cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Razendsnel bezorgd en goed verpakt!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Diane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!
Fijn slowcooker en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Janita, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je slowcooker en onze snelle levering.  Veel plezier met je slowcooker!
WV
Wouter en Linda v.
Haarlem, The Netherlands
Mooie placemats en snelle levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Linda, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de placemats en onze service.  Veel plezier met je nieuwe Jay Hill

uitstekend bedrijf.

goede producten en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J. van Leeuwen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
Bestelling is naar wens ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Croque Madame, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! We hopen dat je er veel plezier van hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar.
Geweldige service en mooi product!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ingrid​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Prima geregeld en keurig op tijd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wim, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag!
JV
Joan V.
Tilburg
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De bestelling werd snel geleverd
24 feb 2024
Beste Addie, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat we je snel van dienst konden zijn. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Mooie serviezen en goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Francisca, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je nieuwe servies in goede staat is aangekomen. Veel plezier toegewenst met je nieuwe servies :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering en communicatie
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering en communicatie. Dat is waar we het voor doen! Veel plezier met je aankoop.
24 feb 2024
Super ingewikkeld allemaal, top!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Loes, Dat vinden we fijn om te horen! Mocht je in de toekomst vragen of hulp nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goed verpakt en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ellen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de verpakking en de snelle levering. Veel plezier met je aankopen!
SH
S. H.
Zuid Holland
Snelle service. Netjes ingepakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sandra​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Goede service, snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankopen. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle service goede kwaliteit
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jannie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
18 feb 2024
Snelle levering en mooi servies
18 feb 2024
Beste Ilse, Bedankt voor je mooie review! We zijn altijd blij om te horen dat onze klanten tevreden zijn met onze service en producten. Veel plezier met je nieuwe servies!
Snelle levering, mooie messen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste A. van Dijk, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je nieuwe messen.
JG
John G.
Vlaardingen

Snelle levering en vriendelijke mensen

Geen opmerkingen, ga zo door.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste John, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. We doen ons best om zo door te gaan!
17 feb 2024

Leuk

Snelle en correcte levering
18 feb 2024
Beste Kerstin, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop!