Ik koop nooit meer wat hier.
30 sep 2023
Beste Martine, We vinden het erg vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Onze excuses hiervoor! Helaas gebeurt het soms dat de bezorger het adres niet kan vinden en dat het pakket retour komt naar ons. Ik zie dat één van onze collega"s het adres heeft aangepast en dat jouw bestelling opnieuw verzonden gaat worden. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Schandalige slechte service

Gemaild voor annulering van bestelling ruim voordat deze werd klaargemaakt. Kreeg een vaag (ogenschijnlijk) automatisch gegenereerd mailtje waarin stond dat ze binnen 7 dagen een antwoord zouden geven, welke ik nooit heb gekregen. Uiteindelijk toch bezorgd. Retour via website niet mogelijk meer omdat ze niet de leverdatum gebruiken voor de 30 dagen termijn. Geen reacties op verdere mails.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat wij niet tijdig op jou hebben gereageerd. Onze excuses hiervoor! Aangezien je op tijd hebt aangegeven dat je wilde annuleren, geven we je een gratis retourlabel. Als het goed is, heb je deze in je mail ontvangen van DHL. Wanneer wij jou retour hebben ontvangen en verwerkt, zetten we een terugbetaling in werking. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jun 2023

Loze belofte

Helaas wordt de belofte voor 23:00 uur besteld volgende dag geleverd niet nagekomen. Ik heb geen artikel en geen track en trace code ontvangen vandaag. Ook op mijn mail krijg ik alleen de mededeling dat er een storing in de systemen is. Inmiddels heb ik het bestelde product geweigerd omdat het (veel) te laat werd verzonden. Op alle mailtjes naar de shop komt geen antwoord en ook geen geld.
8 sep 2023

3 besteld, 1 geleverd, slechte after sales service

3 dozen servies besteld, 1 gekregen, geen melding over nalevering oid. telefonsch meerdere malen onbereikbaar (incl uur eerste in wachtrij, bleek lunchtime), uiteindelijk afgesproken dat geld terugbetaald wordt ( we hadden ondertussen gewoon nieuwe bestelling geplaatst, en die werd binnen dag geleverd…), worden ze dag later alsnog geleverd, levering geweigerd, en weer wachten op geld.
13 sep 2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen. Heb je inmiddels het geld weer retour op je rekening ontvangen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Cookinglife: nooit meer!

Een voorradig artikel besteld, maar bleek er toch niet te zijn. Bestelling geannuleerd, tien dagen gewacht op mijn geld ... niets. Gebeld en toen bleek het niet geannuleerd te zijn. Terug wachten op een terugbetaling. Net ontdekt dat ze 22,99 euro terugstortten i.p.v. 224,99 euro, dat is 202 euro te weinig! Terug gebeld, terug flauwe excuses en nog meer wachten. Tip: koop hier niet!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Veke, Het spijt ons enorm om te horen over de vele problemen die zijn ontstaan tijdens het verwerken van je bestelling. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en frustraties die je hebt ervaren. We begrijpen volledig je teleurstelling en frustratie. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We hebben jouw situatie onmiddellijk doorgezet naar onze financiële afdeling voor een snelle oplossing. Ze zijn op de hoogte van de fout en werken er met spoed aan om het resterende bedrag zo snel mogelijk terug te betalen op de door jou gebruikte betaalmethode. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. We begrijpen dat dit een enorme bron van frustratie voor je is geweest en we bieden nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te assisteren en willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Waardeloze service. Bestelling geplaatst, diezelfde dag nog een mail gekregen dat de producten mogelijk een langere levertijd hadden, als ik dit wilde annuleren moest ik zo spoedig mogelijk op de mail reageren. Dit dan ook gedaan. Vervolgens dagen niks meer vernomen ondanks meermaals gemaild. Tot op heden: géén producten en ook mijn geld NIET retour. Zeer slechte service en webshop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Melissa, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Dat is zeker niet de ervaring die we je willen geven. Ik zie in ons systeem dat je bestelling inderdaad een langere levertijd had en dat je ervoor gekozen hebt om de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je hierover niet duidelijk bent geïnformeerd. Gelukkig heb je in de tussentijd de terugbetaling al mogen ontvangen.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Pakje via DHL aangemeld. Alles geregeld om thuis te zijn en het te ontvangen. Is teruggestuurd door een voor mij onbekende oorzaak. Ik heb gebeld en een uur in de wacht te staan om in de rij van 4 naar 2 te komen. Opgehangen met een terugbel verzoek. Ik werd in de middag teruggebeld en is het pakje voor de 2e keer opgestuurd. Ik heb het nog niet ontvangen en hoop dat dit op tijd is
9 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Het gebeurt de laatste tijd helaas vaker dat pakketjes teruggestuurd worden naar ons door DHL wegens onbekende redenen. Onze excuses voor dit ongemak. We doen erg ons best om dit probleem te verhelpen. Ik zie dat jouw nieuw bestelling inmiddels is geleverd op 04/08. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Na enkele goede ervaringen nu een slechte

Na enkele goede ervaringen nu een hele slechte. Bestelde producten blijken helemaal niet op voorraad. De telefonische klantenservice heeft een slechte verbinding en de dame spreekt met een dermate sterk accent dat het gesprek nauwelijks te volgen is. Ze stelt irrelevante vragen, zet je een paar keer in de wacht en verwijt mij dat ik de order niet gewoon zelf heb geannuleerd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze service. Dit is zeker niet de norm die we streven na te leven. We begrijpen de frustratie die is ontstaan door het niet op voorraad zijn van de bestelde producten en de moeilijkheden met onze klantenservice. Dit hoort niet zo te zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om deze kwestie op te lossen, hebben we zojuist een mail gestuurd met een update over de status van uw order en enkele mogelijke oplossingen. We willen heel graag van u horen om te verzekeren dat we de gepaste stappen zetten om dit recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en de moeilijkheden die u heeft ondervonden. We staan klaar om elke verdere hulp te bieden en hopen op een kans om deze situatie recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk.

Jullie zouden opmerkingen bij bestelling moeten lezen en er na handelen. Ik vroeg om aflevering bij de winkel (omdat ik dat niet kon klikken bij het bestellen): niets mee gedaan. Na een uur in de telefonische wachtrij sprak ik eindelijk iemand, maar die wist nauwelijks waar het om ging en kon ook niets met mijn bestelnummer. Na een week nog geen reactie op e-mailberichten.
23 aug 2023
Goedemiddag Gerrit, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op "winkelaflevering" kunt klikken. Misschien kun je het proberen via de laptop of tablet, misschien lukt het daar wel op. We hebben dit probleem namelijk nog niet vaker gehoord. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
17 aug 2023
I received a second choice product. To return it I had to pay and there were no options to pick up the heavy box back from my place, I had to hire a car to bring it to a DHL pick up point across town. I could not do this different according to contact with the shop. Now after nearly a month the shop does not know where my parcel is, an dI'm not quite sure what to do.
31 aug 2023
Best Rui Veras, Thank you for your review. Sorry to hear that you are dissatisfied with our service. We processed your order return on 28/08 and you received the refund on 30/08 under the name Mollie Payments. Hoping to have informed you sufficiently, our apologies for the inconvenience! Kind regards, Team Cookinglife

Klantenservice is bagger...

Pakket was teruggestuurd wegens dubbele etiketten erop, uiteindelijk 3,5 week op een bestelling moeten wachten. 2,5 uur in de wacht gestaan bij de telefonische klantenservice, en dan ook nog nors te woord gestaan. Klantenservice via whatsapp geeft überhaupt geen reactie en via de mail duurt het ruim een week... Balen, want ik was altijd tevreden over cookinglife..
2 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. We vinden het vervelend om te horen dat jij dit niet zo hebt ervaren. Onze excuses daarvoor! We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Niet meer dan 1 ster waard. Onze deksel van de bestelling -beslagkom met deksel- is nog steeds niet ontvangen. De beslagkom heeft twee maanden geduurd maar kwam gelukkig nog wel binnen. De communicatie is heel slecht: veel geautomatiseerde mailberichten en chatbots. Ik zou zeggen: niets bij bestellen. Internet is dus soms niet je vertrouwd winkel om de hoek!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op jouw bestelling. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat er op 24/07 een bedrag is teruggestort voor de deksel op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Waardeloze service, oplichters!

Ik heb in mei een bestelling geplaatst voor Vaderdag, deze werd niet bezorgd, klantenservice is niet bereikbaar (niet via telefoon, mail of whatsapp), na twee maanden werd bestelling ineens verstuurd terwijl ik gemaild heb om te annuleren (nooit bevestigd), ik heb bestelling geweigerd en retour laten sturen en heb mijn geld nog steeds niet terug. Gewoon diefstal…
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Ik zie in het systeem dat wij jouw bestelling nog steeds niet retour hebben ontvangen. Daarom heb ik een onderzoek met DHL gestart en de track & trace code van jouw retourzending opgevraagd. Wij krijgen binnen vijf werkdagen reactie van DHL en zullen jou dan daarover informeren. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife