cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Koffie kopjes

Aantal cl wat bij de kopjes staan klopt niet, zijn veelste klein! Levering duurde te lang.
23 aug 2023
Goedemiddag Kjell, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de afmetingen niet kloppen. Zou je ons een mail willen sturen met hierbij een foto van de ontvangen artikelen dan gaan we even kijken wat er mis is gegaan met je bestelling. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
28 jul 2023
Klantenservice zeer slecht/niet bereikbaar. Wacht al anderhalve maand op mijn geld retour.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je moeilijk met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  Ik zie dat er op 28/07 een bedrag is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Levering veel te lang. Uur in wachtrij gehangen om telefonisch te horen wat er speelde.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Betaald, maar toch niet leverbaar

Ik had iets besteld en betaald en pas daarna bleek dat hey artikel niet leverbaar was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martine, Wat jammer om te horen dat het artikel dat je hebt besteld niet leverbaar was. Ik zie dat je bestelling op 29/11 is terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Late aflevering en geen antwoorden op email vragen ondanks meerdere verzoeken
28 jul 2023
Eerlijk zijn over de levertijd en reageren op de mail. Dit wordt niet gedaan.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je langer op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Bestelling was niet compleet en 1 artikel week af van afmeting internetsite
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de afmetingen niet kloppen. Zou je hier een melding bij willen maken in returnless. Je kunt dit vinden via onze site bij het kopje schade/retouren. We zullen daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 okt 2023
Beter informeren wanneer iets wordt verzonden in geval van vertraging
11 okt 2023
Beste Hapoelmoshematok, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je bestelling niet direct leverbaar is, onze excuses hiervoor! Inmiddels heb je via de mail een update ontvangen betreft de levertijd van je bestelling. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Kortingscode werken niet en de klantenservice is niet bereikbaar
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Wil je ons misschien even bellen dan kunnen we het direct met je oppakken. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Goed controleren en snellere reactie

Goed controleren wat je verstuurt. Sneller reageren op een klacht
9 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Geen snelle levering en geen antwoord op mails niet bereikbaar
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Contact per mail sneller oppakken. Niet een paar dagen later.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bas, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je graag sneller een reactie op je e-mails wilt. Ons team werkt hard om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms kan het wat langer duren door drukte. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist geïnformeerd over je bestelling.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 sep 2023
Bezorging klopt totaal niet met het op de site omschreven
22 sep 2023
Beste Gerrit, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bezorging. Ik zie in het systeem dat jou pakket inmiddels vandaag is bezorgd. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 jul 2023

Levertijd

De levertijd kwam niet overeen als op de Website staat.
2 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Snellere reactie op Whats-app of retour melding!
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Artiikel niet meer voorradig. Wel al betaald.
23 dec 2023
Beste Nicole de Jong, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd terwijl je deze wel hebt betaald.  Onze excuses hiervoor.  Zojuist heb je via de mail meer informatie ontvangen betreft de voorradigheid van je bestelling! Wij horen graag van je en fijne kerstdagen gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Heel slecht bereikbaar lange wachttijden
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden! Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
op tijd leveringen aan laten komen
19 sep 2023
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is geleverd! Onze excuses voor het ongemak. In ons systeem zie ik dat je bestelling helaas een paar dagen later is bezorgd door vertraging vanuit onze verzendpartner. We hebben je bestelling dezelfde dag verstuurd, echter hebben wij helaas geen invloed op de levering van de verzendpartner.    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Klantenservice duurt erg lang
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Levering duurt lang.
23 dec 2023
Beste Erie, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling langer duurt dan je had verwacht. Helaas hebben we je bestelling niet geheel voorradig, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je via de mail een update gegeven over je bestelling.  Mocht je vragen hebben vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife