Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 9.318 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 14.562 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Er is een verkeerd adres gegevens op onze bestelling bevestigd hierdoor is de bestelling later afgeleverd.
3.33
Redelijk

Met service hebben wij niet veel te maken gehad, maar die zal waarschijnlijk ook gewoon heel goed zijn De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, we hebben en hele mooie print en Bestecanvas.nl was de goedkoopste die we konden vinden voor iets dergelijks, met soms verschillen van € 50
5.00

Helaas wat problemen met de levering. Dit kwam niet door het bedrijf zelf maar door diegene die het zou leveren. Mail naar bestecanvas, reageerde gelijk en binnen en week had ik het. Hoefdevniet extra er voor te betalen goede service. Kwaliteit/prijs goed. We zijn erg tevreden, zou zo weer bestellen daar.

Alles is goed
5.00

Het product werd pas twee weken na dat we de mail hadden ontvangen dat het product verstuurd was geleverd.

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017
Dear customer, thank you for your feedback. An e-mail is already on the way to you. Surely we can solve this problem together. We're looking forward for your reply, your Bestecanvas-Team

snel, mooi, zorgvuldig verpakt.
5.00

Nadat er bij de eerste bestelling het een en ander mis was gegaan, zocht men kontakt met mij om het op te lossen. Er werd goed geluisterd naar mijn kritiek. Ik kreeg ter compensatie een foto op canvas naar keuze kado. Dat noem ik pas service!
4.67

De eerste bestelling van onze canvasfoto was de frame niet goed hing niet strak tegen de muur maar was krom de nieuwe werd snel geleverd na de klacht gemaild te hebben helaas was de nieuwe levering precies hetzelfde en heeft mijn man zelf het frame in orde gemaakt

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017

Goods were delivered, but there was some issue with the delivery which was solved after I placed a phone call with the courier. Wished the retailer had notified me sooner that the parcel was blocked , but perhaps it isn't their responsibility. After This review Iw as contactred and explained why things didnt go as planned. Good customer service.
4.00

Mooie kwaliteit goede service en snelle levering gewoonweg top
5.00

Ik ben een tevreden klant , maar erger mij aan de vele email's met herhaling van de aanbiedingen, die wekelijks worden gestuurd. Tot vervelens toe.
4.33

30 aug al besteld en betaald. Adres nogmaals gestuurd. Nog niks ontvangen.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017
Dear customer, thank you for your feedback. An e-mail is already on the way to you. Surely we can solve this problem together. We're looking forward for your reply, your Shop-Team

Makkelijk en snel geleverd.
Enige minpuntje was dat de artikelen in je winkelwagentje bleef staan waardoor ik bleef twijfelen of het wel goed was gegaan.
5.00

De levering liep niet vlekkeloos.
De oorzaak hiervan lag bij de pakketdienst.
Bij de aanlevering was er niemand thuis en het pakket is zonder overleg bij een depot afgegeven. Helaas was dit niet het juiste afhaalpunt voor mijn postcode waardoor de levering een dag vertraging opliep.
3.67

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding
4.67

Mooie kwaliteit en ver binnen de aangegeven tijd geleverd.
5.00

Mooie producten, snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering prima kwaliteit 9
5.00

Onze foto komt prima tot zijn recht op het canvas
5.00

Flets afgedrukt. Details in lichte delen vallen weg.
3.67

mooie mok met een zeer duidelijke foto ontvangen. Prima

5 sterren zegt genoeg
5.00

Alles was duidelijk. De levering was correct en op tijd. De kwaliteit uitstekend.
5.00

Zeer snelle levering. De artikelen zijn te strak tegen elkaar verpakt, zodat de houten lijsten in het canvas worden gedrukt. De verpakking kan dus veel beter.

Goede prijs kwaliteit verhouding
4.67

Optimale kwailiteit met goede service en snelle levering voor weinig geld
5.00

Het product ziet er prachtig uit. De eerste levering was onderweg helaas beschadigd, maar na een mailtje met foto aan bestecanvas.nl werd mij zonder problemen een nieuw exemplaar toegestuurd. Daarom dus alles bekroond met 5 sterren.
5.00

Pakket was weer terug gestuurd omdat adres niet bleek te kloppen volgens hun. Daarom ruim 2,5 week moeten wachten. Jammer want daardoor kwam het als een ' te laat ' kado. Maar erg netjes geholpen dmv mail contact.

prima in orde
5.00

Ik was in eerste instantie niet tevreden en Bestecanvas heeft dat direct opgepakt en opgelost.
Geweldige service!!!
5.00

Top notch customer service. Responsive, fast and professional.
5.00

Helaas ging het bij de eerste bestelling tot 2x toe mis. Dit heeft bestecanvas.nl uiteindelijk goed opgepakt en mijn vertrouwen teruggewonnen. Inmiddels een paar bestellingen gedaan en erg tevreden over de kwaliteit!
5.00

Snelle levering en fouten worden meteen verholpen. Zeker een aanrader voor mooie canvassen. Ook zeer goedkoop
5.00

Kwaliteit zoals bijv de scherpte valt tegen.
Contact met mij opgenomen en klacht naar tevredenheid opgelost. Complimenten.
4.67

Snelle levering en mooie kwaliteit canvas Aanrader
Dit was 2de bestelling maar krijgen v beide positieve reacties
5.00

Ingegaan op aanbieding: 80x120 foto op canvas voor ruim 20 euro. Mooie prijs 2 foto's laten afdrukken. 1 is heel mooi geworden, de ander veel te donker. Na mail hierover kreeg ik bericht dat dit toch echt klopte met de ingezonden foto. Na slechte recensie werd een reprint aangeboden, die een stuk beter was (misschien weer ietsje te licht, maar goed). Daarom deze recensie aangepast.
3.33

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017

Levering was goed. Producten waren netjes verpakt. Helaas waren van de 4 producten 1 goed. De rest ondermaat en indien je contact opneemt krijg je het standaard verhaal. Hopelijk volgende keer beter.
2.00
Matig

No problemo
5.00

Deze levering ging bijna goed, ze waren ophang setje vergeten.
Maar na mijn email kwam het goed, goede service
4.00

Mijn bestelling kwam eerder dan de mail die je normaal ontvangt dat je order verzonden is. Had 2x gemaild naar canvas.nl. 2x kreeg ik reactie met waar ik mijn bestelling kon volgen. Ik had mijn bestelling al binnen, gelukkig was ik thuis.

Geen excuus, niks

geen goede service deze keer.
2.00
Matig

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen