cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Adri, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze service.
27 jan 2024
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Douwe, Wat geweldig om te vernemen dat je tevreden bent over de Villa d"Este Serviesset Baita Acqua Ocean 18-Delig! Hartelijk dank voor het delen van je viersterrenreview. We zijn verheugd dat de serviesset aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent met je aankoop. Als je in de toekomst nog meer servies of andere producten zoekt, staan we graag voor je klaar. Jouw positieve feedback is voor ons van grote waarde, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ludovicus, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe Jay Hill servies :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 jun 2023

Klacht goed afgehandeld

29 jul 2023
Te late bestelling. Ik had gevraagd of iets voor een bepaalde tijd in huis zou zijn, omdat het een cadeau was i.v.m. afscheid collega. Geen reactie en het kwam te laat. Het ging om 3 bonnen van €20. Ik heb toen zelf 's avonds nog bonnen gemaakt voor de volgende dag om niet met lege handen te staan. En later die week de cookinglife bonnen bij haar thuis afgeleverd. De site ziet er goed uit en een ruime keuze.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat we jouw bestelling niet tijdig hebben geleverd. Onze excuses hiervoor. We hopen dat jouw collega tevreden is met de bonnen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hele slechte verpakking voor glaswerk. 2 van de 4 bierpullen zijn beschadigd ontvangen. Ze zijn los in de doos gelegd tussen plastic kussentjes. Ze konden dus alle kanten opvliegen tijdens de logistieke handelingen. Ook geen enkele aanduiding voor breekbaar spul. Retourproces gevolgd en nu afwachten op het vervolg. Maar ik neem aan dat het goed komt.
29 sep 2023

Prettige winkel, jammer van de verzendkosten.

Mooie winkel (Nijmegen) waar men goed de tijd voor je neemt. Mooie spullen ook. Wat ik zocht was niet op voorraad in de winkel maar wel in de webstore. Beetje sneu dat ik dat dan niet naar de winkel kan laten komen, maar alleen naar mijn huis kan laten sturen voor 4.95 verzendkosten. Wat ook pas bij het afrekenen wordt gemeld.
29 sep 2023
Beste klant,   Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat het jammer is dat het artikel dat jij graag wilde niet bij op voorraad was bij de winkel. Er staat echter een disclaimer op onze site waarin is vermeld dat niet alles wat we online hebben, ook daadwerkelijk op voorraad is in de winkel. We brengen in dat geval 4,95 euro verzendkosten in rekening bij bestellingen onder de 49 euro om het artikel bij jou thuis te bezorgen. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen jou veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
TN
T.L. N.
Niederlande
8 sep 2023
De bestelling werd heel snel geleverd, alleen bij de beneden buren. DHL doet geen kaartje meer in de bus, in de afleverinformatie op de site bij DHL is ook niets van de echte aflever locatie terug te vinden. Het heeft een week bij andere mensen in de weg gestaan. Reclamatie bij Cookinglife en DHL heeft niets opgeleverd.
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart. Helaas heeft DHL hierin dan een foutje gemaakt. Excuus voor het ongemak en ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
Koop meestal in de winkel van CookingLife Nijmegen en dat bevalt me uitstekend. Nu 2 koekenpannen online besteld waarvan 1 koekenpan levertijd van 3 - 4 dagen aangaf, echter - na telefonisch contact - blijkt dit 3 - 4 weken te zijn. De levertijd zoals vermeld mag wel wat nauwkeuriger! Vandaar 4 ipv 5 sterren.
17 nov 2023
Beste Alex, Dank je wel voor jouw feedback en onze oprechte excuses voor de onnauwkeurige vermelding van de levertijd. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest, vooral na jouw vertrouwde ervaringen in onze fysieke winkel. We zullen zeker ons best doen om de nauwkeurigheid van onze voorraadstatus op de website te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023
Super snel geleverd. Helaas is het contact met de klantenservice erg moeizaam. Eerst meer dan 15 minuten wachten ( u bent de eerst volgende!!!) dan een moeizaam Nederlands sprekende mevrouw (wel vriendelijk hoor!) maar uiteindelijk wel een goed antwoord.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de bestelling snel is bezorgd en alles goed is ontvangen. We wensen je nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Na het bestellen ging alles heel vlot. Bij levering slecht ingepakt 1 bord kapot. Gelijk gemeld. Gelijk bericht van ontvangst daarvan. Daarna 2 weken gewacht waarin gemaild. Uiteindelijk gebeld. Daarna vlug en goed opgelost
9 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen en dat je lang hebt moeten wachten op een antwoord. Onze excuses hiervoor. Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is afgehandeld! We wensen je veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Ik had servies besteld dat deels beschadigd overkwam. Het duurde een tijd voor er gereageerd werd op mijn melding maar uiteindelijk heb is het naar volle tevredenheid opgelost. Dank daarvoor
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart.We wensen je veel plezier met de bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mijn bestelling mokkakopjes liep prima. Mijn bestelling met ordernummer CL8163664 (#44482) (#45584) staat nog in de wacht, ik heb geen haast maar hoop wel dat het wel doorgaat
23 dec 2023
Beste Grabel, Goed om te horen dat je tevreden was over je vorige bestelling van mokkakopjes! Betreft je openstaande bestelling hebben wij je zojuist geïnformeerd via de mail :) Wij wensen je veel plezier toe met de mokkakopjes en fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Minpuntje is dat we bij Cooking vaker bericht kregen dat artikel niet op voorraad was maar moest worden bijbesteld. Verder goede en prettige plaats om boodschap te doen
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat de artikelen die jij besteld had niet op voorraad waren. Onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat je voor de rest tevreden bent met onze producten. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Altijd netjes verzonden, alles correct. Alleen werd mijn e-mail, welke ik 2x stuurde omdat ik geen factuur had ontvangen niet beantwoord. Erg jammer.
1 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je ons moeilijk hebt kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor! We doen ons best om op alle platformen zo spoedig mogelijk reactie te geven, echter hebben wij de achterstand, die is veroorzaakt door de overgang van systemen, nog niet volledig weggewerkt, waardoor wij niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik kan helaas jouw mails niet terugvinden, maar ik heb de factuur nu alsnog gemaild naar het emailadres wat geregistreerd staat in ons klantensysteem. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Prima in orde

Moest wel een paar maanden wachten tot het weer voorradig was, maar kreeg toen netjes een bericht, snel besteld en vervolgens snel in huis.
9 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je, ondanks de langere levertijd, tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023

De bestelling correct en snel geleverd

De bestelling correct en snel afgehandeld. Glazen waren goed verpakt tegen breuk. Geen enkele opmerkingen over de levering. Prima gedaan.
9 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AV
Ank V.
Haren
15 sep 2023

GEEN REACTIE OP MAIL

Ik had een mail gestuurd, dat de wok een afneembare steel zou hebben, dit is niet het geval. Geen enkele reactie ontvangen.
Antwoord van cookinglife.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Excuus dat we niet eerder op de mail hebben kunnen reageren. We lopen helaas erg achter op de mail. We doen ons best! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Helaas bij alle drie de bestellingen hadden we kapotte onderdelen Maar gelukkig wel alles na geleverd gekregen
8 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je jouw pakketjes elke keer met schade hebt ontvangen.  Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt.  Onze excuses hiervoor! We vinden het fijn om te horen dat je daarna wel alles geleverd hebt gekregen. Veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Artikelen netjes ingepakt

Artikelen zijn netjes ingepakt. Levering doet langer dan gewenst maar dat was wel netjes op de site gemeld.
9 aug 2023