cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

19 nov 2023
Terugbetalen van niet geleverde, niet op voorraad zijnde, artikelen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Margreeth, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Bestelling in eerste instantie incompleet, daarna wel opgelost
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat het snel met je is opgelost. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Het duurde wel erg lang voor de bestelling geleverd werd
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Service kon echt beter maar ben blij met m’n pakketje
8 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses hiervoor! We werken er met man en macht aan om de achterstand, die is ontstaan door de overgang van systemen, weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw pakketje. We wensen je veel plezier met jouw aankoop!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 nov 2023
Na een paar keer gebruiken is de beker al gebarsten
2 nov 2023
Beste Yanina, Bedankt voor jouw feedback. Wat vervelend om te horen dat de beker, die je hebt besteld, na een paar keer al is gebarsten. Onze excuses voor dit ongemak. Je mag zeker meer verwachten van de kwaliteit van onze producten! We vragen je daarom vriendelijk om de schade te melden via de onderstaande link: https://cookinglife.returnless.com/nl Dan helpen we jou graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Niet compleet en geen enkele reactie nog ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Patricia, Onze oprechte excuses voor het feit dat je bestelling niet compleet is en dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Dit is zeker niet de service die we nastreven en we betreuren de situatie ten zeerste. We begrijpen je frustratie en willen graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je onlangs een e-mail gestuurd om je te begeleiden naar ons juiste platform voor dit probleem, zodat we direct kunnen reageren en je volledig van dienst kunnen zijn. We willen benadrukken dat we jouw tevredenheid hoog in het vaandel hebben staan en we staan klaar om je direct verder te helpen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen snel een bevredigende oplossing voor je te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Er is niet gereageerd op de beschadigde artikelen
15 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik zie in het systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega"s. Ik heb nu een terugbetaling voor jou in werking gezet en je hierover ook een berichtje gestuurd via Returnless. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 aug 2023
Beter de opmerkingen lezen bij de bestelling!
23 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ons excuus voor het ongemak. Wat voor opmerkingen had je bij je order geplaatst?
Onduidelijk over leveringstermijn.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste GBJM Oonk, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het levertermijn voor afhalen in de winkel wat onduidelijk voor je was.  Onze excuses hiervoor.  Wanneer je een bestelling bij ons plaatst voor afhalen in de winkel kan je deze 4/5 werkdagen later afhalen bij de gekozen winkel.  Mochten er uitzonderingen zijn over de levertijd word je hiervan op de hoogte gebracht via de mail.  Wij wensen je veel plezier met je nieuwe wokpan toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 dec 2023
Snelle levering, slecht geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carina, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan door de slechte levering van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen volledig je teleurstelling. We hebben direct actie ondernomen na het vernemen van de problemen met de levering en we waarderen het dat je het retourlabel hebt gebruikt om het pakket naar ons terug te sturen. Volgens de track en trace code hebben we bevestiging ontvangen dat het pakket vandaag bij ons is aangekomen. We willen je verzekeren dat we deze retourzending zo spoedig mogelijk zullen verwerken en de terugbetaling zullen uitvoeren. We streven ernaar om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor je af te handelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen. We willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 nov 2023
Duidelijkheid in prijsberekening
14 nov 2023
Beste M Roos, Bedankt voor je review! Volgens mijn collega is het op 3 november telefonisch verduidelijkt. Als je nog meer vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Betere verzendtijden
23 aug 2023
Goedemiddag Anny, Bedankt voor je review. Wij hebben momenteel een levertijd van 1-2 werkdagen, dit komt omdat wij anders de hoeveelheid orders niet aankunnen. Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
19 sep 2023
Niks aan de hand
19 sep 2023
Beste Vincent, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 sep 2023
22 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor de review. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 sep 2023
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart.We wensen je veel plezier met de bestelling 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife