Brace-specialist.nl

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2022
Brace-specialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Bijzonder simpel product. Kan om blijven bij handen wassen en is hygiënisch. Omdat de maat moeilijk te nemen is bij artrose handen zou in plaats van 2 dezelfde producten ook 2 verschillende maten in een zakje besteld kunnen worden. Kans groter dat een brace past. Gebruik hen zelf op de duim iets gedraaid zodat er nog beetje beweging is

Ik heb mijn order nog steeds niet ontvangen. Ik heb speciaal bij jullie besteld omdat jullie aangaven dat jullie de dag erop leverden. Nergens op jullie site staat aangeduid dat dit niet geldt voor leveringen in Belgie. Als ik een mail stuur krijg ik als reactie dat jullie alles doorgegeven hebben en dat het jullie probleem dus niet meer is. Dit is de omgekeerde wereld. Ik bestel bij jullie op basis van jullie belofte. Jullie zijn dan ook verantwoordelijk tot ik de bestelling, waarvoor ik dus wel al betaald heb, ontvang. Idem voor leverkosten. Er staat aangegeven gratis levering vanaf 50 euor, opnieuw staat er nergens aangeduid dat dit neit geldt voor Belgie. Ik heb hier alle respect voor maar dan moet je dit ook duidelijk communiceren. Nu heb ik speciaal een dubbele bestelling geplaatst om geen leverkosten te hebben EN de dag erop geleverd te worden. Na een week ben ik 70 euro kwijt en moet ik alsnog ergens anders een brace kopen want ik kon echt niet meer wachten wegens sporttornooi.

Beoordelingen voor Brace-specialist.nl

Onhandig

Het is niet handig dat je de bracelet zelf moet buigen, daar had ik de kracht niet voor. Bovendien was de bezorging vertraagd omdat de toevoeging huisadres BOVEN de adresgegevens stond ipv achter het huisnummer.
maat 5 cm opgegeven maar de brace is veel te groot past niet
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw review, vervelend dat u dit zo hebt ervaren. Graag wil ik u verzoeken om contact op te nemen met klantenservice@lomed.com voor een passende oplossing. We hechten veel waarde aan uw mening en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we willen graag de gelegenheid krijgen om dit recht te zetten. Dank u voor uw begrip en de kans om ons te verbeteren.
24 feb 2024
Heb nog niks ontvangen
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u vorige week maandag per mail gecontacteerd mbt uw bestelling.
18 jan 2024
Kontroleren of de maatvoering klopt met het etiket
29 jun 2023
Ik heb in het ziekenhuis ook een buddy tape oftewel een teenspalk gekregen, sorry, ik weet niet precies de goede naam maar die blijft perfect zitten omdat het smalle gedeelte wat breder is voor het euvel wat ik heb. Ik heb bij mijn linkervoet de derde teen van links gebroken. Het brede gedeelte van jullie teenspalk moet dan om de teen naast de grote teen maar dan is jullie teenspalk te breed waardoor hij niet goed blijft zitten. En het gedeelte wat over mijn gebroken teen komt is te smal. Toch heb de kleinste maat besteld. Ik vind het lastig om uit te leggen waarom ik niet tevreden ben maar het komt er voor mij neer dat het brede gedeelte te breed is en het smalle gedeelte te smal.Ik heb een foto toegevoegd met de buddyseat van het ziekenhuis
16 okt 2023

7,90 betaald en geen product

Geen retour verzendkosten rekenen als het product niet voldoet aan de beschrijving. Large Brace besteld (> 40 cm) bij omtrek 43 cm veel te strak dat na 1 uur tenen dood waren. Nu dus 2x 3,95 verzending betaald en geen brace, er was nl geen grotere maat of vervanging. Aanschaf betaling wel snel teruggestort, vandaar 2 sterren.
AS
Alex S.
‘T Gooi
Snelle verzending, maar de maat is niet goed. Gemeten maat en maat die wordt weergegeven op de website komt niet overeen. Zit los om de vinger en vooral aan het begin veel te wijd om goed aan te kunnen sluiten. Dit aangegeven bij het bedrijf, maar geen serviceaanbod door een nieuwe (kleinere) toe te sturen.
22 jun 2023
artikel nog niet ontvangen, week geleden besteld. ligt aan post, maar dat was vorig week bekend. als je artikelen als deze verkoopt moet het geen week duren en bedenken het via een andere bezorger te leveren. dan heb ik gemaild, vind de toon wat onaardig en belerend in mail en telefoon.
10 nov 2023

Snel rijk worden die je dus zo !

Ik bestel een paar krukken voor kinderen. Helaas te klein. Ik betaalde 3.95 euro portokosten en het terugsturen kost me meer dan 10 euro. Krukken maar aan een kind geven die ze wel past ! Bijna meer aan porto kwijt dan aan de krukken van 29 euro !
2 jun 2023

Past niet!!

Ik moet voor de tweede keer deze triggerduimbraces terugsturen want ze zijn nóg te groot en vallen dus af. Ik probeer het nog 1x.Helaas moet ik bij het postkantoor betalen (al 2x) en wordt het dus steeds duurder!
9 aug 2023
Ik vind de brace kwa maatvoering aan de krappe kant. Krijg de klittenband bijna niet dicht. Terwijl mijn pols omvang ruim binnen de maten zitten die aangegeven zijn op de site
Op Lomed website niet duidelijk hoe je naar webshop komt. Telefoniste ronduit niet vriendelijk bij geven instructies om product te kiezen
17 sep 2023
Op 8 oktober duimbrace besteld, maar is nog niet aangekomen en ook niet te volgen bij track & trace. Hopelijk komt het gauw aan!
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste mevrouw Molenaar, uw pakket is per brievenbus pakket verstuurd, graag wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen via klantenservice@lomed.com als uw pakket mid deze week nog niet binnen is!
14 mei 2023
Brace om de Ulna knop vrij te houden gekocht. Wegens gescheurde ulna uiteinde. Heeft geen nut . Geeft geen steun.
15 mei 2023
Beste A.E. Miltenburg, Het is jammer om te horen dat u niet het gewenste resultaat van de TFCC brace hebt gekregen. De brace is met name bedoeld om het gewricht tussen de ulna en de radius te stabiliseren en daarmee het TFCC gebied te ontlasten. Het kan dus inderdaad zijn dat als uw klacht aanwezig is op basis van een Ulna problematiek, dat de stabiliteit die wordt gegenereerd niet voldoende pijnvermindering geeft. Met vriendelijke groet, Brace-specialist
De brace was te groot ondanks een heel precieze meting door ons Hun maattabel klopt niet. Zending teruggestuurd
Na 1 dag zat er helaas al een gat in de hoes waardoor er toch water bij de gebroken arm van mijn dochter kwam.
19 mei 2023
De omschreven afmeting klopt niet met de maat. Veel te groot. Weer iets bij het plastic afval. Zonde.
22 mei 2023
Beste mevrouw van Schijndel, de maattabel is gebaseerd op de omtrek van het dip gewricht. Deze spalk moet ook worden vastgezet met tape om optimale steun te bieden. Weg gooien is natuurlijk zonde! Een product retourneren is mogelijk bij de Brace Specialist. Het product heeft 14 dagen recht op retourverzending, het online retour formulier kunt u terug vinden op onze website.
5 aug 2023

Tcff bandje

1) onduidelijkheid mbt verzenden en moment van bezorgen 2) zeer matige kwaliteit van het product
30 sep 2023
Er wordt iets op de website aangeboden. Dezelfde dag wordt gezegd dat het niet leverbaar is.