cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ons drie sterren hebt gegeven. We willen altijd blijven verbeteren en je feedback is daarbij erg belangrijk. Als er iets is dat volgens jou beter kan, horen wij dat graag en helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!

Service na bestelling.

Ik had een bestelling geplaatst en enkele dagen later kreeg ik bericht dat deze bestelling niet leverbaar was. Nog weer enkele dagen later ontving ik via de mail een nieuwsbrief met nieuwe producten 8n de sail waaronder dezelfde schaal. Na reactie hierop was de schaal wel leverbaar en werd deze ook binnen 2 dagen bezorgd. Helaas wel met kleine beschadiging. Dit is aangereikt en ik wacht op reactie. Ik heb getracht een foto mee te sturen met dit bericht, maar dat is niet gelukt (?). Zie daarvoor ook de mail die ik heb gestuurd. Met vriendelijke groet Desirée Horning
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Desirée, Wat vervelend om te horen dat jouw bestelde schaal beschadigd is aangekomen. We nemen dit natuurlijk serieus en willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen! Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om via deze link https://cookinglife.returnless.com/ een retouraanvraag in te dienen. Zorg er alsjeblieft voor dat je foto"s van de beschadiging bijvoegt. Zo kunnen wij de aard van de schade beter beoordelen. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
21 jan 2024
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. De mail zegt dat bestelling 1 ontvangen is, dit is helaas niet het geval. De overige delen zijn wel in goede orde ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lianne, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de ontvangst van je bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de status van je bestelling. Om het probleem snel op te lossen, hebben we je een e-mail gestuurd om meer details te verkrijgen over welk deel van je bestelling niet is ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je alle items van je bestelling ontvangt, en we willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Zodra we meer informatie hebben, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het ontbrekende deel van je bestelling naar je toe te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 jan 2024
Jullie zouden een e-mail kunnen sturen dat een artikel niet op voorraad is, zodat de mensen weten dat het artikel later wordt verstuurt
20 jan 2024
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet op de hoogte was van de voorraadstatus van je artikel. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Trage levering zonder info

Trage levering en geen informatie over voortgang. Zending nog niet eens ontvangen en nu al een beoordelings verzoek
20 jan 2024
Beste Ruud, Bedankt voor je review. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! We horen graag van je.   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
IS
Inge S.
Oosterhout

Ter verbetering!

Ter verbetering: ik had champagneglazen besteld, het hele bestelproces doorlopen én betaald. Ik kreeg daarna een mail dat de glazen niet op voorraad waren. Dat vind ik een beetje slordig. In het bestelproces had naar mijn mening meteen moeten staan dat de glazen niet beschikbaar waren. Vervolgens krijg ik een mail van Luuk waarin aangegeven wordt dat het bedrag binnen 10 werkdagen betaald zal worden. Ik vind dat best een lange termijn. Verder heb ik wel lof voor Cookinglife. Bestellingen worden normaliter keurig uitgevoerd en goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Iaci Smitselkamp,  Dank je wel voor je eerlijke feedback!  We begrijpen dat het frustrerend is om te ontdekken dat een item dat je hebt besteld niet op voorraad is, nadat je het bestelproces hebt doorlopen.  We doen ons best om onze voorraad zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor er een verschil kan ontstaan.  Wat betreft de terugbetaling, we doen ons uiterste best om dit binnen 10 werkdagen te doen.  We waarderen je positieve opmerkingen over Cookinglife en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en verpakking.  We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen met je kookbehoeften! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Gemengde ervaring

Producten werden snel geleverd en voldoen aan verwachtingen. Eerste bestelling bleek dat we het verkeerde product hadden besteld (iemand had verkeerde artikel op verlanglijstje gezet). Gebeld of we in de winkel mochten retourneren, maar dit was geen optie. Retourkosten voor een klein doosje met 6 kleine borrelglaasjes van 75ml waren €6,50. Al met al kostte 2 keer bestellen en 1 keer retour ons € 18,40. De optie om niet in de winkel te retourneren valt ons tegen. Daarom een gemengd gevoel bij deze bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Suzanne Davids, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je een gemengde ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. Helaas heeft mijn collega je verkeerd geïnformeerd, wij hadden je graag willen helpen bij ons in de winkel. Om je tegemoet te komen voor het opgelopen ongemak hebben we je een kortingscode toegestuurd in de mail.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PP
Petra P.
Utrecht

Serviesset geretourneerd

Serviesset gekocht en geleverd gekregen, maar helaas met allemaal krasjes in de borden. Dit kan gebeuren dus retour aangemeld en naar de winkel gebracht. In de winkel is het heerlijk beoordeeld en ik krijg mijn geld terug. Dit duurt wel erg lang naar mijn mening. We zijn nu een week verder en krijg gisteren een bericht van Cookinglife dat het servies is aangekomen in het magazijn en de terugbetaling nog tot 10 werkdagen kan duren?!? Waarom zo lang?
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Petra, We vinden het vervelend om te horen dat je serviesset krasjes had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je het retour hebt gemeld en naar de winkel hebt gebracht. Je hebt gelijk, het verwerken van retouren en het terugbetalen van het aankoopbedrag kan soms even duren. Dit komt omdat we zorgvuldig elk geretourneerd product moeten controleren voordat we een terugbetaling kunnen verwerken. Het is een procedure die we volgen om ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld. We hebben het bedrag vandaag inmiddels teruggestort op jouw rekening. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je dus op jouw rekeningafschrift zien. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle zending.

Een koekenpan van 18 cm besteld. Ik ging er van uit dat dan de panbodem een doorsnede van 18 cm zou hebben, aangezien je het te bakken product op de bodem legt. Maar ik ontving een pan die aan de bovenzijde 18 cm breed was en de bodem was dus veel kleiner dan bedoeld. Om het pak retour te kunnen sturen moet je kosten maken. Dat is bij heel veel andere bedrijven niet nodig.Bij terecht retour sturen zouden eigen geen kosten hoeven te worden gemaakt.
9 sep 2023
Ik had niet in de gaten dat Cookinglife en Woldring een bedrijf is en heb dus voor twee setjes glazen twee keer verzendkosten betaald. Van Woldring kreeg ik bericht dat de glazen wat later zouden komen. Na een paar keer bellen (ruim twee uur wachttijd!!!) en mailen zou ik worden teruggebeld cq gemaild. Dat is allemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bijna een maand na bestelling en betaling is het tweede setje glazen bezorgd. Gelukkig
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Yes wij zijn 2 lossen bedrijven maar wel aan elkaar gekoppeld. Gelukkig dat het 2e setje glazen ook nog uiteindelijk is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Veel te lang moeten wachten op een oplossing, pakket was beschadigd geleverd. Uiteindelijk is het tot een oplossing gekomen dit had veel eerder moeten plaatsvinden. Bestelling was cadeau voor verjaardag uiteindelijk de bestelling elders moeten plaatsen omdat er geen reactie komt op de mails.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Excuus dat we op dat moment niet eerder hebben kunnen reageren. We hadden het erg druk door een overgang naar een nieuw systeem. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 okt 2023

Prima afhandeling bij schade, klantenservice minder goed bereikbaar

6 items van het bestelde servies kwamen in scherven aan. Schademelding via de website gedaan waarna ik bij uitblijven van een terugkoppeling contact opnam met de klantenservice. Dit verliep moeizaam, ik werd in de wacht gezet waarop de medewerkster plots opging. Uiteindelijk schade prima afgehandeld en geld retour gekregen.
26 okt 2023
Beste Martine Veldhuizen, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling met schade bij je is geleverd, Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ook onze excuses voor de telefonische afhandeling, wij begrijpen dat dit geen fijne ervaring is geweest! Wij zijn blij om te horen dat de schade toch afgehandeld is en je het geld retour hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Helaas was mijn bestelling niet compleet! Mail gestuurd maar na 5 werkdagen nog geen reactie dan alleen een automatisch antwoord. Hoop binnen twee dagen op een reactie te ontvang! Anders ben ik bang dat het niet meer goed gaat komen gezien de vele negatieve recensies op internet en de veleproblemen die ze zeggen te hebben!?
1 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet in volledigheid hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan met een deel van jouw bestelling. Ik neem aan dat deze kwijt is geraakt. Ik heb nu de ontbrekende artikelen opnieuw voor jou besteld. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Klantenservice is een ramp. Na uren in de wachtrij word je uiteindelijk niet direct geholpen. Alles wordt genoteerd en aan de "administratie" doorgegeven. Die geven vervolgens niet thuis, mailen of bellen niet terug. Inmiddels wacht ik al 4 weken op een pakketje zonder zicht op levering of teruggave van de betaling.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie in het systeem dat jouw bestelling retour was ontvangen bij ons. Mijn collega heeft gisteren (31/07) de artikelen van jouw bestelling opnieuw besteld. Deze bestelling zal zo spoedig mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 jul 2023
Tweede bestelling was keurig op tijd geleverd. Eerste bestelling liet lang op zich wachten. Een geannuleerde bestelling werd pas na vijf weken en vaak bellen teruggestort. Oorzaak was het invoeren van een nieuw systeem bij Cookinglife. De klant mag echter nooit de dupe zijn van een nieuw in te voeren systeem.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Je hebt helemaal gelijk dat de overgang van systemen nooit ten koste mag gaan gaan van onze klanten! Daarom werken wij er als team hard aan om deze achterstand weg te werken, zodat we jou en andere klanten in de toekomst de service kunnen bieden die je van ons mag verwachten. Excuses voor het ongemak. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Ik heb een kado besteld en heb hier 3wk op moeten wachten ivm de overgang naar een nieuw systeem. Dit vond ik erg lag en was niet van te voren gemeld. Het was dus ook niet op tijd voor de verjaardag. De greenpan pannen die ik had besteld zijn wel echt top maar had ze dus beter ergs anders kunnen bestellen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We zijn tijdens de overgang van systemen tegen wat complicaties aangelopen, waardoor er vertragingen ontstonden in processen rondom orderverwerking. Toen deze problemen duidelijk werden bij ons, hebben wij onze klanten hierover ingelicht. We begrijpen dat het vervelend is wanneer je hier een mail over krijgt als je jouw bestelling al geplaatst hebt. Nogmaals excuses voor dit ongemak. Fijn dat je tevreden bent met jouw aankoop, we wensen je nog veel plezier met jouw pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

De levertijden kloppen geenszins, klantenservice vriendelijk

De levertijden kloppen geenszins. In plaats van 2 dagen is het 1,5 week. Klantenservice was wel te bereiken, na 30 minuten in de wacht. Vriendelijk te woord gestaan. Als ze alleen de levertijden aanpassen, krijg je niet zoveel ontevreden klanten. Echt zonde. Producten waren prima.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Fijn om te horen dat de producten bevallen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 sep 2023
Bestelling nog niet geleverd. Op de website stond voor een onderdeel van de bestelling enkele dagen levertijd, netjes gecommuniceerd door Cookinglife dat nog niet alles binnen is en dat ze wachten met de totale levering. Nu al weer een week verder en niets meer gehoord.
29 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat er een artikel niet op voorraad is bij ons en daarom was jouw hele bestelling niet verstuurd. Daarom heb ik nu een deellevering in werking gezet en zullen de voorradige artikelen zo snel mogelijk verzonden worden vanuit ons magazijn. Ik heb je hierover ook een mail gestuurd. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife