Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 9.000 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.600 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

het was de eerste keer maar mag niet klagen, hoefde er niet zolang op te wachten of het was binnnen. van mij cijfer 8
4.00

super mooi doek ontvangen de levering was snel en je word goed op de hoogte gehouden. ook de website is makkelijk en overzichtelijk.
Bedankt Canvas
5.00

De bestelling, aflevering en kwaliteit is helemaal prima. Dus uitstekend is terechte beoordeling.

gewoon goed
4.67

Mooie foto besteld op canvas (120x80). Prima kwaliteit voor goede prijs. Binnen 3 werkdagen in huis. Kom nog wel eens terug met een volgende opdracht.

happy and fast
5.00

Ziet er goed uit en de levertijd zou 8 tot 10 dagen zijn en de foto was er al na 3 dagen.
4.00

Goede kwaliteit. Tussendoor ben je goed op de hoogte hoever/waar jouw bestelling is en snelle goede levering. Uiteraard dat alles voor een betaalbare prijs. Kortom helemaal tevreden.

Geweldig
5.00

De foto is 20 bij 30 cm dat is wel een goede maat.maaf ze hebben twee hoofden naar achter geniet.dus ik heb nu een foto van mijn kinderen en kleinkinderen.mijn kinderen zonder hoofd.deze zit op de achterkant van de lijst.
2.33

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017
Beste klant, we hebben uw bericht ontvangen en we verwerken het. Onze specialisten van de bijbehorende afdeling zorgen er voor. Wij geven u de gevraagde informatie zodra we een feedback van onze collega's hebben ontvangen. Wij danken u van tevoren voor uw steun en geduld

Goeie prijs Mooie kwaliteit en snel geleverd
5.00

Ook het tweede canvas dat ik bestelde is van prima kwaliteit en voldoet dus volledig aan de verwachting.
De zeer vlotte levering was een extra plus.
Hier zit dus een tevreden klant.

Snelle levering. Mooie afdruk
5.00

Zeer voordelig en snelle levering.

Snel binnen, goede kwaliteit
5.00

Goede service en respons. Kwaliteit van afdrukken is prachtig

Kwalitatief goede canvas. Snel geleverd

Tevreden

Snelle levering.
5.00

door mijn achternaam en woonplaats om te draaien heb ik ruim een week moeten wachten op mijn bestelling,DHL nam contact met mij op,ik vind dat op zijn zachtst gezegd erg onnozel.ik had het goed aangeleverd.beetje jammer voor een 1ste bestelling.
3.67

Erg mooie canvas

Zeer tevreden
4.67

Mooie kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden.

Goed geregeld.
5.00

Aangeboden prijs op de website komt niet overeen met de in rekening gebrachte prijs. Geen antwoord via chat line. Niet Nederlands sprekend.
1.00
Slecht

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017

goede kwaliteit canvas, print en framewerk En hele scherpe prijs

Redelijk vlotte levering.
Mooie kussenslopen.

Alles prima
5.00

As expected, looks really good the end result
5.00

Weer helemaal super Elke keer weer blij met de doeken of aluminium foto's.
4.33

Ik bestelde 3 canvassen. Bij betalen zegt het dat abn bank kan zonder ereader. Dus Ik kies die optie want Ik was niet thuis. Vraagt het toch om ereader. Dus ga Ik stap terug. Zegt site. Bestel nr is....en u heeft besteld. OK. Kan niet terug naar betalen. ...dus Ik denk dat komt per email. Née dus. Ik stuur email naar contact via website. Vervelende mevrouw in Engels zegt dat bestelling er niet i
2.00

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017

Super mooi gemaakt. Jammer dat bij 1 kerr niet thuis het gelijk naar een afhaalpunt wordt gestuurd
4.00

Snelle levering, prachtig resultaat, goede kwaliteit

Blij met het resultaat

Goede, snelle levering
5.00

Bestcanvas kan wat andere bedrijven niet kunnen. De volledige foto op het zichtdeel van de canvas afdrukken.
4.67

Geweldig. Goede kwaliteit. Levering in drie a vier dagen. Wordt prima op de hoogte gehouden van de status en levering van de order en de prijs is echt heel scherp

Alles top
5.00

Heel mooi en aparte hoes erbij, grandioos
5.00

Ik had de afbeeldingen goed gecentreerd, maar bij het resultaat is de afbeelding verschoven t.o.v. wat ik had gedaan. daardoor heb ik nu witte randen op de voorkant.
2.33

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen