Brace-specialist.nl

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2022
Brace-specialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Bijzonder simpel product. Kan om blijven bij handen wassen en is hygiënisch. Omdat de maat moeilijk te nemen is bij artrose handen zou in plaats van 2 dezelfde producten ook 2 verschillende maten in een zakje besteld kunnen worden. Kans groter dat een brace past. Gebruik hen zelf op de duim iets gedraaid zodat er nog beetje beweging is

1 dag geleden
Ik heb mijn order nog steeds niet ontvangen. Ik heb speciaal bij jullie besteld omdat jullie aangaven dat jullie de dag erop leverden. Nergens op jullie site staat aangeduid dat dit niet geldt voor leveringen in Belgie. Als ik een mail stuur krijg ik als reactie dat jullie alles doorgegeven hebben en dat het jullie probleem dus niet meer is. Dit is de omgekeerde wereld. Ik bestel bij jullie op basis van jullie belofte. Jullie zijn dan ook verantwoordelijk tot ik de bestelling, waarvoor ik dus wel al betaald heb, ontvang. Idem voor leverkosten. Er staat aangegeven gratis levering vanaf 50 euor, opnieuw staat er nergens aangeduid dat dit neit geldt voor Belgie. Ik heb hier alle respect voor maar dan moet je dit ook duidelijk communiceren. Nu heb ik speciaal een dubbele bestelling geplaatst om geen leverkosten te hebben EN de dag erop geleverd te worden. Na een week ben ik 70 euro kwijt en moet ik alsnog ergens anders een brace kopen want ik kon echt niet meer wachten wegens sporttornooi.

Beoordelingen voor Brace-specialist.nl

18 apr 2024
Zal nog een tijdje moeten dragen voor een beter oordeel, voorlopig goed. Alleen vraag of in het begin achilleshiel pijn moet doen.
23 apr 2024

Zwemhoes volwassenen onderarm Bloccs

Prima product. En snel geleverd. Past ook bij een stevigere arm
Prima sokken, prima bezorging. Ter verbetering misschien; 1. Beetje veel verpakking voor 1 paar sokken 2. En sok krult aan boord… had gehoopt op iets meer stretch.
De coulance bij het terugsturen vond ik erg fijn
SK
31 mrt 2024
HH
H . H.
Emmen
Heerlijk zacht aan je handen ,en geen allergie van het materiaal gelukkig Draag ze snachts ,geeft rust minder pijn....
Alles prima. Goed produkt voor een uitstekende prijs, en snel geleverd.
Bestelling snel binnen en de gipshoes voor douchen is super!
AP
Zoals je mag verwachten bij zo'n medisch artikel! OK.