cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

23 sep 2023

Half half

Producten zijn goed. Levering ook. Had alleen in de opmerkingen een vraag gesteld die ik graag voor levering beantwoord had. Helaas hebben zij het opmerkingen veld niet gelezen en ook kreeg ik de klantenservice niet te pakken
23 sep 2023
Beste Dominique, We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen en de levering. Veel plezier toegewenst met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
We ordered plates but not all of them were delivered at first. We had to contact support several times and somehow it was not clear what to do. At the end we received missing items but the overall experience was not smooth.
1 aug 2023
Dear customer, We are sorry to hear that you had to wait a long time for your order. Our apologies for this! We understand that it is frustrating that all did not go smoothly. We are currently still struggling with a backlog caused by the transition of systems. As a result, some processes around order processing have been delayed. Unfortunately, this has also meant that we are not always able to respond within the required timeframe. Our apologies for this. We are working hard to eliminate this backlog so that we can offer you a better service in the future! Kind regards, Team Cookinglife
3 dec 2023

Uitverkocht

Er is niet te zien op site dat servies is uitverkocht. Nu besteld, maar blijkt niet voorradig. Onduidelijk wanneer en of het wel komt. Sturen dan wel de placemats met dat idee een combinatie was
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Damaris,  Eerst en vooral, onze excuses voor de verwarring. Het is inderdaad vervelend als je iets bestelt en het blijkt niet op voorraad te zijn. We proberen onze voorraadinformatie zo actueel mogelijk te houden, maar het kan soms gebeuren dat er een verschil optreedt.  In jouw bestelling zie ik de Cosy & Trendy Serviesset Sintra Terracotta 16-Delig en de Jay Hill Placemats. De placemats zijn al onderweg naar je, maar het servies is momenteel niet op voorraad. Ik heb je een mail gestuurd met de levertijd en je opties aangeboden, zou je daarop kunnen reageren?
MW
De telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid laat erg te wensen over!! Verder is mijn bestelde artikel nog steeds niet leverbaar…. Ik hoop dateert snel geleverd wordt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anita, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Het spijt ons echt dat je moeite hebt gehad om ons telefonisch te bereiken. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Wat betreft jouw bestelde artikel, hebben we zojuist een e-mail naar je gestuurd met de verwachte leverdatum. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel bij je aankomt. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als je nog verdere vragen hebt of als we iets anders voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023

terugbetaling

Ik heb iets terug gestuurd maar tot op heden de terugbetaling nog niet ontvangen. Helaas staat op het bewijs van afgeven geen datum maar ik dacht dat het 2 weken geleden was.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Ik zie dat we je bestelling nog niet retour hebben ontvangen. Zou je ons een mailtje willen sturen met je retour track trace? Dan kunnen we even met je meekijken. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HW
Hans W.
Den Bosch
28 jul 2023
De bestelling kwam keurig aan: goed verpakt, dat voorop gesteld; Wel wat jammer dat het pas verstuurd werd nadat ik (na een week) gevraagd heb waar de bestelling bleef...
1 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 okt 2023
Prachtige producten. Goed verpakt & aangekomen. Retour van 3 dozen gaf slechts 1 retourbiljet, Aandachtspunt in retourservice. Ik moest nu voor 2 dozen extra betalen.
20 okt 2023
Beste Gerda, Bedankt voor jouw review en complimenten over onze producten! Wat betreft het retourproces, onze excuses voor het ongemak. Normaal gesproken zou je voor elke doos een apart retourlabel moeten ontvangen. Het spijt ons dat dit niet het geval was bij jouw retour. Mocht je in de toekomst een bestelling willen retourneren, dan zouden we je vriendelijk willen vragen contact op te nemen via Returnless, zodat één van onze collega"s jou van meerdere retour labels kan voorzien. Nogmaals excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
De terugbetaling van de retour zending liet lang op zich wachten. Er was geen communicatie over de vertraging van de levering. De klantenservice was erg vriendelijk.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Had een borden en kommetjes besteld maar waren er veel.beschadigd .Ps niet goed ingepakt moet we zeggen na telefonisch gesprek terug in orde wel niet via mail
8 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. We vinden het fijn om te horen dat dit uiteindelijk telefonisch is opgelost. Veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goed genoeg

