cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ton, Bedankt voor je mooie review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je nog vragen hebben of kunnen we je op een andere manier helpen, laat het ons dan weten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hanne​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dorota, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl

Een klein minpuntje maar eigenlijk top

Pakket was er snel, aanbod was prima. Ondanks dat maten erbij stonden werd een onderdeel als kaasplank aangeboden maar werd bij aankomst duidelijk dat het daarvoor nogal klein is. Op de verpakking zelf word het dan ook placemat genoemd. Foto's met referentie materiaal voor formaat voor mensen die slecht zijn in inschatten zou nog top zijn maar ben verder erg tevreden.
28 jan 2024
Direct nadat de bestelling geplaatst en betaald was, kreeg ik de melding dat het product niet voorradig was. Dat kan mss meteen op de productpagina gemeld worden ipv pas na betaling. Er werd geen info gegeven hoe lang de wachttijd zou kunnen duren. Gelukkig werd de voorraad vlug aangevuld en kreeg ik mijn bestelling na 6 dagen toch in de bus. Weer een tevreden klant.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annick, Bedankt voor je feedback en je mooie review! We vinden het super om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We begrijpen je opmerking over de productvoorraad en we proberen hier altijd zo transparant mogelijk in te zijn. Normaal gesproken zou de voorraadstatus van een product duidelijk moeten zijn voordat je het bestelt. Het spijt ons als dit niet het geval was tijdens jouw bestelling. We nemen je feedback zeker mee om onze service te verbeteren. Veel plezier met je Rosle Basic Line Roerlepel! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Het plaatje op het internet en op de verpakking is een ander product dan het product dat geleverd werd. In dit geval betrof het het deksel van de pan - die bleek wel een opstaande rand te hebben, terwijl dat in het plaatje niet zo was. Beter dus, in dit geval, maar eerst even verwarrend.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Meiny, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons om te horen dat de afbeelding op onze website niet helemaal overeenkomt met het product dat je hebt ontvangen. We streven ernaar om zo nauwkeurig mogelijke afbeeldingen te tonen, maar het kan soms voorkomen dat er kleine verschillen zijn. Fijn om te horen dat het product uiteindelijk beter bleek te zijn dan verwacht! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Leuk assortiment. Snelle afhandeling van bestellingen. Een foutje in de verzending: ik kreeg voor twee producten aparte track en trace info. Er kwam een zending aan als één pakket met beide producten. De andere zending bleef hangen als pakket nog niet ontvangen door PostNL.
20 jan 2024
Beste Perry, Bedankt voor je mooie review en feedback! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling verwarrend was. Het kan soms voorkomen dat er aparte track en trace informatie wordt verstuurd voor producten, ook al worden ze uiteindelijk in één pakket verzonden. We hopen dat je in de tussentijd volop geniet van je aankopen. Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Door de drukte voor Kerst was mijn bestelling verlaat, geen probleem. Maar was wel mijn kortingscode Crazy23 23 plotsek9ng niet meer geldig, terwijlik coulance had betuigd. Dat vondik jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joke Meijer, Bedankt voor je bericht. Het is vervelend om te horen dat je kortingscode niet meer geldig was. De kortingscode Crazy23 was voor een korte periode geldig. We kunnen de code helaas niet opnieuw activeren. We hopen natuurlijk dat je toch met plezier je aankopen bij ons hebt kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
BB
Bart B.
Den Haag
Goede communicatie. Alleen jammer dat een product dat (volgens de site) op voorraad zou zijn toch besteld moest worden, zodat de levering later plaatsvond.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bart, Bedankt voor je feedback en je mooie waardering! Het spijt ons dat een van de door jou bestelde producten niet direct beschikbaar was, ondanks dat het als op voorraad stond aangegeven op onze website. Soms kan het voorkomen dat de voorraadstatus niet helemaal up-to-date is, onze excuses hiervoor. We doen ons best om dit te voorkomen en we hopen dat je ondanks de vertraging toch geniet van je aankopen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Prima service

informatie omtrent vertraging kon nog iets beter maar verder prima service, inmiddels de placemats ontvangen. Blij mee
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je feedback! We waarderen je begrip betreft de vertraging en zijn verheugd te horen dat je de placemats hebt ontvangen. We streven ernaar onze service voortdurend te verbeteren en nemen je opmerkingen ter harte. We wensen je veel plezier met je nieuwe placemats! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie en goede artikelen alleen helaas niet altijd op voorraad. Nalevering duurt vaak lang.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mirella, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je ervaring met naleveringen niet altijd aan je verwachtingen heeft voldaan. We doen ons best om producten zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen, maar soms kan dit inderdaad wat langer duren dan gehoopt. We werken er hard aan om onze voorraadbeheer en leveringstijden te verbeteren. Jouw geduld en begrip worden zeer gewaardeerd. Veel plezier gewenst met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De levering is prima. Website zou aantrekkelijker gemaakt kunnen worden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze levering. Wat betreft je opmerking over onze website, we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Zou je ons wat meer details kunnen geven over hoe je denkt dat we de website aantrekkelijker kunnen maken? We stellen je suggesties zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
gemakkelijk bestellen en betalen. snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annebeth, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met het Westinghouse Santokumes! Bedankt voor het delen van je vijfsterrenreview. We zijn verheugd dat het mes aan je verwachtingen voldoet en dat je blij bent met je aankoop. Mocht je in de toekomst meer keukengerei nodig hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We waarderen je positieve feedback enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en veel plezier met je aankoop 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goede merken snelle levering goede prijs
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bep, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met de merken, de levering en de prijs. Veel plezier met je Le Creuset Wokpan en het Kookboek De Smaak van het Seizoen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MS
Max S.
Amsterdam
Snelle levering en goed product
Prima koekenpan
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chris, Dank je wel voor je positieve feedback over de Westinghouse koekenpan! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze klanten genieten van hun producten. We wensen je veel kookplezier en heerlijke maaltijden met de koekenpan. Mocht je in de toekomst op zoek zijn naar meer kookbenodigdheden of andere producten, hopen we je snel weer te verwelkomen in onze webshop. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals bedankt en veel kookplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife