Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 8.584 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 14.665 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

+++
5.00

Goede kwaliteit snelle levering en spotgoedkoop
5.00

snelle levering en mooi resultaat

Te donker afgedrukt.
3.67

Ik ben eeg tevreden over beste canvas Ik had een paar doeken in zwart-wit besteld die te donker waren geworden, ik heb dit toen aangegeven en nieuwe doeken ervoor terug gekregen.
Daarbij kreeg ik ook een voucher voor een gratis doek, ook deze is erg mooi geworden. Goede services

Top

Super mooi
4.00

De 4 FotoAfdrukken op Canvas die ik tot nu toe besteld heb zijn Allemaal TE DONKER en komen niet overeen qua Helderheid met de Originele Foto's: Ze zij Allemaal Te Donker Erg Jammer want het canvas is verder van goede kwaliteit. Maar Uiteindelijk Telt toch Alleen de Kwaliteit van Reproductie van de Originele Foto, en die is altijd Te Donker, Erg Jammer
4.33

DE AFDRUKKEN VAN DE FOTO'S ZIJN ALTIJD TE DONKER.WAT ERG JAMMER IS OMDAT DE ORIGINELE FOTO'S DAARDOOR NIET TOT HUN RECHT KOMEN. ERG JAMMER. HEB NU 4 FOTO'S OP CANVAS AF LATEN DRUKKEN EN ZE ZIJN ALLEMAAL TE DONKER. ERG JAMMER. JUIST OMDAT DE REST VAN HET PRODUKT WEL VAN GOEDE KWALITEIT IS. MAAR HET GAAT NATUURLIJK UITEINDELIJK OM DE KWALITEIT VAN DE REPRODUCTIE VAN DE FOTO, EN DIE IS TE DONKER.
4.33

We zijn super blij met de foto's op canvas. Prijs/levering/kwaliteit verhouding super goed.
4.00

We zijn heel blij met het resultaat èn de prijs
5.00

alles prima. graag tot vlg x
5.00

Voor mij een hele dikke 10. Geweldig mooi super blij erg snel en alles haar scherp. Dank jullie wel de volgende komt er ook aan. Dik en dik tevreden.

Met vr groet nannie.

snel en keurig uitgevord
4.67

Zoals gewoonlijk....Kan niet beter.
Iedereen blij.
5.00

Super snelle en corecte levering, mooie kwaliteit van de canvas en niet al onbelangrijk een topprijs een echte aanrader
5.00

ophangsysteem duur en geen toelichting
4.67

Mooi resultaat Erg tevreden

Tevreden klant bezorging uitstekend , de foto op canvas mooi. Tevreden Klant
5.00

Mooi kwaliteit, goede kleuren en snel geleverd
5.00

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs wanneer je de aanbiedingen volgt. Een aanrader
5.00

Voldoet precies aan de verwachtigingen...
5.00

ontzettend blij met de resultaten op het canvas
4.33

canvas besteld heel snel geleverd ben zeer tevreden

Goede kwaliteit, snelle levering
5.00

Wij zijn super blij met onze aankoop. Goede kwaliteiten en een fijne keuze om uit te kiezen
5.00

heel goed gegaan. en is heel mooi

Hele mooie foto
Goede kwaliteit
5.00

Met heel veel genoegen hebben wij een foto van ons hondje op canvas laten zetten.
Verrast door het resultaat hangt de plaat nu in onze woonkamer.
Bedankt voor de perfecte service en graag tot snel.
5.00

Het bestellen ging soepel en het afleveren ging ook prima.
En netjes en best snel afgewerkt.
5.00

Het product was erg mooi geworden, en netjes afgeleverd.
5.00

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

gewoon heel goed

Heel tevreden.Mooi duidelijk.Goede kwaliteit
5.00

Goede service perfecte verzendig en een prachtig product ik ben er erg enthousiast over
5.00

Heel mooi De kleuren zijn prachtig.
5.00

Prima afdruk, perfect verpakt en snel geleverd.
5.00

Uitstekende Service, perfect levering en vooral super gafe producten Zeker weten een 10
5.00

snel en goed, keurig verpakt
5.00

Mooi resultaat qua afwerking en levering.

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen