cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

15 sep 2023
Nog niks ontvangen
16 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Mijn collega heeft jou gisteren hierover een mail gestuurd en zal dit verder met jou oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet. Team Cookinglife
4 aug 2023

Whiskey glazen van matige kwaliteit vanwege slechte afwerking;

Whiskey glazen
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de whiskey glazen! Wanneer je ons een mail stuurt met foto"s en een uitleg waar je niet tevreden mee bent, proberen we met jou tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Sneller leveren
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij in de toekomst jouw bestelling sneller kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 nov 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nanne, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
17 okt 2023
18 okt 2023
Beste Matthea, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, onze excuses hiervoor! Helaas kunnen wij uit je review niet opmaken wat er niet goed is gegaan.  Zojuist hebben wij je een mail gestuurd om meer van je te horen!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Zou je ons iets meer kunnen informeren over je review. We zien namelijk geen feedback. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
9 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Graag horen we van jou waar je niet tevreden over bent, zodat we met jou tot een oplossing kunnen komen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
1 aug 2023