Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.493 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.966 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De levering via GLS was echt vet waardeloos, heeft me ook nog extra geld gekost, daar de gesprekskosten een euro pm bedragen.
3.67

Netjes verpakt en snel in huis....
4.67

5 STERREN

Mooie Kwaliteid
5.00

Geweldige service en heel snel geleverd zeer tevreden.
5.00

Zeer tevreden met mijn bestelling

Uitstekende kwaliteit
Levering via GLS niet zo voorspelbaar
4.33

Een canvas had 3 rimpels die komen door slordig nieten van het canvas op het frame.
3.33
Redelijk

De canvas was schitterend .ieder haartje was te tellen en de afleverdatum was geleverd zoals gezegt toppppie .we zijn erg tevreden

geweldig product

5.00

Het was een fotodeken die ik met spoed had aangevraagt rond de kerst i.v.m. een zieke vriendin. Ik had het mooie goedgedrukte deken binnen een paar dagen binnen. Respect En bedankt Super service.

alles perfect
5.00

Top site met een top levering en geweldige mooie canvas doeken

Prima kwaliteit, snelle levering

Levering was heel snel en kwaliteit was boven verwachting. 10+
5.00

Correct uitgevoerd en op tijd geleverd.

Een aanrader.
Mooie canvas foto's
Goede kwaliteit
5.00

alles prima voor elkaar staat 24 levering maar dat kan natuurlijk niet toch nog binnen 5 dagen geleverd en stevig verpakt grandioos
beveel het zeer aan

kreeg geen bevestiging van betalen dat zou max. 2a3 dagen duren, na 5 dagen
nam ik contact op info@bestecanvas.nl, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik een e-mail van de Nederlandse Canvas.nl en niet het Duitse bestecanvas.nl
Ik kreeg het gevoel dat er iets mis was. en dat ik mij geld kwijt was
Maar tot mij grote verbazing heb ik hem wel gekregen maar niet op tijd voor een verjaardag
2.33
Matig

Dag, ik was aangenaam verrast over de kwaliteit van m'n bestelling. Deze was zeer goed verpakt en het werk zelf was prima van kwaliteit wat betreft kleur, scherpte en uitsnede. Ik ben tevreden
5.00

waaauw wat een service en wat een kwaliteit

Levering veel te laat.
Op twitter bericht wordt niet gereageerd.
Product nog niet ontvangen maar wel verzoek om beoordeling. Wacht al twee weken op 10 muismatten.
1.00
Slecht

Heel erg tevreden met de levering,en de kwaliteit is prachtig,zal het zeker aanbevolen bij vrienden en kennissen.......
5.00

Ik heb wat canvassen besteld, en allen goed ontvangen. Ook het portret was knap Erg netjes van canvas. Ben er blij mee.

Na 4 dagen ontvangen. Goed verpakt & mooie kwaliteit (:

Mooi resultaat
4.00

Afdruk werd snel geleverd in een (iets te) grote verpakking. In eerste instantie schrok ik wel even bij het openen van de beschermlaag om de foto, want afdruk leek een zwaar blauwzweem te hebben. Bleek gelukkig te komen door een beschermfolie die op de foto geplakt was. Wat wel jammer was is dat er standaard geen ophanghaakjes bij geleverd worden, alleen de forexprint. Ben het anders gewend.
4.00

Mooie kwaliteit echt een aanrader

Beoordeling:8

prima allemaal

Ik zou graag de bestelling die ik gedaan heb, nog 3 stuks willen hebben en
alleen de bezorgkosten willen betalen. maat 20-30 daar adverteren zij mee.
De bestelling van maat 40-60 was top. Dank daarvoor.
Ik hoor van jullie.
mevr. JJ van de Kraak

Vlot afgehandeld
4.00

Ondanks de feestdagen toch redelijk snel geleverd en goede kwaliteit
5.00

snelle levering, zag er erg mooi uit, alleen kun je niet vooraf zien of de foto genoeg resolutie heeft om te vergroten.
4.67

Top kwaliteit
5.00

Geweldige kwaliteit, geweldige levering, geweldige prijs, heb er al verschillende mensen superblij mee gemaakt, absoluut een aanrader Ik had de mokken besteld

4.33

Belachelijk, geen reactie op mail pas na 8 dagen Dutjes in foto van alluminium en lichte krasjes. Ik hou ze omdat het niet heel erg opvalt en ik geen zin meer heb om ook maar iets van dit bedrijf te weten. Wat een afknapper zeg. Raad ze bij iedereen af
1.33
Slecht

Snelle levering van prachtige foto's, zeker met de huidige actie is het elke cent waard.

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen