Brace-specialist.nl

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.520 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2022
Brace-specialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Bijzonder simpel product. Kan om blijven bij handen wassen en is hygiënisch. Omdat de maat moeilijk te nemen is bij artrose handen zou in plaats van 2 dezelfde producten ook 2 verschillende maten in een zakje besteld kunnen worden. Kans groter dat een brace past. Gebruik hen zelf op de duim iets gedraaid zodat er nog beetje beweging is

6 mei 2024
Ik heb mijn order nog steeds niet ontvangen. Ik heb speciaal bij jullie besteld omdat jullie aangaven dat jullie de dag erop leverden. Nergens op jullie site staat aangeduid dat dit niet geldt voor leveringen in Belgie. Als ik een mail stuur krijg ik als reactie dat jullie alles doorgegeven hebben en dat het jullie probleem dus niet meer is. Dit is de omgekeerde wereld. Ik bestel bij jullie op basis van jullie belofte. Jullie zijn dan ook verantwoordelijk tot ik de bestelling, waarvoor ik dus wel al betaald heb, ontvang. Idem voor leverkosten. Er staat aangegeven gratis levering vanaf 50 euor, opnieuw staat er nergens aangeduid dat dit neit geldt voor Belgie. Ik heb hier alle respect voor maar dan moet je dit ook duidelijk communiceren. Nu heb ik speciaal een dubbele bestelling geplaatst om geen leverkosten te hebben EN de dag erop geleverd te worden. Na een week ben ik 70 euro kwijt en moet ik alsnog ergens anders een brace kopen want ik kon echt niet meer wachten wegens sporttornooi.

Beoordelingen voor Brace-specialist.nl

Levering verbandschoenen

Het was me niet duidelijk dat de verbandschoenen per stuk worden geleverd en besteld. U zou hier op de website meer op kunnen attenderen. Het was voor mij bij de eerste bestelling in elk geval niet duidelijk dat ik daarmee slechts één schoen bestelde.
20 jun 2023

Maatvoering is moeilijk.

Eerst maat 7 besteld (volgens meetinstructie) helaas veel te groot. Retour gestuurd en 2 maten kleiner. Deze te klein (om linkervinger wel perfect). Toch ook maat 6 besteld, helaas is deze ook weer te ruim. Zo blijkt maar, geen vinger is gelijk ;-)
LS
2 jun 2023

Snelle service

Vraag gesteld via WhatsApp. Kreeg direct een reactie en duidelijk advies. Rib-brace besteld en deze is snel geleverd. Ik gebruik hem als buikband. Ondersteuning is goed. Een min puntje is dat de punten van de klittenband erg scherp zijn
30 aug 2023
Blij met mijn aankoop, die gelukkig goed past (de maattabel klopte) en werkt zoals ik had gehoopt. Dat voelt als een opluchting, want liever had ik gezien dat ik ergens de brace had kunnen passen/uitproberen voordat ik deze aankocht.
30 jul 2023
De af werking van klittenband is scherp op de huid heb er leukoplast op geplakt om de scherpte er af te halen en is nu perfect Dus als jullie dat nog aan kunnen passen zou wel mooi zijn Groet Gernant Nijeboer
Ik heb de vingerbrace gebruikt tijdens mijn werk, maar dst gaat dus niet want mijn ringvinger werd rood. Na twee dagen nog geen normale kleur. Dus een beter beschrijving van gebruik kan geen kwaad.
Antwoord van Brace-specialist.nl
Beste, hartelijk dank voor uw review. Het is niet de bedoeling dat uw vinger rood wordt, wellicht een te kleine maat? Wilt u contact met ons opnemen via info@brace-specialist.nl? Wij helpen u graag verder!
28 okt 2023
Ik denk dat het helpt. Ik vond het instructiefilmpjes niet duidelijk. Als het de andere hand is? Je ziet niet goed waar het losse dikke stukje moet. Aan de binnen of buitenkant? Het past wel.
4 sep 2023

Fijne en onopvallende brace voor een trigger finger!

Deze brace voor een trigger finger hadden we voor het eerst op de site van de Brace Specialist gevonden. Besteld en vrij snel mogen ontvangen. Mijn man is er blij mee!
22 nov 2023
Douchehoes is makkelijk te gebruiken. Levering duurde echter 5 dagen, maar dat ligt misschien aan Post NL. Alleen niet makkelijk als je op zo’n hoes zit te wachten.
5 sep 2023
Veel minder pijn Verbeter punten brache aan onderkant pols dicht maken. En klitteband beter maken,blijf vaker ergens achter hangen,en dan is het los.
28 okt 2023
Het is een eenvoudig soepel ding dat gemakkelijk te dragen is. Door dat ik nu veel minder met mijn vinger doe maakt dat ik minder pijn eraan heb.
12 jul 2023
De site goed, plaatsen van bestelling is goed. Alleen de beschrijving bij de brace is niet duidelijk genoeg. De brace krijg ik niet goed om.
13 jun 2023
Snelle en nette levering - is altijd lastig om iets van een plaatje te komen - is niet helemaal wat ik had verwacht -
23 sep 2023
De spalkjes zijn fijn, ze blijven alleen niet zitten tijdens het werken. Ik moet ze met een pleister vastzetten.
PP
petra p.
zaandam
22 aug 2023
Mooi artikel, helaas voor de werkzaamheden die ik ermee wil doen, zit het harde kunststof toch erg in decweg.
Antwoord van Brace-specialist.nl
22 aug 2023
Hartelijk dank voor uw review, echter is het harde kunststof op de foto niet wat u bij ons heeft gekocht!
Snelle service , de site aanpassen zodat we vanuit België rechtstreeks betaling kunnen uitvoeren.
20 okt 2023
Zijn niet zo dik maar wel warm
9 nov 2023
Netjes verpakt snel verzonden en redelijke kwaliteit. Kan nog iets goedkoper vandaar 4 sterren
22 okt 2023
Plus: Correcte levering. Min: maatvoering kan iets uitgebreider om verkeerde maat te voorkomen.
snelle levering, goede informatie via telefoon, en een prettige afwerking met retourzending.