cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Je denkt een product te bestellen wat op voorraad is(producten die niet op voorraad zijn daar staat het bij) vervolgens betaal je en binnen een uur een e-mail dat het niet geleverd kan worden(dat weten ze heel snel) maar vervolgens moet je 10 dagen wachten voordat geld teruggestort is..( nu dag 7 en nog niets terug)..schandalig..nooit meer iets bestellen hier!
23 dec 2023
Beste Simone, Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, die zeer gewaardeerd wordt. Wij hebben je zojuist via de mail geïnformeerd over de huidige status van de terugbetaling.  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij dit graag! Wij wensen je alvast fijne feestdagen!🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 okt 2023
Producten zijn niet volledig bezorgd en mailcontact heb ik een bevestiging gekregen dat de producten nogmaals bezorgd zouden worden. Zojuist heb ik de bestelling binnen gekregen en blijkt het wederom niet volledig te zijn. Ik heb inmiddels 2 van de 6 stuks ontvangen. Het hoeft dus nu nog maar 4 keer fout te gaan wil ik een volledige bestelling binnen krijgen.
3 okt 2023

Bestel hier niet!!!

Bestel hier niet. Ze verkopen producten die niet op voorraad zijn. Maar je kunt het wel bestellen. Heel gek. De communicatie is slecht. Komen beloftes niet na. Vervolgens beland je in een ‘procedure’ waarbij je tien werkdagen moet wachten op je geld. Maar als ik de reviews lees zijn er mensen die weken op hun geld wachten. Oftewel: gewoon niet bestellen!!
3 okt 2023
Beste Lotte Moras, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je bestelling niet voorradig was! Helaas had de levering een vertraging opgelopen waardoor de door jou bestelde artikelen niet direct leverbaar waren.  Inmiddels hebben we de voorraad ontvangen, had je het servies nog wensen te ontvangen zijn ze nu direct leverbaar! Onze excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 okt 2023

Slecht bedrijf.

Besteld, maar verder geen reactie. Er wordt niks verzonden, geen reactie op mail, het whatsapp-nummer dat in de mail staat, heeft geen whatsapp, enz, enz. Gelukkig betaald met Klara. Mijn vriendin met haar bestelling idem. Haar bestelling is na heel veel gedoe geannuleerd, maar zij wacht vervolgens al 4 weken op haar geld. Ook hier geen enkele reactie.
20 okt 2023
Beste Robert, Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gesteld van dit probleem! We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en dat je ook geen reactie hebt gekregen op jouw mail. Onze excuses hiervoor! Echter kan ik geen mails terugvinden die zijn verstuurd via het emailadres dat bij ons bekend is. Daarom heb ik nu een mail gestuurd naar het bij ons bekende emailadres om dit probleem met jou op te lossen. Nogmaals excuses en we horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

bestelling niet kompleet

Ik heb gelijk toen mijn bestelling binnen kwam gemaild omdat het aantal niet klopte 5 ipv 6 bijna één week geleden nog steeds geen antwoord gekregen alleen een standaard mailtje dat jullie het zo moeilijk hebben. Dhu. Ik heb ideaal betaald nu wil graag hebben waar ik recht op heb. Gr.Marcel Kersten Kraaiekamp 10 6662SG Elst Mkersten9897@gmail.com
15 aug 2023
Beste klant, Excuses voor de late reactie! We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie in het systeem dat je telefonisch contact hebt gehad met één van onze collega"s en dat het ontbrekende artikel inmiddels is geleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Fraudeurs

Ik had een bestelling geplaatst die meteen leverbaar zou zijn. Ze mailden dat dit toch niet zo was en toen ik hem wilde annuleren hoorde ik niks van ze. Niet via whatsapp, niet via de mail, niet via de telefoon. Na weken kwam de bestelling aan en deels kapot. Nu weken verder heb ik nog geen geld terug en reageren ze nogmaals nergens meer op
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daniëlle, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling met schade hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je echter een gratis retourlabel toegestuurd op 06/06 via Returnless. Wanneer wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt er een terugbetaling in werking gezet. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Product is goed, service is slecht

Product is goed! Zoals je van het merk mag verwachten. Echter de verzending was ellendig. Er gingen weken overheen voordat de pan werd verstuurd. In tegenstelling tot het geen op de website vermeld werd. Helaas een vervelende ervaring. Telefonisch was het bedrijf slecht of niet bereikbaar. Meermaals minimaal 30min in de wacht gestaan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service, onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Betere klanten service. Ik heb jullie 4 dagen proberen te bereiken en niemand aan de lijn gekregen. 2x een servies set besteld in 2 verschillende kleuren en kreeg 2 dezelfde kleuren binnen. Waarvan 1 set voor een deel ook nog eens beschadigd was. Echt nog nooit zo’n slechte service meegemaakt en moest het servies wel houden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je een onjuist artikel en een artikel met schade hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd met de vraag of je beeldmateriaal zou willen sturen van deze artikelen. We kunnen je dan een gratis retourlabel toesturen. Zodra we je retour hebben verwerkt, kunnen we dan de goede artikelen opnieuw sturen of een terugbetaling in werking zetten. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Heb twee keer een wok pan besteld. 1 keer was ik niet thuis. Retour afzender. 2e keer laten bezorgen bij hubo doe het zelf zaak. Jullie Geven aan het is bezorgd. Dus niet. Nog een keer aangeleverd bij de hubo S,MORGENS OM 7.45. Ja dan is dewinkel nog niet open.geweigerd retour afzender. EN IK HEB MIJN GELD NOG NIET TERUG..
2 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling twee keer niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Bestellingen direct goed uitleveren en niet eerst 2x fout artikel leveren. Levertijd uiteindelijk 6 weken ipv 2-3 dagen. Mail sneller dan 6 dagen beantwoorden. Wachtrij telefoon als je aan de beurt bent na 30 minuten afgebroken. Eén ster is al teveel. Medewerkers die niets concreets kunnen toezeggen via mail of telefonisch.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je twee keer de verkeerde bestelling hebt moeten ontvangen en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 sep 2023

Ontzettend slechte service

Ik had 6 borden besteld op 22 mei, die op voorraad zouden zijn. Op 29 juni werd 1 bord bezorgd. Pas na dreigen met een klacht bij de geschillencommissie kreeg ik op 12 augustus de resterende 5 borden. De communicatie was ronduit slecht, ik heb meerdere malen contact opgenomen, zonder reactie of pas weken later een reactie.
13 sep 2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Excuus dat we niet eerder hebben kunnen reageren. Gelukkig dat de 5 borden alsnog zijn nagestuurd. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 sep 2023

Slechte behandeling

Ik bestel bij hun omdat het dan de volgende dag binnen zou zijn vervolgens krijg ik het verkeerde product. Zodat ik een probleem had want ik had het nodig. Ik de volgende dag geprobeerd om contact met hun te krijgen,maar dat ging niet. Na 4 weken kreeg ik een reactie op mijn mail sorry maar dit vind ik niet normaal.
13 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Excuus dat we je niet eerder te woord konden staan. We hebben het erg druk op de mail. In vervolg is het makkelijker om te bellen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 jul 2023
It took one month to receive what I ordered. I want to send it back because it is not what I expected and: 1. I have to pay for the DHL return myself 2. I cannot download the return form because I ordered more than a month ago while I received the parcel 3 days ago 3. Cookinglife is not answering my emails
2 aug 2023
Dear Customer, Apologies for the late response! We do our best to respond on all platforms as soon as possible, however, we have not completely cleared the backlog caused by the transition of systems, so we have not been able to respond within the required time. We are sorry to hear that your order did not meet your expectations! Since you are indeed now unable to create a return via Returnless, I have sent you an email to resolve it with you there! Kind regards, Team Cookinglife
28 jul 2023
Na een maand nog m’n retour niet gecrediteerd. Ondanks bellen en twee keer mailen. Ze zijn een klant kwijt. Update: men geeft aan de creditering 28 juli te hebben verwerkt. Ik heb nog steeds niks ontvangen, dus ik vraag mij ernstig af naar welke bankrekening. Hebben jullie je zaakjes wel op orde?
29 sep 2023

Geen reactie op mail na niet ontvangen bestelling

Mijn bestelling is niet bezorgd en heb hierover gemaild met Cookinglife. Alleen krijg ik geen reactie en is het nu afwachten of ik mijn geld terugkrijg. Heel jammer dat Cookinglife zo onbereikbaar is. Ik had graag alsnog mijn bestelde artikelen gehad. Die had ik namelijk in de aanbieding gehaald.
29 sep 2023
Beste Nadia, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter kunnen wij, wegens drukte, onze klanten niet altijd binnen de gewenste tijd van een reactie voorzien. We werken er als team hard aan om klanten zo snel mogelijk te woord te staan. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het DHL systeem dat jouw pakket retour komt wegens onbekende adresgegevens. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Slechtste ervaring ooit

Bedrijf is telefonisch onbereikbaar en kent het woord service niet. Blijkbaar te wijten aan nieuw computer systeem maar gewoon terugbellen en mails lezen en beantwoorden is niet heel moeilijk. Voor mij nooit weer en ik hoop of deze week de juist bestelde pan geleverd te krijgen of betaling terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Wij begrijpen dat, de reden dat wij in een overgang van systemen zitten, inmiddels kan overkomen als een excuus. Echter is dit een probleem waar wij als team nog steeds hard aan werken om op te lossen. Ik zie in het systeem dat je contact hebt gehad met één van onze collega"s en dat jij een retourlabel hebt ontvangen om de pan te retourneren. Wanneer jouw retour is vewerkt, wordt er een terugbetaling in werking gezet. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

The slechte customer service van onlinewinkel ooit

The slechte onlinewinkel ooit! Ze sturen verkeerde artikel in serviesset, ik heb CS gebeld in wachtlijn voor meer dan een uur voor de lijn verbroken! Ik stuurde email om vragen de retour label, ze reageren voor meer foto maar geen reactie tot nu!! Serieus niet kopen meer van die winkel, waardeloos
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik heb je een berichtje gestuurd via Returnless om de situatie op te lossen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duurt lang

Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen? Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was
6 jan 2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak.  Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is.  Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling!  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Als je genoeg tijd hebt kan je hier bestellen

Na bestelling online, kreeg ik meteen een inpak bevestiging. Echter twee weken gewacht op levering. In tussentijd proberen te bellen en mailen zonder enig resultaat. Na het laatste geïrriteerde mailtje ineens volgende dag in huis, net op tijd aangezien ik het die dag weg moest geven als cadeau.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Nogmaals excuses voor het ongemak en we hopen dat het cadeau beviel! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Onbereikbare 'klanten'service. Koop hier nooit meer. Met een probleemproduct mag je het zelf oplossen. Verhaal over nieuw systeem waardoor het allemaal in de soep loopt, maar ondertussen wel dagelijks nieuwe mailings sturen.. Gaat iets in de strategische prioriteiten van dit bedrijf mis...
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. Wij begrijpen dat, de reden dat wij in een overgang van systemen zitten, inmiddels kan overkomen als een excuus. Echter is dit een probleem waar wij als team nog steeds hard aan werken om op te lossen. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je een mail gestuurd! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife