Brace-specialist.nl

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2022
Brace-specialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Bijzonder simpel product. Kan om blijven bij handen wassen en is hygiënisch. Omdat de maat moeilijk te nemen is bij artrose handen zou in plaats van 2 dezelfde producten ook 2 verschillende maten in een zakje besteld kunnen worden. Kans groter dat een brace past. Gebruik hen zelf op de duim iets gedraaid zodat er nog beetje beweging is

Ik heb mijn order nog steeds niet ontvangen. Ik heb speciaal bij jullie besteld omdat jullie aangaven dat jullie de dag erop leverden. Nergens op jullie site staat aangeduid dat dit niet geldt voor leveringen in Belgie. Als ik een mail stuur krijg ik als reactie dat jullie alles doorgegeven hebben en dat het jullie probleem dus niet meer is. Dit is de omgekeerde wereld. Ik bestel bij jullie op basis van jullie belofte. Jullie zijn dan ook verantwoordelijk tot ik de bestelling, waarvoor ik dus wel al betaald heb, ontvang. Idem voor leverkosten. Er staat aangegeven gratis levering vanaf 50 euor, opnieuw staat er nergens aangeduid dat dit neit geldt voor Belgie. Ik heb hier alle respect voor maar dan moet je dit ook duidelijk communiceren. Nu heb ik speciaal een dubbele bestelling geplaatst om geen leverkosten te hebben EN de dag erop geleverd te worden. Na een week ben ik 70 euro kwijt en moet ik alsnog ergens anders een brace kopen want ik kon echt niet meer wachten wegens sporttornooi.

Beoordelingen voor Brace-specialist.nl

Track en trace werkte toch niet.

Bij de bevestiging van de bestelling stond in de mail dat ik de order met track en trace kon volgen. De link werkte niet dus mailde ik naar de brace winkel die mailde terug dat dit pakje een brievenbuspakje was en dat je niet kon volgen met track en trace. Was dit meteen gezegd dan had ik me niet zo druk hoeven maken.
de handschoenen tegen artrose geven niet echt steun en de maattabel klopt niet echt: zijn veel te ruim
Valt heel snel van de vinger af. Gaat beter met een plakband je of stukje trekpleister.
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw review. De Joint 8 hoort niet van uw vinger af te schuiven, hoogstwaarschijnlijk heeft u dan een te grote spalk.
Leuke site
18 apr 2024
Nachtbrace houd ik geen 2 uur vol in bed. Dan krijg ik pijn in mijn hiel of zijkant van voet
10 feb 2024
Ze vielen mij tegen omdat ze te pijnlijk aanvoelen door t harde materiaal en ik ze daarom niet kan dragen.

Vingerspalk malletvinger

Het aanbod is oké. Het is fijn dat ik zonder problemen in het water kan met deze spalk. Het probleem is de maat. De maat voor de vingerspalk moet je zelf opmeten . Ik meet 6 cm. Maat 8 = 6cm. Maar dan zit er erg veel speling op het bovenste kootje. Hij schuift eraf . Het kootje moet recht blijven maar ik zie een kromme stand naar beneden.
De verwerking van de bestellingen was in orde. Helaas bleek bij ontvangst van de wrist widget het niet om de narrow (mijn voorkeur) uitvoering ging, maar de bredere variant. Het zou fijn zijn als de specificaties van het artikel dit zou vermelden.
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw bericht. De TFCC brace komt maar voor in één variant. Zou u contact op kunnen nemen met klantenservice@lomed.com? Wij helpen u graag verder.
27 jan 2024
4 jun 2023
Tips voor verbetering Prijs kwaliteit verhouding. Het is verschrikkelijk te weten dat mensen met een beperking hulpmiddelen blijven kopen om de pijn en meer schade te beperken. Dat ik hierdoor 25 euro afreken voor wat plastic wat in productiekosten nog geen euro is vind ik misbruik maken van bovenstaand gegeven. Wat zeker goed was is de functie van het hulpmiddel
20 sep 2023
"Voor 15:00 besteld = Dezelfde dag verzonden" is de grootst misleidende troep die je kan verzinnen. "Voor dinsdag 15:00 besteld = rond zaterdag binnen" zou je potenciele klanten vast kunnen waarschuwen dat ze "effe" zonder een brace zullen moeten lopen. Oh, en de tracering in het mailtje deed het niet.
4 okt 2023
Het was moeilijk om de maat te bepalen, dus heb ik mijn kledingmaat genomen. Ik dacht dat ik een rugbrace besteld had, maar ik heb een schouderbrace ontvangen. Helaas heb ik de brace al gedragen, dus: helaas, ………
23 nov 2023
Brace per post opgestuurd maar betaald voor track-trace. Product net op tijd aangekomen (belgie). Product zelf uitstekend en perfecte brace 👍🏻
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw review. Graag wil ik u informeren, dat er kosten worden verrekend als er besteld wordt vanuit België.
26 jul 2023

Redelijk snelle afhandeling, kwaliteit redelijk

Pakket werd binnen enkel dag per post bezorgd, hoewel binnen 24 uur verzonden. Product doet nog niet helemaal van wat ik verwacht had.
8 mei 2023
De kous mag om de kuit wijder gemaakt worden bij mij past ie niet om de kuit en kan het niet verstellen. Jammer voor mij een miskoop
9 aug 2023

Te groot

Had m'n duim omtrek gemeten en kwam op 6.5 uit maar ik had kleiner kunnen bestellen want dit spalkje is helaas te groot
Incorrecte informatie over levertijd en leverproces op meerdere momenten, onbegripvol personeel
Geeft steun, maar kan nog steeds niet veel met mijn hand
19 okt 2023
beter omschrijven extra riem