Ik bestel iets in de webshop, Cookinglife stopt het in een envelop, plakt een sticker erop en geeft het aan PostNL mee. Niet echt raketwetenschap.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Bedankt voor je review, wij verpakken alle artikelen altijd met goede zorg. Als het pakket met schade was aangekomen hadden we het direct met je opgelost! We hopen dat de Sareva IJsblokjesvormen naar wens zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 aug 2023

Zijn leuke pannen maarrrr

Zijn leuke pannen, de hapjes cq koekenpan is waardeloos, lag bij ons na aantal keer gebruiken in de kliko. Koekt vreselijk aan, niet te gebruiken.
23 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je de hapjespan al snel kapot was. Mocht dit zo snel kapot gaan ontvangen we graag een foto van het artikel zodat we kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen qua garantie. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
28 jul 2023
Uiteindelijk hebben ze de bestelling geleverd zoals overeengekomen. De vertraging, maar vooral de communicatie hierover, vind ik dik onvoldoende.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden!. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Uiteindelijk toch mijn spullen gekregen

Uiteindelijk heb ik de bestelde spullen wel gekregen. Maar het duurde erg lang en ik kon geen contact krijgen over de status van mijn bestelling.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hopen dat je tevreden bent met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Produkten zijn prima, verzending is snel, maar de verpakkingsdoos was echt veel te groot, daar had mijn bestelling wel 10 x in gepast.
24 okt 2023
Beste Marijke van Dijk, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en snelle verzending. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je punt. We doen ons best om zo efficiënt en duurzaam mogelijk te verpakken, maar soms kan het gebeuren dat we een grotere doos moeten gebruiken om ervoor te zorgen dat alle producten veilig aankomen. We nemen je feedback ter harte en zullen dit zeker meenemen in onze verbeteringen voor de toekomst. Bij verdere vragen of opmerkingen, laat het ons gerust weten! Groetjes, Het Cookinglife Team
YD
Yvon. D.
Groningen
27 sep 2023

Bestelling …

Had een bestelling gedaan maar is me niet verteld dat na een paar dagen een flinke korting erop zou zijn. Dat is leuk zo. Mvg Y.Delstra
25 okt 2023
Beste Y.Delstra, Bedankt voor je review. We begrijpen dat je natuurlijk het liefste de bestelling met korting had willen plaatsen! Echter is het helaas niet mogelijk om korting met terugwerkende kracht in werking te zetten, om de aanbiedingen en de gaten te houden willen wij je aanraden onze website in de gaten te houden en je in te schrijven voor de nieuwsbrief om alle updates te ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 dec 2023
Bestelling in teveel afzonderlijk verstuurde dozen, ie op verschillende momenten bezorgd worden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mik,  Het spijt ons te horen dat je bestelling in verschillende delen is geleverd. We begrijpen dat dit niet ideaal is.  Soms verzenden we producten afzonderlijk om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk krijgt. We doen ons best om het aantal leveringen te minimaliseren, maar in sommige gevallen is dit de beste manier om ervoor te zorgen dat je alle items in je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We hopen op je begrip. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
12 okt 2023
Mailtjes beantwoorden en reageren op de opmerkingen die in het bestelformulier geplaatst worden.
12 okt 2023
Beste Manon, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig reageren op jouw mail. We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We hebben je nu een mail gestuurd met een antwoord op jouw vraag. Ik zie dat je in het bestelformulier een opmerking had achtergelaten dat je toch graag de voordeelset had gewild. Daarvoor is deze functie echter niet bedoeld, omdat jij de bestelling dan al hebt geplaatst en dan kunnen wij geen wijzigingen brengen in jouw bestellingen de bestelprijs. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Als er beloofd wordt om binnen 1 dag te leveren moet dat ook nagekomen worden.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Excuus dat de bestelling niet de volgende dag geleverd is. We geven altijd dezelfde dag de pakketten mee aan DHL, vervolgens hebben wij er geen invloed meer op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Bestelling veel te laat, kwaliteit wel goed, op mails wordt niet gereageerd.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat we jouw bestelling niet op tijd hebben geleverd en dat je niet met ons in contact hebt kunnen komen. Onze excuses hiervoor! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Er waren een aantal borden stuk bij aankomst, we daarvoor nieuwe gekregen
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat jullie een aantal borden met schade hebben ontvangen. Onze excuses hiervoor. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife