bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Super mooi

Ik koop mijn canvassen al jaren bij Bestecanvas want ze zijn gewoon de beste en de goedkoopste en zeker als je een lijst om je canvas wilt. Deze 2 waren een Gucci reclame met Debbie Harry en als Blondie fan wilde ik deze natuurlijk groot hebben , helaas gaf Gucci de poster niet dus dan maar naar Bestecanvas en ze zijn heel mooi (helaas kwam er nog een derde versie van deze reclame dus mettertijd moet ik die ook maar doen) . Maar ik zeg: Wil je een Canvas ........................ er is maar 1 bedrijf zo voordelig , snel en goed. Wel jammer dat de gouden lijsten uit de collectie zijn helaas.
3 okt 2024
Bedankt voor uw positieve feedback en jarenlange trouw aan ons bedrijf. We nemen uw opmerking over de gouden lijsten ter harte en zullen uw feedback in overweging nemen. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de canvassen.
Zelfs uitvergroot is de foto nog super scherp en zeer mooi gedrukt op canvas en zeer snel geleverd. Canvas van zeer goede kwaliteit en nogmaals, foto is mooier dan ik had verwacht! Ik ben er heel erg blij mee! Wel een beetje jammer dat het bedrijf niet naar Duitsland kan leveren, maar dat het schilderij wel vanuit Duitsland naar Nederland verzonden is. Ik neem dus aan dat het bedrijf in Duitsland zit. Jammer want nu moest ik het bij een bekende in Nederland laten bezorgen, verder geen probleem maar een beetje onlogisch aangezien het pakket UIT Duitsland komt.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback! Het doet ons goed om te horen dat de kwaliteit van het canvas en de scherpte van de foto aan uw verwachtingen voldoen. We nemen uw opmerking over de levering in acht en streven ernaar om onze service continu te verbeteren.

De afdrukkwaliteit is prima.

Ik heb mijn foto op acryl (120 x 60 cm) met ophangframe op 13 oktober besteld en op 17 oktober werd ie – goed verpakt en beschermd – bezorgd. De prijs is aanzienlijk lager dan bij de concurrentie en de afdrukkwaliteit is prima. Minpuntjes zijn de vele reclame-e-mails die na de bestelling verstuurd worden en de zinloze fake-aftelklok bovenaan de website.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We zullen uw opmerkingen over de reclame-e-mails en de aftelklok in overweging nemen. Het doet ons goed te horen dat de levering en kwaliteit naar wens waren.
8 okt 2024
De bestelling en alles van jullie kant is super. De bezorgdienst is niet goed zeer zeer slecht. Het werd voor de voordeur gedeponeerd klets en klets nat alles. Geen goede zaak. Jammer jullie produkt is super mooi .aar als het nat is dan de volgende keer toch maar niet bij jullie bestellen en maar weer gewoon bij de fotowinkel. Jammer.
8 okt 2024
We waarderen uw feedback en zullen deze zeker meenemen om onze service te verbeteren. Het spijt ons te horen dat de bezorging niet naar wens was. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elke ervaring positief is. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
7 okt 2024
Het bestelde product is nog mooier dan verwacht, ben er erg blij mee! Verder vind ik de communicatie vanuit Bestecanvas erg goed. Ik ben vanaf het moment dat ik mijn bestelling heb geplaatst van elke stap op de hoogte gehouden. Erg fijn en zeer professioneel!
7 okt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de communicatie en het hele proces. We waarderen uw complimenten en kijken uit naar uw volgende bezoek.

Geen chatbox a.u.b.

Bestelcyclus en kwaliteit van de geleverde artikelen is prima alleen miste ik door een fout van GLS een artikel. Ik heb bijna een half uur met de chatbox van Beste Canvas gecommuniceerd maar dat is erg klantonvriendelijk.
3 okt 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er een artikel miste door een fout van GLS. We zullen uw ervaring met onze chatbox in overweging nemen om onze service te verbeteren. Dank voor het delen van uw ervaring.

Coole kussenhoesjes!

Het duurde eventjes,maar dat geeft niet,dat betekent dat de opdracht niet wordt afgeraffeld,de afdruk is scherp en de hoesjes gaan vergezeld van binnenkussens,heel attent. Heel blij mee!
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de aandacht voor detail en de kwaliteit. We waarderen uw geduld en zijn dankbaar voor uw vertrouwen in ons.
2 okt 2024
Ik bestel graag via jullie mijn leuke portretjes, het ziet er altijd: verzorgd uit, snelle reactie over ontvangst en bezorgen. de prijs is werkelijk geweldig. dank daarvoor
3 okt 2024
Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met de verzorging en snelheid van onze service. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en streven ernaar om onze diensten te blijven verbeteren.
Snel duidelijk en vooral prachtige kleuren. Ik dacht o een foto van de telefoon op een formaat van 50 bij 75 cm laten we het maar proberen. Maar ik was aangenaam verrast
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
26 sep 2024
Eigenlijk de hele bestelling van begin tot aan de eind aflevering perfect verlopen. Tevens is de kwaliteit van de foto en de lijst naar volle tevredenheid. Top.
26 sep 2024
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met de kwaliteit. We waarderen uw feedback enorm.
De canvas foto. Echter het verzenden van het pakket moet beter aangegeven worden. Steeds moet je je e-mail adres opgeven om het te volgen.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het delen van uw ervaring. We zullen uw feedback over het verzendproces in overweging nemen om onze service te verbeteren.

Relaxed op reis

Gekocht om de hond mee te nemen op vakantie naar zuid Frankrijk 🇫🇷. Vooralsnog SUPER tevreden. Hond ligt zo zeer relaxed op de achterbank 👍.
3 okt 2024
We zijn blij om te horen dat de ervaring positief is. Bedankt voor het delen van uw feedback en we hopen dat uw toekomstige ervaringen net zo bevredigend zullen zijn.
PB
Patricia B.
IJsselstein

Top!

Makkelijke/goede site om een bestelling te kunnen plaatsen. Goede/snelle service wat ik al jaren van jullie gewend ben! Ga zo door!
2 okt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw waardering wordt zeer op prijs gesteld en we zullen uw feedback zeker in overweging nemen.

Zeer tevreden

Makkelijk te bestellen. Prachtige kwaliteit en goed verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over mijn foto's op acrylglas.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We waarderen uw tevredenheid en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
3 okt 2024
Ik kreeg geen app wanneer het bezorgd werd. Ik had een dag voor de bezorging alleen te horen gekregen dat het vertraagd was.....
4 okt 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u geen melding heeft ontvangen. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze meenemen in onze toekomstige verbeteringen.

Gewoon Fantastisch

Super kwaliteit. Super mooi. Gewoon geweldig!! Was perfecte kado voor mijn schoonmoeder! Bedankt! Ik zal vaker gestellen!!
26 sep 2024
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en waarderen uw positieve feedback. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Hoe mooi mijn kat eruit ziet op canvas. Ik heb vaker bij jullie besteld, en jullie doen dat heel erg goed en netjes.
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en dat u vaker bij ons bestelt. Wij waarderen uw complimenten en streven ernaar om deze kwaliteit voort te zetten.
7 okt 2024
Op zicht was alles goed mok was top duurde alleen wat langer dan verwacht moeilijk inzicht waar de mok was verder top
7 okt 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen deze zeker in overweging nemen om onze service te verbeteren. Fijn om te horen dat de mok naar wens was.
Het was een prachtige afdruk op canvas ik was blij verrast keurig verpakt en afgeleverd kan jullie zeker aanbevelen
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen.
ND
7 okt 2024
Goede kwaliteit, netjes afgeleverd. Levering zelf zou misschien sneller kunnen, maar weet niet of dat mogelijk is.
7 okt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zullen uw feedback over de leveringssnelheid in overweging nemen. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit.