Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6.088 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 8.751 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Hele mooie canvasdoeken goed kwaliteit Levering duurde langer dan aangegeven stond. Ondanks dat zeer tevreden
4.33

Heel correct. Correcte prijs, mooie producten, snelle levering
5.00

Niks mis mee. Zijn zeer tevreden.
5.00

Tevreden over de atikelen. en de levering.

Zeer goede service
5.00

Wat ik besteld heb klopte ook. Alleen foto komt er iets anders op te staan dan het voorbeeld .
Hier voor geef ik n 7 voor.

4.00

Goede kwaliteit canvas en goede kwaliteit lijsten. Ook niet geheel onbelangrijk. Alles wordt goed en solide verpakt.

top
4.00

Fijn met u zaken te hebben gedaan
5.00

snelle levering goed geregeld met transport en transporteur dus gewoon perfect ook de afdruk ziet er fantastisch uit

Bestelling optijd geleverd
Bestelling is heel
Canvas komt 100 overeen met t plaatje wat ik besteld
Mooie canvas, dus kortom top

Super snelle levering, super
5.00

Ik ben er heel blij mee,super mooi
5.00

Op de website staat heel mooi binnen 24uur klaar voor verzending, maar ben nu 10 dagen verder en heb nog steeds niks ontvangen. wel heb ik de mail ontvangen om bestecanvas.nl te beoordelen.... beetje jammer. hoop dat het product in ieder geval goed is
1.00
Slecht

Heel mooie canvas en snelle levering
5.00

Al eerder besteld bij bestecanvas, was toen goede kwaliteit.
Maar nu?? Bagger.
Mokken waren niet mooi, zat een rare rand om de foto. Foto was korrelig.

Telefoonhoesje idem-ditto. Ook korrelig.
Samsung s6edge hoesje is heeeel moeilijk om te doen, bleef haken achter de knopjes. Eenmaal eromheen schoof hij heen en weer in t hoesje.
Kan m dus niet gebruiken ivm kans op krassen aan de achte
1.00
Slecht

mooie canvas en scherp van prijs snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit
5.00

Zoals gewoonlijk alles in order, prima
5.00

alles prima geregeld volgens aankondiging
5.00

Super product voor een lage prijs
5.00

Snel geleverd. Goede verpakking.

gewoon echt leuk
5.00

Probleemloos en kwaliteit Wens niets meer
5.00

Everything great Fast delivery and canvas are beautiful
5.00

Wat een snelle service. En het ziet er keurig uit.
5.00

De service van GLS is totaal onduidelijk, "Binnenkort komen we langs", wat is binnenkort? daar kan ik niet op plannen. Ook kun je van te voren geen invloed uitoefenen op de levering, alleen nadat ze al een keer langs geweest zijn als je niet thuis bent. Ik zou geen pakketten met hun verzenden.
4.33

Wat een goede en snelle service Er stond een levertijd van 4-7 werkdagen voor de bestelde canvasprint. Ik had de print al na 3 werkdagen in huis Aanrader dus

Het is precies zoals ik het wilde hebben....een 9

Dank
4.00

Prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed. Ik vind de kleuren op het hout ietwat vel overkomen. De lever tijd is wel wat lang. De foto is niet rechtstreeks op het hout gedrukt. Ben wel benieuwd hoe lang dit houdt.
3.67

Bestellen was makkelijk, duidelijke informatie over hoe de levering zou gaan verlopen. Was snel in huis en canvas is van mooie kwaliteit. Ben er heel blij mee
5.00

Prima snelle service , goed product en een fijne prijs
5.00

Randjes beetje scheef (heeel klein beetje) verder top
4.67

Foto's zien er altijd goed uit, en snelle levering
5.00

Twee mobielhoesjes besteld met foto, vind helaas de kwaliteit enorm tegenvallen. Schaduwen zijn geel. Dus in plaats van een zwart witte foto, heb ik een foto met zwart, wit en geel. Ook de levering is best misleidend, bovenaan de website staat gereed voor verzending binnen 24 uur, dan ga je er toch vanuit dat het daarna snel geleverd wordt. Toch duurde het een week voordat de hoesjes er waren.
2.67
Redelijk

De print is mooi, maar er is met de foto"gerommeld" . Het beeld wat ik heb aangeleverd is "ingedrukt", waardoor de mensen op de foto en de omgeving vervormd wordt.
2.67
Redelijk

Snelle levering en een zeer mooie foto top top
5.00

Super kwaliteit en snel geleverd. Prijs is ook prima

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen