cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.675 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

YK
Yolande K.
Den Haag
Mooie placemats en onderzetters; jammer dat ze door de slechte verpakking gekreukt en gebutst aankwamen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yolande, Wat fijn om te horen dat je onze placemats en onderzetters mooi vindt, maar wat vervelend dat ze door de verpakking gekreukt zijn aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht er sprake zijn van schade, dan vragen we je vriendelijk om dit te melden via ons schadeportaal Returnless: https://cookinglife.returnless.com/nl Dan kunnen we jou verder helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Product zoals omschreven, zeer goed ingepakt. Voldoet aan mijn verwachtingen. Wel behoorlijk stoffig.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carine, Bedankt voor je positieve review! Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe serveerpan. Het spijt ons dat het product stoffig was bij levering. We zullen dit feedbackpunt meenemen in ons verpakkingsproces om onze service te verbeteren. Veel plezier met je nieuwe serveerpan! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Tevreden klant

Snelle levering en product (glazen suikerstrooier) was degelijk verpakt, zodat het heel aankwam.
9 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
ED
Eva d.
Zoetermeer
28 jul 2023

Webwinkel doet wat het moet doen

Doet wat het moet doen, ik doe een bestelling, betaal deze en ik krijg mijn bestelling binnen.
28 jul 2023

Heb geduld, het komt goed !

Ik heb even moeten wachten, maar heb uiteindelijk mijn prachtige bestelling binnen gekregen.
1 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor jouw review! Het kan inderdaad momenteel wat langer duren bij ons, maar we doen er alles aan om bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden en klanten snel te woord te staan. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Snelle levering, goed verpakt. Goede service. Ik zou het niet weten. Geef nooit 5 sterren
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. We vinden het leuk om te horen dat je een goede ervaring met Cookinglife hebt. Fijn om te horen dat alles naar wens is en ik wens je nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
snelle reactie en levering via webshop. dit in tegenstelling tot service via de winkel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant,  Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle reactie en levering via onze webshop.  We streven ernaar om onze klanten zowel online als in onze fysieke winkels de beste service te bieden. Het spijt ons te horen dat je ervaring in onze winkel niet aan je verwachtingen voldeed.  We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.  Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met het Blackwell Droogrek voor Pasta! Laat je pasta perfect drogen en maak de meest smaakvolle gerechten. Geniet van het gemak en het plezier van koken met dit handige hulpmiddel! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Blij met de espresso kopjes Heb er even op moeten wachten . Maar ben er heel blij mee
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Excuses voor de vertraging en we wensen je veel plezier met jouw espresso kopjes! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
Service is prima , het zou alleen fijner zijn als jullie wat beter bereikbaar waren .
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring met Cookinglife ervaart.We wensen je veel plezier met de bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023
De deksels beslaan gedurende het koken waardoor je niet in de pan kunt kijken.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! Dit zal altijd gebeuren bij het koken. Dit is ook  normaal dus geen reden tot paniek :) Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 jul 2023
Snelle levering. Er was een artikel gebroken. Is direct opgepakt en nageleverd.
2 aug 2023
De pannen zijn erg mooi. Wel was er onduidelijkheid over de leverdatum.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dan,  Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat je de pannen mooi vindt!  Onze excuses als er onduidelijkheid was over de leverdatum. We streven ernaar om dit soort zaken zo helder mogelijk te communiceren.  Als je nog vragen hebt over je bestelling of als er iets is dat we kunnen doen om je ervaring te verbeteren, laat het ons dan weten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Tamelijk goede communicatie . Behoorlijk vlotte levering . Bedankt !
15 okt 2023
Alles is goed , snelle service, verpakking mag wel sterker zijn.
16 okt 2023
Goedemiddag Reggy, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife. Wij zullen dit puntje meenemen voor de volgende bestellingen. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 sep 2023
Heel blij! Eindelijk de stap genomen om die mooie pan te kopen.
20 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Veel plezier met de pan! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Ziet er goed uit, moet de pannen na het trouwen nog uitproberen.
1 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier toe op jouw speciale dag en we hopen dat de pannen zullen bevallen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Vlot geleverd, prima kwaliteit pan, heb er veel plezier van.
17 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Kerstservies

Prima verpakt,het servies kwam zonder beschadigingen aan .
16 dec 2023
Beste Edwin, Wat geweldig om te horen dat het kerstservies in perfecte staat is aangekomen!  We besteden veel aandacht aan onze verpakkingen om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en onbeschadigd aankomt.  Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 sep 2023

Goede service

Snelle vervanging van kapot product. Goede service.
16 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor de positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Prima op tijd. conmform volgens afsprak. goie info
9 aug 2023