cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Supersnelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Evelien, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je de bestelling snel in ontvangst hebt mogen nemen.  Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Strong, Bedankt voor je mooie review! Het team van Cookinglife is blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Veel plezier met je WoodWick Geurkaars Large Trilogy Fruits of Summer! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Prima service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maaike, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Verpakking

Zeer goed verpakt!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en in perfecte staat bij jou aankomen. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JV
Joan V.
Tilburg
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
snelle levering erg fijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nathalie, Ontzettend bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn enorm blij met je waardering. Geniet volop van je nieuwe servies en we hopen dat het je veel plezier en voldoening zal brengen bij elke maaltijd. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop!
Super snel geleverd en pannenkoekpannen voldoen helemaal aan de verkregen verwachting.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Heidi, Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw Westinghouse pannenkoekenpannen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u blijft genieten van het bakken van heerlijke pannenkoeken met uw pannen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Chantal, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de levering zo snel ging. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

De zorgvuldigheid en zorg van levering

De zorgvuldigheid en zorg waar de spullen mee worden geleverd zijn echt al een reden om bij cookinglife te bestellen. De scherpe prijs is daarbij een bonus. Wij komen zeker terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edgar, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze zorgvuldige levering en scherpe prijzen! Dat is precies waar we het voor doen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

helder en goed

heldere website. Snel en goed geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carl, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de levering! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus het is altijd leuk om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Veel plezier met je aankoop!
Heel blij met de dinerborden. Mijn servies is compleet. Leuk om de tafel mee te dressen als we lekker gekookt hebben voor vrienden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elly, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe dinerborden! Veel plezier met het dresseren van de tafel voor je vrienden!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daniëlle, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan zeker weten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Bedankt voor jouw 5 sterren review! Mocht je in de toekomst vragen of hulp nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
AE
Annet E.
Zoetermeer
Snelle levering en perfect verpakte koffie glazen. Ik had mijn twijfels of het verstandig is om glazen online te bestellen maar alle 12 zijn goed aangekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Barbara, Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alle koffieglazen in perfecte staat zijn aangekomen. Daar doen we het voor bij Cookinglife. Veel plezier met je nieuwe koffieglazen! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben voor je keuken of eetkamer, dan staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Manon, Bedankt voor jouw 5 sterren review! Mocht je in de toekomst vragen of hulp nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Snel in huis

Wat op voorraad is, volgende dag in huis..
Antwoord van cookinglife.nl
Beste A. Smit, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering! Inderdaad, als een product op voorraad is, doen we ons best om het de volgende dag al bij je thuis te krijgen. We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Razendsnel bezorgd en goed verpakt!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Diane, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!
Helaas was één bord beschadigd. Na contact te hebben gehad, is er een nieuw product opgestuurd. Super goede service waar ik erg blij mee ben!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat jammer om te horen dat er een bord beschadigd was bij aankomst, ondanks onze zorgvuldige verpakking. Maar goed om te horen dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe kommen en dat je de kwaliteit van ons servies waardeert. We kijken uit naar je volgende bestelling bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Stefan, Bedankt voor jouw 5 sterren review! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen of hulp nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
MM
Marie M.
Wageningen
Zeer snelle levering. Borden goed ingepakt. Erg blij mee!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mègy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop de borden zijn ingepakt. Veel plezier met je nieuwe borden!