Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.471 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.942 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik heb wat canvassen besteld, en allen goed ontvangen. Ook het portret was knap Erg netjes van canvas. Ben er blij mee.

Na 4 dagen ontvangen. Goed verpakt & mooie kwaliteit (:

Mooi resultaat
4.00

Afdruk werd snel geleverd in een (iets te) grote verpakking. In eerste instantie schrok ik wel even bij het openen van de beschermlaag om de foto, want afdruk leek een zwaar blauwzweem te hebben. Bleek gelukkig te komen door een beschermfolie die op de foto geplakt was. Wat wel jammer was is dat er standaard geen ophanghaakjes bij geleverd worden, alleen de forexprint. Ben het anders gewend.
4.00

Mooie kwaliteit echt een aanrader

Beoordeling:8

prima allemaal

Ik zou graag de bestelling die ik gedaan heb, nog 3 stuks willen hebben en
alleen de bezorgkosten willen betalen. maat 20-30 daar adverteren zij mee.
De bestelling van maat 40-60 was top. Dank daarvoor.
Ik hoor van jullie.
mevr. JJ van de Kraak

Vlot afgehandeld
4.00

Ondanks de feestdagen toch redelijk snel geleverd en goede kwaliteit
5.00

snelle levering, zag er erg mooi uit, alleen kun je niet vooraf zien of de foto genoeg resolutie heeft om te vergroten.
4.67

Top kwaliteit
5.00

Geweldige kwaliteit, geweldige levering, geweldige prijs, heb er al verschillende mensen superblij mee gemaakt, absoluut een aanrader Ik had de mokken besteld

4.33

Belachelijk, geen reactie op mail pas na 8 dagen Dutjes in foto van alluminium en lichte krasjes. Ik hou ze omdat het niet heel erg opvalt en ik geen zin meer heb om ook maar iets van dit bedrijf te weten. Wat een afknapper zeg. Raad ze bij iedereen af
1.33
Slecht

Snelle levering van prachtige foto's, zeker met de huidige actie is het elke cent waard.
4.00

De foto was op de canvas erg roze en dit hadden wij niet zo besteld. Erg jammer
3.33
Redelijk

Mooi resultaat, goede levering en snelle service.....een aanrader
4.33

Alles succesvol afgeleverd en afgehandel. Had echter wel wat vragen maar helaas geen tel contact mogelijk, jammer

Dank daarvoor alles

Tot de volgende keer
4.67

Levering gebracht begin van de middag.
Heb het opgehaald bij het afhaal adres.
3.33
Redelijk

De canvas is in perfecte staat en zeer snel geleverd.
5.00

Foto te klein en te donker op de canvas geprint
Jammer had er meer van verwacht
2.33
Matig

Vlotte levering en mooi gedaan
5.00

Zeer snel en accuraat met perfecte levering en prachtige kleuren. We zijn erg tevreden.
5.00

Super blij met de canvas robuust en Mooie kleuren.
Het ophangsysteem wat ik erbij heb besteld paste alleen niet bij deze canvas, touw was veel te kort.
Overigens was dit ook geen stabiele manier van ophangen, bij een grote maat van 160z

Alles was ok.
4.00

Goede kwaliteit printwerk. Tevreden over de randen van canvasdoek. Ook nog goedkoop. Volgende keer ga ik weer hier bestellen.

Top
Levering eerder dan verwacht, goed verpakt en alles volledig naar wens.
5.00

Was net een dag te laat voor waar ik het voor nodig had. Heeft me extra kosten opgeleverd voor apart bezorgen. Product zelf was prima. Risico van te laat heb ik zelf genomen dus geen slechte beoordeling. .ga waarschijnlijk over een tijdje nog een bestelling doen

goed en snel

Prima afdruk, snel geleverd
5.00

Tevreden met product en levering
4.00

De kleuren v/d foto's die ik geüpload heb zijn op canvas VEEL te 'fel' en das best wel jammer
3.67

1 januari besteld, nog steeds in productie op 13 januari. Na bijna 2 weken nog niets ontvangen. Foto op canvas binnen 24 uur klaar voor verzending totaal niet waargemaakt. Na 12 dagen nog steeds niet klaar voor verzending en nog steeds in productie. Zo slecht nog niet meegemaakt. zwaar teleurgesteld
1.00
Slecht

Onze doeken zijn heel mooi geworden en snel geleverd
5.00

Goed gegaan alleen had het fijner gevonden als ik track and trace had
4.33

snel, goedkoop en goed geleverd
4.00

Bestelling en aflevering keurig verlopen
4.00

ziet er niet mooi uit, ben echt niet tevreden
1.67
Matig

Helemaal top

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen