Brace-specialist.nl

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.467 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2022
Brace-specialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Bijzonder simpel product. Kan om blijven bij handen wassen en is hygiënisch. Omdat de maat moeilijk te nemen is bij artrose handen zou in plaats van 2 dezelfde producten ook 2 verschillende maten in een zakje besteld kunnen worden. Kans groter dat een brace past. Gebruik hen zelf op de duim iets gedraaid zodat er nog beetje beweging is

29 jun 2023
Ik heb in het ziekenhuis ook een buddy tape oftewel een teenspalk gekregen, sorry, ik weet niet precies de goede naam maar die blijft perfect zitten omdat het smalle gedeelte wat breder is voor het euvel wat ik heb. Ik heb bij mijn linkervoet de derde teen van links gebroken. Het brede gedeelte van jullie teenspalk moet dan om de teen naast de grote teen maar dan is jullie teenspalk te breed waardoor hij niet goed blijft zitten. En het gedeelte wat over mijn gebroken teen komt is te smal. Toch heb de kleinste maat besteld. Ik vind het lastig om uit te leggen waarom ik niet tevreden ben maar het komt er voor mij neer dat het brede gedeelte te breed is en het smalle gedeelte te smal.Ik heb een foto toegevoegd met de buddyseat van het ziekenhuis

Beoordelingen voor Brace-specialist.nl

Track en trace werkte toch niet.

Bij de bevestiging van de bestelling stond in de mail dat ik de order met track en trace kon volgen. De link werkte niet dus mailde ik naar de brace winkel die mailde terug dat dit pakje een brievenbuspakje was en dat je niet kon volgen met track en trace. Was dit meteen gezegd dan had ik me niet zo druk hoeven maken.
Zal nog een tijdje moeten dragen voor een beter oordeel, voorlopig goed. Alleen vraag of in het begin achilleshiel pijn moet doen.
Brace zit goed.. 1 nadeel dat die duimplaat niet goed buigbaar is dat je hem iets ronde kunt maken. Voor de rest een super brace
Nachtbrace houd ik geen 2 uur vol in bed. Dan krijg ik pijn in mijn hiel of zijkant van voet
Het was prima! De uitleg over de maat, de prompte verzending, geen enkele klacht.
Snelle bezorging , goede kwaliteit en perfecte steun voor mijn hand en pols
Snelle levering, goed product, prijskwaliteit goed, goede verpakking
SB
Sh***n B.
Eindhoven
Goed voor mijn arm, stevig materiaal, doet waarvoor het gekocht is‼️

Zwemhoes volwassenen onderarm Bloccs

Prima product. En snel geleverd. Past ook bij een stevigere arm
Snelle levering helpt goed bij mijn peesplaatonsteking
MS
mels s.
rotterdam
Alles snel en op tijd geleverd
Snelle duidelijke afhandeling
IV
IM v.
Lage Zwaluwe
Snelle levering, goede brace
30 mrt 2024
Sokken perfect over de gips
LH
Lubo H.