cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

15 sep 2023

Klantenservice bestaat niet/onbereikbaar

Producten snel verzonden, maar de klantenservice bestaat niet. Mail krijg je geen reactie op. En telefonisch heb ik na 25 minuten in de wacht het ook opgegeven
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Wil je ons misschien even bellen dan kunnen we het direct met je oppakken. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 aug 2023
Klacht ingediend vanwege een defect product. Via de site ging dat niet vanwege een foutmelding, dus gemaild. Nu een week verder en nog helemaal niets gehoord.
17 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Product is beschadigd aan gekomen. Dit moest binnen 48 uur gemeld worden. Dat heb ik gedaan en vervolgens hoor ik al een week niks meer van Cookinglife.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Heb je een aanvraag via ons schade portaal returnless gedaan? Wanneer dit zo is zullen we zo spoedig mogelijk op je reageren. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 okt 2023
verkeerde artikel afgeleverd en geweigerd direct juiste artikel op te sturen. Airfryer ipv foodprocessor geleverd. Hierdoor minimaal week vertraging
17 okt 2023
Beste Jeroen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen. Wij zien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een collega. Zodra wij het artikel retourontvangen, versturen wij direct het correcte item. Onze excuses voor het ongemak. Bij verdere vragen schroom niet om contact op te nemen. Prettige dag gewenst!
4 aug 2023
Als u een product stuurt wat niet is , wat er is besteld en je moet dan ook nog retour betalen dan geeft dat een buitengewoon ontevreden gevoel
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet de juiste artikelen hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Je had dit echter kunnen melden via ons retourformulier Returnless. Op onze site staat rechtsboven in "Klantenservice". Wanneer je daar op klikt, kan je kiezen voor "Mijn bestelling klopt niet". Dan hadden wij jou een gratis retourlabel kunnen toesturen. Mocht dit niet lukken, dan kan je ons hierover een mail sturen. Ik zie echter alleen een mail in ons mailsysteem waarin je aangeeft jouw pakket niet te retourneren. Toch hebben we jouw pakket retour ontvangen en het bedrag teruggestort. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HD
Harry d.
Venray
28 jul 2023
Onbeschofte behandeling, geen vragen beantwoorden , direktie niet geinteresseert in klant. Bij problemen kom je niet verder dan de telefoniste.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 sep 2023
De pannen van de pannenset die ik besteld heb waren beschadigd. Heel jammer. Contact opnemen ging erg moeizaam klantenservice niet bereikbaar.
4 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Als ik je bestelling bekijk zie ik dat wij een terugbetaling in werking hebben gezet van de schade. Ik hoop dat het zo in orde is opgelost! Anders horen wij graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Het duurde een eeuwigheid voor de producten verzonden werden. Ik krijg een lading spam waar je bang van wordt. Deze winkel niet meer voor mij.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie producten, vreselijke klantenservice. Reactie duurt maanden en is tegen die tijd niet meer relevant. Ook nog eens in het Engels.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Berber Lieuwen, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet tevreden over onze klantenservice.  Wij doen ons best de klanten zo spoedig mogelijk te woord te staan, hiervoor hebben wij ook collega"s aan het werk die Engelstalig zijn.  Dit verklaart het antwoord in het Engels :) Fijn om te horen dat je tevreden bent met je ontvangen artikelen! We wensen je hier veel plezier mee.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 nov 2023
Duidelijk aangeven op de site dat het artikel niet op voorraad is. Kan nu heel lang duren en weer lange weg om geld terug te krijgen
2 nov 2023
Beste Frits, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voortaan duidelijker en nauwkeuriger wordt weergegeven op onze website. Om je situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, hebben we een e-mail naar je gestuurd met verdere instructies en om je persoonlijk te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld en begrip en horen graag van je hoe we jou verder van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Trage aflevering, matige communicatie

Aflevering duurde te lang, op mijn vragen werd niet gereageerd, geen bereikbaarheid. Wel ben geïnformeerd dat er problemen waren.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Verbeteren van: telefonische bereikbaarheid snellere levertijden mail bereikbaarheid (standaard antwoordmailtjes kloppen niet)
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze levertijd en bereikbaarheid. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
NR
nelly r.
Haelen
1 nov 2023

retour verwerken kost veel tijd

Graag alles versturen er ontbrak 1 item. na retour sturen kosten 6.50 wacht ik nog steeds na 20 dagen op mijn centen.
2 nov 2023
Beste Nelly, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben jouw retour ontvangen en er is een terugbetaling in werking gezet. Er is alleen helaas een miscommunicatie geweest met onze financiële afdeling, waardoor het bedrag nog niet is teruggestort op jouw rekening. De financiële afdeling zal het probleem oplossen en de terugbetaling zo snel mogelijk op jouw rekening storten. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
ander transport bedrijf nemen ondanks alle plastic en bubbels 2 items gebroken en dozen gescheurd is mee gesmeten.
9 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. We willen je vragen de schade zo snel mogelijk te melden via het platform Returnless (https://cookinglife.nl/schade/). Daar kunnen we jou verder helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Wrong item received. Very slow customer service. Hopefully we will sort it out. But it's been 10 days already.
15 aug 2023
Dear customer, We apologise for the poor communication. We are still doing our best to clear the backlog created by the transition of systems. However, this means we have not been able to respond within the required timeframe. We are working hard as a team to clear the backlog so that we can get back to serving customers as soon as possible. I have sent you a message via Returnless to reach a solution with you. Apologies again for the inconvenience! Kind regards, Team Cookinglife
11 aug 2023
Van de bestelde borden waren 2 stuk. Dit op 14-07-2023 gemeld maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
17 aug 2023
28 jul 2023
Waardeloze telefonische bereikbaarheid. Misleidende info op site bij bestelling over bezorgingstermijn
WB
Wilma B.
Zoetermeer
28 jul 2023
Niet adverteren als het artikel uitverkocht is. En vervolgens geen reactie of laat reageren op emails.
22 aug 2023
Beste Wilma, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ons slecht kan bereiken! Onze excuses voor het ongemak. Helaas zijn wij nog steeds bezig met het inhalen van de opgelopen vertraging door de overgang naar het nieuwe systeem. We werken er met man en macht aan om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan ik met de huidige informatie geen order vinden. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen willen we je verzoeken om een nieuwe review met je ordernummer achter te laten, zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Graag reageren op het mailtje van mijn man!!! Deze is al een paar keer verstuurd. Zonder reactie!!!
9 sep 2023
Beste Willy, We vinden het vervelend om te horen dat jouw man nog geen reactie heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik kan helaas geen mails vinden die verstuurd zijn door het emailadres dat bij ons bekend is. Wanneer jouw man een bericht heeft gestuurd, zullen wij zo spoedig mogelijk reageren. Door de opgelopen achterstand door de overgang van systemen kan dit alleen helaas langer duren dan je van ons gewend bent. We werken er met man en macht aan om de opgelopen achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Had de 2- bijbehorende mixbekers groter verwacht,qua inhoud; Deze is nog geen soepkom vol.
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het artikel dat jij besteld hebt. Op onze website staat bij het artikel een filmpje waarin de Cuisinart Spice Grinder gebruikt wordt. Op dit filmpje is ook de grootte van de bijbehorende mixbekers te zien. Ondanks het feit dat de mixbekers kleiner zijn dan verwacht, hopen we dat je veel plezier hebt met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife