bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.651 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.748 beoordelingen in totaal

11 jan 2024
Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

EA
Elena A.
Amsterdam
De kwaliteit van het fotoproduct (fotoboek). Erg mooi en degelijk. Niet goedkoop, maar uitstekende kwaliteit. De foto's zijn erg mooi afgedrukt en het bindwerk is prima. Snelle en goede levering. Een kanttekening: Ik kon nergens een kortingscode vinden. Je word doodgegooid met kortingscodes en reclames, maar dat geldt voor andere fotoproducten. Voor fotoboeken kan ik steeds niets vinden. Bij Albelli is dat wel zo en dat is eigenlijk wel een reden om over te stappen...
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en zullen deze zeker in overweging nemen. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren.
26 jun 2024

Fantastisch

Ik heb verschillende keren bij jullie besteld en ik ben super tevreden. In mijn geval kunnen jullie het niet beter doen. Het is perfect. Mijn kunst hebben jullie geprint op verschillende maten op canvas, plexiglas, een kussen en gisteren ontving ik de mokken. Ze zijn prachtig geworden. De kleuren etc. zijn heel helder geprint. Dankjulliewel want ik ben er heel blij mee.
26 jun 2024
Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de resultaten. We waarderen uw vertrouwen in ons en kijken uit naar uw volgende bestelling.
zeer duidelijk internetsite . . . makkelijk te bestellen.... zeer goede begeleiding per mail over de hele gang van zaken, je word prima geïnformeerd t/m de uiteindelijke bestelling toe, zelfs erna. de bestecanvas biedt daarbij een prima product tegen een lage prijs: al bij al vijf sterren meer dan waardig ! ik beveel jullie bij anderen zeker aan . . .
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We waarderen uw aanbeveling en zullen uw opmerkingen zeker meenemen om onze service te blijven verbeteren.
MB
Myrte B.
Wageningen
20 jun 2024
Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Zorgvuldig verpakt. Alleen de verzending is vrij vaag. Gls is erg summier in de communicatie van de voortgang van het pakketje zetten het pakje voor de deur zonder moeite te nemen om aan te bellen terwijl ik gewoon thuis ben. Maar daar kunnen jullie niets aan doen.
20 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen deze zeker in acht nemen. Het spijt ons te horen van de bezorgervaring, en we waarderen dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen.
21 jun 2024
Ik heb dit Memory spel met foto,s voor de vakantie gekocht.leuke verassing. Wat ik leuk had gevonden is dat je de keuze kreeg om het in een doosje te kopen. Is steviger en leuker om weg te geven . Nu zit het in een zakje, ook heel leuk hoor. Maar zou gewoon leuk zijn als je die keuze kreeg
22 jun 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling en waardevolle feedback. We zullen uw suggestie over de verpakkingsopties zeker in overweging nemen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Wall of Fame

Al een aantal jaren bestel ik deze magneetfoto’s voor aan de muur. Voor onze wall of Fame van alle kleinkinderen ( 10) Klantvriendelijk manier van bestellen via de site. Regelmatige updates over hoe ver het is met de verzending van de levering.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback en trouwe klant zijn. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om onze service te blijven verbeteren.
MS
Máry S.
Tilburg
25 jun 2024
Heeft mijn verwachting overtroffen. Kan geen foto toevoegen, het is een kadootje en de ontvanger van dit kado heeft hem nog niet gehad omdat ik niet verwacht had hem zo supersnel te ontvangen. En ze is ook bekend met deze site.
25 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat de levering sneller was dan verwacht. We hopen dat de ontvanger net zo tevreden zal zijn!
CC
Carmen C.
Amstelveen, Noord-Holland

Good quality

It is the third time we have ordered things from BesteCanvas. Every time the quality was good, the photos were accurate and well-positioned. The website is easy to use and the products are delivered with careful packaging.
Antwoord van bestecanvas.nl
Thank you for your continued trust in our service. We're pleased to hear about your satisfaction with the quality and presentation of our offerings, as well as the ease of using our website. We appreciate your feedback and look forward to serving you again.
AD
2 jul 2024
Ik ben heel tevreden, de website vind ik top en heb mijn bestelling altijd vrij snel in huis. Ik heb mijn garage opgeknapt en ga een wand helemaal vol hangen met allemaal canvas schilderijen van al mijn auto's
3 jul 2024
Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met onze website en de snelheid van levering. We zullen uw feedback meenemen om onze service te blijven verbeteren. Veel plezier met het decoreren van uw garage!
21 jun 2024

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Dit is mijn achtste bestelling bij Bestecanvas. Ik had 3 grote canvassen besteld. Erg goede printkwaliteit met uitstekende kleurweergave. Goed op frames gespannen. Kortom: zeer aanbevelenswaardig!
21 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en trouwe klandizie. Het doet ons goed te horen dat de printkwaliteit en kleurweergave naar wens zijn. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.

De aanbieding was mooi….

De aanbieding was mooi als 1e kennismaking. Maar ruim €33 euro per stuk en dan het plexiglas niet netjes afwerken aan de zaag randen vind ik tegenvallen. 2 minuten extra aandacht had best gekund.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.
29 jun 2024
Wat beter kan ( maar het kan ook aan niet goed gecallibreerd zijn van mijn IPad) is een afbeelding van hoe het werk er reel uit komt te zien. Daar zit een groot verschil in met het origineel.
29 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen deze in overweging nemen en streven ernaar om de presentatie van onze producten te verbeteren.

Prachtige foto in lijst

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen van een foto met een prachtige lijst erom. Erg blij mee en het ziet er heel mooie uit. Levertijd was ook netjes, binnen 10 dagen geleverd.
28 jun 2024
Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering en de presentatie van uw bestelling. We waarderen uw steun en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Super bij met het resultaat van 😊😊

Ik was onzeker hoe mijn foto uit zou vallen op een doek van 80 bij 80 Zowel de scherpte en de kleur is zondermeer super mooi uitgevallen. Ik ben dan ook meer dan 100% te vreden.
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed te horen dat u meer dan tevreden bent met het resultaat. We waarderen uw feedback enorm.
Voor het eerst bestelling gedaan. Medewerker gaf aan dat wat ik had geupload niet erg mooi zou worden. Met andere foto's kon het wel! En daar onderscheid je kwaliteit!
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zullen uw opmerkingen meenemen om onze service te blijven verbeteren.
Mijn foto op canvas in goede orde en scherpte ontvangen, had m alleen sneller verwacht, heeft bijna week geduurd. Maar gelukkig nog op tijd voor verjaardags kadootje.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We nemen deze mee en streven ernaar onze service continu te verbeteren. Fijn dat het nog op tijd was voor de verjaardag.

Mooie acrylblokjes!

Weer een paar prachtige acrylblokjes besteld. Eentje heeft wat moeilijke kleuren maar de rest is weer top! Leuk voor op de kast en om weg te geven als kado.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de meeste acrylblokjes naar wens zijn. We waarderen uw feedback en het feit dat u onze producten als cadeau gebruikt. Veel plezier met uw aankoop!

Top!!!

Ik heb al twee keer van bestecanvas wat besteld en beide keer was het heel snel bezorgd. Photos zijn van een goed kwalititeit en echt waard voor de prijs.
28 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van levering en de kwaliteit. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
Deze bestelling was mooi en ook scherp afgedrukt... Dat is wat ik graag wilde. Het is ook wel eens minder geweest....vandaar dat ik zeg...'was mooi'
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om onze service te verbeteren.
RD
R. d.
LISSE
23 jun 2024

"n Super bedrijf!

'n Super bedrijf! De canvasafdrukken zijn altijd perfect! Het geheel wordt ook keurig verzorgd- en goed ingepakt verzonden. Ga zo door BesteCanvas!
23 jun 2024
We waarderen uw positieve feedback enorm en zijn blij dat u tevreden bent met de zorg waarmee onze producten worden verzonden. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen. Hartelijk dank voor uw steun!