cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

4 aug 2023
Retour: contact met cookinglife gaat ZEER moeizaam, zowel per mail (geen echt antwoord) als per telefoon (wachtrij duurt eeuwig, paar dagen later wordt je pas teruggebeld en wordt je alsnog in het ongewisse gelaten) er zijn drie weken verstreken voordat mijn retour werd goedgekeurd, zonder toezegging van terugbetaling.
23 aug 2023
Goedemiddag J Gort, Bedankt voor je review. Ik zie dat je zending inmiddels is verwerkt. Excuus dat het iets langer duurde dan dat je mag verwachten. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
28 jul 2023

bestelde producten zijn nooit bezorgd…

Communicatie met Cookinglife verloopt matig. Enkele van de bestelde producten in eerste instantie niet geleverd, maar alsnog een reactie gekregen dat de producten worden nageleverd. Het toevoegen van een pakbon bij de geleverde bestelling en betere communicatie is een verbeterpunt.
9 aug 2023

Klantenservice is zeer beperkt bereikbaar

Een van de bestelde items was beschadigd (van een set pannen het handvat van één van de pannen). De klantenservice is zeer beperkt bereikbaar en er wordt aangegeven dat het ong. 7 werkdagen kan duren voordat er gereageerd wordt. Het opgegeven WhatsApp nummer werkt ook niet.
30 aug 2023
Beste Bram, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling met schade is geleverd! Onze oprechte excuses voor het ongemak. Onze welgemeende excuses voor de late reactie. Wij zijn recent overgestapt op een ander systeem, dit zorgt helaas voor ongewenste vertraging in alle processen rondom orderverwerking. In ons systeem zie ik dat we inmiddels al contact met je hebben opgenomen, echter hebben we nog geen reactie ontvangen. We ontvangen graag reactie zodat we het zo snel mogelijk met je kunnen oplossen! :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Verkeerde product geleverd, dit kan gebeuren, echter ze sturen het juiste product pas, als ik het verkeerde heb teruggestuurd en zij dit ontvangen hebben. Ik kan dus nu een week wachten op het juiste product en heb ook nog extra werk. Niet handig opgelost dit!
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wij mogen helaas pas een nieuw product toesturen wanneer we het verkeerde product retour hebben ontvangen. Dit hebben we besloten omdat er helaas ook klanten zijn die het verkeerde product anders niet retourneren. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 okt 2023

Op voorraad… oh je toch niet

Op website staat dat glazen op voorraad zijn en leverbaar zijn. Vervolgens krijg ik bericht dat het even gaat dure . Ik kijk nu op website en daar staat nog steeds dat ze fijn leverbaar zijn. Ik krijg verder geen mededeling wanneer ik ze wel Kan verwachten.
6 okt 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat een artikel van jouw bestelling niet op voorraad is. Onze excuses hiervoor! Helaas hebben wij geen specifieke leverdatum van onze leverancier gekregen en is het voor ons dus niet duidelijk wanneer deze weer geleverd zullen worden. We begrijpen als je hier niet op wenst te wachten en daarom is het ook mogelijk om het artikel om te zetten naar een product dat wel op voorraad is of om (dit deel) van de order te annuleren. We horen graag van je wat we voor je kunnen doen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PM
Piet M.
Amsterdam
28 jul 2023

Pas na 1 uur en 20 minuten een medewerker aan de lijn!!!

Zorgen dat ik na jullie te bellen over het feit dat bestelde mijn bierglas niet is aangekomen ik na 1 uur en 20 minuten pas werd verbonden met een medewerkster. Zij heeft de bestelling opnieuw geplaatst zodat ik na twee dagen mijn glas alsnog ontving.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je moeilijk met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je jouw bierglas alsnog hebt ontvangen. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AS
alex s.
Bilthoven
8 sep 2023
de bestelling en afhandeling verliep zeer vlot en correct. teleurstellend was dat ik een rood espresso kopje caffe tiamo ASA wilde bestellen en ik ontving een soort oud roze. de rechter foto laat zien welke kleur ik verwachtte. Kortom balen!!
13 sep 2023
Goedenavond, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er een verkeerd kopje is geleverd. Excuus voor het ongemak. Zou je ons een foto willen sturen van het verkeerde kopje dan zullen we je direct het juiste kopje nasturen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 okt 2023
Servies wordt in twee delen bezorgd de eerste wordt in de regen voor me deur gezet en de tweede is met schade bij de afhaalpunt afgeleverd zit al week te wachten op reactie en telefonisch kunnen ze je ook niks zeggen of voor je doen
3 okt 2023
Beste Mike Weijers, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat er dingen mis zijn gegaan met je bestelling! Het is uiteraard niet de bedoeling dat een pakket zonder toestemming vanuit de klant voor de deur wordt geleverd, onze excuses hiervoor. Betreft de schade hebben wij contact met je opgenomen zodat wij je kunnen voorzien van een oplossing.  Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 okt 2023
Ik mis iets uit mijn bestelling en ik wacht nog steeds op een reactie. Dat zou dus wel wat sneller kunnen. Contactgegevens zouden ook wel wat duidelijker te vinden moeten zijn op website. Nu afwachten of ik product nog krijg..
12 okt 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet in volledigheid hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Het is voor ons niet precies duidelijk waarom een artikel niet is meegestuurd. Ik heb dit artikel nu opnieuw besteld voor jou en deze zal zo snel mogelijk verstuurd worden vanuit ons magazijn. Hierover heb je ook een mail ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duur en slechte service

Veel duurder dan rechtstreeks bij de leverancier. Terugsturen is lastig gemaakt (expres). Als je een email stuurt krijg je een automatisch gegenereerd antwoord. Als je nogmaals een email stuurt krijg je helemaal geen antwoord.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martijn, Bedankt voor je review.  Wij hanteren de prijzen voor de artikelen die Riedel ons opgeeft, deze maken wij dus niet duurder dan normaal.  Het retourneren kan bij ons via het retourportaal, mocht je hier problemen/ onduidelijkheden in vernemen horen wij dit graag! Onze excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Lange wachttijd

Vlotte levering, maar deel bestelling niet goed (verkeerde product). Moeilijk telefonisch te bereiken (lang wachten, niet vlot terugbellen) en na 2 weken nog steeds juiste product niet ontvangen. Erg moeizaam allemaal.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het allemaal zo moeizaam gaat. Mocht je nog niks gehoord hebben van ons vraag ik je vriendelijk om ons morgen even te bellen zodat we het direct met je kunnen oplossen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MG
Myra G.
Den Andel

Onbereikbare klantenservice

De bestelling kwam met vertraging, wat op zich niet zo erg is. Maar hun telefonische klantenservice is volstrekt onbereikbaar. Ik heb 2 x een uur in de wacht gestaan. Zal daar niet gauw meer iets kopen.
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren.  We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 nov 2023

Product is erg mooi, service kan beter

Product is erg mooi. Service kan vele malen beter. Helft van mijn bestelling is niet op voorraad en je krijgt geen duidelijk antwoord wanneer je de rest mag verwachten. Ook niet na het sturen van een mail
24 nov 2023
Beste Fenna, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We begrijpen je frustratie volledig en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit recht te zetten. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een gedetailleerde statusupdate van je bestelling, inclusief informatie over de verwachte levering van het resterende deel. We hopen dat deze informatie meer duidelijkheid schept en tegemoetkomt aan je verwachtingen. Nogmaals excuses voor de verwarring en dank voor je geduld. Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Goed assortiment, slechte klantenservice. Na vier keer mailen en bellen nog steeds geen enkele reactie op een ontbrekend artikel. Daardoor zal ik niet meer snel iets bestellen bij Cookinglife
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Helaas hebben wij het momenteel erg druk op de klantenservice. Zou je ons nog eens willen bellen dan gaan we direct even met je meekijken en het met je oplossen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Heel traag met reageren, ik heb een kapot flesje binnen gekregen en tot op heden nog geen nieuwe ontvangen of mijn geld terug gehad! Ik zal niet snel meer bestellen. Slechte service.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik heb een terugbetaling voor je in werking gezet. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Kreeg 6 mooie glazen toegestuurd maar van 1 glas was aan de voet een glassplinter af. Heb dit via mail ca 1 week geleden aangegeven maar jammergenoeg nog geen reactie op ontvangen
15 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
DV
di v.
hengelo

beantwoording mail

stuur geen antwoorden die door een computer zijn aangemaakt. Als ik een vraag stel, is het ergerlijk wanneer je een automatisch gegenereerd antwoord krijgt dat nergens op slaat.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Di van Beers, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen via de mail.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen, wij wensen je daarom ook veel plezier met je bestelling toe! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Er zat een beschadigd kopje bij mijn bestelling. Kan gebeuren natuurlijk. Toegezegd is dat het kopje aan mij vergoed wordt. Tot op heden heb ik nog geen terugvertaling gezien
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik zie in het systeem dat er inderdaad een notitie is gemaakt van een terugbetaling, maar het lijkt er op dat deze niet is verwerkt. Ik heb nu nogmaals een terugbetaling aangevraagd. Deze zal je dus ergens de komende dagen ontvangen op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je terugzien op je rekeningafschrift. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Na bestelling heb ik een wijziging gevraagd binnen de 30minuten , dat blijkt niet mogelijk , dit is wel mogelijk bij Amazon, ik raad dus Amazon aan bij vriend en kennis
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Als het binnen die 30 minuten al is ingepakt kan dit inderdaad niet meer worden omgezet. Excuus voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AM
1 okt 2023

Artikelen kwamen beschadigd binnen…

Artikelen kwamen in beschadigde doos kapot binnen, slecht ingepakt zonder breekbaar stickers binnen. Gemaild met Cookinglife maar nog steeds geen reactie ontvangen.
2 okt 2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling met schade is geleverd! Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas door het overstappen naar een nieuw systeem en drukte hebben wij vertraging opgelopen. We werken er met man en macht aan om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. In ons systeem zie ik dat we inmiddels gereageerd hebben op je schadeaanvraag. We zie je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife