cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

2x Jay Hill 16 delig seviesset.

25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Patrick, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle afhandeling van je bestelling. Het spijt ons dat er een paar items beschadigd waren, maar we zijn blij dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen.  We zien je graag terug bij Cookinglife voor je toekomstige serviesbehoeften! We wensen je veel tafelplezier met je nieuwe serviessets! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 apr 2024

Uitstekend product en zeer goede service

Wij hebben onze pannen van Le Creuset bij Cookinglife gekocht. Wij zijn heel blij met deze pannen. Aan 1 was helaas een beschadiging gekomen en de klantenservice van Cookinglife heeft dit snel en zeer goed voor ons opgelost.
22 apr 2024
Beste Clary, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Le Creuset pannen en onze klantenservice. Veel plezier met je pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
RJ
Richard J.
Amersfoort
Was een mok bij de levering beschadigd. Na melding kregen we een compleet nieuwe set mokken toegestuurd. En dat ook nog eens razend snel. Puike service mag wel zeggen zeldzaam goed
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Richard, Bedankt voor je mooie review! Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een mok beschadigd aankomt, maar we zijn blij dat we het snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.  Veel plezier met je nieuwe set mokken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Er ontbrak een product bij de bestelling. Dit is zsm opgelost door het bedrijf. Heel netjes en zeer klantvriendelijk! Ik ga hier zeker vaker bestellen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Vanity Beunk, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat we je goed van dienst konden zijn en je tevreden bent met onze service.  Veel plezier met je nieuwe Lampe berger na vullingen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JV
J. v.
Teteringen

Servies

Alles goed verpakt ontvangen. Snelle, duidelijke service.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cathelijne van Alderen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en je aankoop. Veel plezier met je nieuwe servies! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie spullen en goede service! Er was een kleine fout gemaakt, dit werd direct opgepakt en collega’s onderling hebben elkaar meteen opgevolgd wat getuigd van een goede interne communicatie bij Cookinglife. Ik ga hier vaker bestellen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ghislaine, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Fijn dat de kleine fout snel is opgelost, dat is waar we naar streven bij Cookinglife. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen helpen met jouw kookbenodigdheden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Hele mooie borden besteld. Goed verpakt en supersnel verzonden. Echt blij mee
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Monique Robben, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over je nieuwe borden en onze service. Veel plezier met je borden! Vriendelijke groet, Team Cookinglife.
Prima webshop met goede producten. Al vaker iets besteld. Snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met je aankopen en we zien je graag weer terug bij Cookinglife.

Nieuw product na stukkende ontvangst

Product was stuk aangekomen en is zonder probleem opnieuw verstuurd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat we snel een nieuw product konden leveren nadat je eerste zending beschadigd was aangekomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
Perfecte service met oerdegelijk materiaal
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yves, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om een uitstekende service te bieden en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je Ovenhandschoenen. Vriendelijke groet, Team Cookinglife.
Op tijd geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lilly, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk geniet je volop van je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joop, Het lijkt erop dat je een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven zonder commentaar. Dat is helemaal prima! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maria-Alexandra, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag!

Cookinglife heeft love for cooking

Ik ben onlangs een fervente online shopper geworden en Cookinglife.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen op elk gebied! Van de uitgebreide selectie hoogwaardige keukenartikelen tot de ongeëvenaarde klantenservice, deze winkel heeft mijn hart gestolen. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk is om precies te vinden wat je nodig hebt. Het assortiment is indrukwekkend en biedt een brede selectie van kookgerei, servies, keukenapparatuur en nog veel meer. Wat ik vooral waardeerde, is de variëteit aan stijlen en merken, waardoor je echt je persoonlijke smaak kunt uiten in de keuken. Wat de bestelling betreft, was de levering razendsnel en de producten werden zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen. De kwaliteit van de producten overtrof mijn verwachtingen en ik kan met zekerheid zeggen dat ik waar voor mijn geld heb gekregen. Maar wat Cookinglife.nl echt onderscheidt, is hun uitstekende klantenservice. Bij een klein probleempje met mijn bestelling stonden ze onmiddellijk paraat om het op te lossen. De vriendelijke en behulpzame medewerkers hebben me snel en efficiënt geholpen, waardoor ik me echt gewaardeerd voelde als klant. Al met al ben ik meer dan tevreden met mijn ervaring bij Cookinglife.nl en zal ik zeker terugkomen voor al mijn toekomstige keukenbehoeften. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsproducten en uitstekende service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Erik, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring met Cookinglife! We doen ons best om het online winkelen zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te maken, en het is altijd geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd. We zijn blij dat je de variëteit van onze producten en de kwaliteit van onze service waardeert. We streven ernaar om elke klant zich speciaal te laten voelen, dus het is fijn om te horen dat we dat bij jou hebben bereikt. Bedankt voor je mooie review! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen met al je keukenbehoeften. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024

Kwaliteit en goede service

Bezorging netjes en zorgvuldig. Het was echter zo dat er een aantal kommetjes niet meer heel waren door wat voor reden dan ook. Ondanks het netjes verpakt in noppenfolie en in een doos met extra plastic luchtzakjesfolie zat. Melding van gemaakt en nadat er foto’s doorgestuurd zijn werd t netjes en vlot afgehandeld en had ik binnen 2 dagen een nieuwe levering van de kommen (deze keer gelukkig heel). Het servies is ook van hoog kwaliteit. Ik ben erg tevreden met de geleverde producten en met de geleverde service.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Michiel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te horen dat enkele kommetjes beschadigd waren bij aankomst, ondanks onze zorgvuldige verpakking. Maar goed om te horen dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe kommen en dat je de kwaliteit van ons servies waardeert. We kijken uit naar je volgende bestelling bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.
Superservice, en om 20.00 uur besteld, volgende dag in huis! De rode Le Creuset pan was niet meer op voorraad waarvan ik direct een mailtje over kreeg van het team. Ik heb alsnog de witte besteld. Het geld was binnen 2 dagen retour gestort. Ook dat was een superservice! Dank jullie wel, zo kon ik een heel waardevol en tijdloos cadeau schenken aan mijn dochter...
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Siska, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus dit is altijd leuk om te horen! Het is geweldig dat je dochter zo"n mooi en tijdloos cadeau heeft gekregen. We hopen dat ze er veel plezier van zal hebben! Bedankt voor je mooie review en we zien je graag terug bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Overzichtelijke webshop!

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment! Snelle levering en netjes (duurzaam) verpakt. Ik ben ook positief over de winkel(s) met personeel wat kundig advies geeft. Een snoepwinkel zowel online alswel offline voor de kookliefhebber, maar ook zeker een goed adres voor een leuk cadeau voor een ander!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste N Jongsma, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je onze webshop en winkels waardeert. Veel plezier met je aankopen en we hopen je snel weer te zien, zowel online als in onze winkels. Net vriendelijke groet, Team Cookinglife

Vervanging bij overgang naar inductie.

Met de aanschaf van een inductieplaat kon ik wat pannen bij het oud vuil zetten. Bij het zoeken naar vervanging kwam ik op de site van Cookinglife en zag een ruim assortiment, goede filters om een keuze te maken, een fijne bijkomstigheid was de kortingsmaand en wat achteraf bleek, een supersnelle levering. 's Avonds besteld en binnen 24 uur geleverd. Kom zeker weer bij jullie terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste pannen voor je nieuwe inductieplaat. Goed om te horen dat je de levering ook zo snel vond. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We zien je graag terug bij ons voor je volgende keukenavontuur! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

heldere communicatie en correcte afhandeling

Artikel bleek toch niet direct leverbaar; ik kreeg direct een bericht hierover met de optie of ik wilde wachten of liever mijn bestelling annuleren. Ik koos voor het laatste. Mijn aankoopbedrag heb ik weer snel teruggestort gekregen. Ik ben vooral positief over de heldere en snelle communicatie.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.